מוזמנת למסיבת פורים ומתלבטת

paroonnet

New member
מוזמנת למסיבת פורים ומתלבטת

שלום לכולם! תרשו לי בבקשה לשתף אתכם בהתלבטות קטנה- בשנתיים האחרונות שלנו יחד ארגנו את מסיבות פורים אצלנו. מהמסיבות האלו יש לנו המון תמונות משותפות. בשנה שעברה לא היה בא בחשבון לחגוג, והשנה זוג אחר מהחברים מארגן מסיבה. ממש לא יודעת מה לעשות. מצד אחד אני חיה, נפגשת עם החברים ולפעמים אפילו צוחקת(רק אני יודעת מה קורה שם בפנים). מצד שני פורים זה איתו,ולהשתטות זה איתו, ושמחה אמיתית זה איתו. החברים לוחצים,מאד רוצים שאבוא, אבל החג הזה הוא חג של שמחה, ואני לא כל כך שם. מה דעתכם?
 

שולשול1

New member
ללכת לצאת לכייף לא לשבת בבית

די לצחוק להדבדר החיים ממשיכים. מספיק יש רגעים קשים.
 

meshi4

New member
ההתלבטות הפנימית. ../images/Emo24.gif

בין עצב ושמחה,בין צחוק ובכי.מותר להרגיש הכל.לדעתי,לכי למסיבה.תרשי לעצמך לשמוח.החברים נותנים לך לגיטמציה לשמוח. אני זוכרת... איך חברה טובה שלי סחבה אותי לרחבת הריקודים בחתונת ביתה.שמחתי על כך.כי רציתי לרקוד ולא יכולתי לעשות את זה לבד.
 

Star_Dust

New member
דעתי קצת שונה

אומנם לשמוח זה חשוב. לצחוק זה חשוב. להמשיך לחיות זה חשוב. א-ב-ל... אני לא בעד להכריח את עצמך. אם את מרגישה שפורים זה חג "שלו" ואת לא כל כך שם אז פשוט אל תלכי. אין טעם לסבול בגלל ש"חשוב לשמוח". תעשי בירור פנימי. תבדקי האם באמת את לא שם (ואם זו המסקנה אליה את מגיעה אז פשוט אל תלכי) או אולי פשוט לא נוח לך לשמוח בלעדיו (ואז אולי כדאי ללכת). כן, חשוב לצחוק. אבל אף אחד לא אמר שאת חייבת לעשות את זה דווקא בפורים. ליאת.
 

nypx

New member
אני דווקא בצד של ליאת

תמיד מי שאמור להחליט זאת את תשבי עם עצמך ותחשבי תעשי בעד ונגד ........ אני הייתי הולך רק לשם הנסיון שבדבר תמיד תוכלי גם לחזור הבייתה באמצע ואולי דווקא היחד זה מה שיוציא ממך הרבה יותר ממה שחשבת
 

paroonnet

New member
תודה לכם על הייעוץ

נראה לי שאראה איך אני מרגישה באותו ערב ואז אחליט. בכל מקרה לא נראה לי שאתחפש. כבר היו מפגשים חברתיים שמצאתי את עצמי מסתגרת בשירותים ולא רוצה לראות אף אחד. מקסימום באמת אלך באמצע אם ארגיש שוב לבד ועצוב מבפנים. תודה לכולם ולילה טוב!
 
למעלה