מוצר שלא התקבל ופאיפאל מסרבת למתן החזר...

trilliane

Well-known member
מנהל
כלומר המוצר הושאר בתיבת הדואר ודינו כנמסר

מרגע זה ואילך הוא באחריותה של אחותך. להתעורר שלושה שבועות אח"כ זה פשוט יותר מדי מאוחר. לא ברור לי איך מלכתחילה הזמנת מוצר כ"כ יקר לתקופה שבה אחותך בחופשה, וגם אם כן, איך לא עקבת אחרי מספר המעקב בזמן אמת וברגע שראית שנמסר שלחת מישהו (למשל שכן) לבדוק שאכן התקבל ואין בעיה. זה משהו שאני עושה גם במוצרים זולים יותר, קל וחומר במוצר שעולה מאות שקלים.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
כן, זה מקובל מאוד בארה"ב ולא רק בדואר (USPS).

אפילו שליחים של חברות בלדרות (אקפסרס) כמו UPS משאירים ליד הדלת ולא מוסרים ביד אם אין מישהו בבית (אלא אם ביקשו אישור מסירה או שיש בעיה).
&nbsp
למיטב ידיעתי אם גרים באזור בעייתי אפשר לבקש שלא ישאירו ליד הדלת (אלא רק ישאירו פתק) / ימסרו לשכנים וכו'. אבל אם לא הייתה בקשה מיוחדת זה סטנדרטי.
&nbsp
כתב כאן גולש בשם NAF שגר בארה"ב והוא סיפר שכבר היו מקרים שהשאירו לו מאמזון חבילה ליד הדלת והיא נלקחה, הוא התלונן ושלחו לו מחדש. אבל מן הסתם, דבר כזה נעשה באופן מידי, לא אחרי שלושה שבועות... כרגע גם לא ניתן לחקור או לברר מה בדיוק קרה ואף גורם לא יתייחס ברצינות לתלונה.
&nbsp
אני מבינה את הבאסה וברור לי שזה לא מה שקיווית לשמוע, אבל לצערי אין דרך ליפות את המציאות: התנהלתן (את ואחותך) בצורה לא נבונה. אם המוצר הושאר ולא חזר, אף שכן לא יודע היכן הוא נמצא... זו בעיה, וכזאת שאי אפשר לפתור אחרי זמן כה רב בדיעבד. צר לי.
 

צופה121

New member
מוצר שלא התקבל ופאיפאל מסרבת למתן החזר...

קניתי מוצר באיביי. לפי מעקב הדואר, המוצר הונח ליד תיבת הדואר (של אחותי שגרה בחו"ל).
אחותי היתה בחופשה, ולאחר כשלושה שבועות מהמועד שבו לפי חברת הדואר המוצר הונח "ליד תיבת הדואר", היא חזרה, ולא היה זכר למוצר.
גם השכנים - שהיו אחראים על אסיפת הדואר - טענו שלא ראו כזה דבר.

הגשתי בקשה לפאיפאל למתן החזר בטענה שזה לא התקבל - והם דחו את הבקשה (בלי לנמק מדוע. כנראה לא האמינו.. אולי גם חשבו מדוע הגשתי את התלונה רק אחרי כמה שבועות מהמועד בו לפי חברת הדואר המוצר הונח ליד תיבת הדואר? לא יודעת.. הם לא נימקו....)

מה עושים?? זה עלה לי כ-700 ש"ח!!! האם אין לי סיכוי להשיב את כספי האבוד??

אודה לעזרה!!
 

Amiram_e

New member
צודק בהחלט

הלקוחות בעדיפות של איביי על גבם של המוכרים.
אין לי בעייה לתת החזר על מוצר שלא הגיע, בגלל בעיות מכס / איחור וכו
אבל לא ייתכן שלא מנגנון שעוזר לי לקבל את כספי בחזרה כשהלקוח מקבל את המוצר בסופו של דבר.
שלא נדבר על מספרי המעקב שלא מתעדכנים וזה גורם לנו הפסדים בקייסים.
 
למעלה