מודע שנעלמה

arye9

New member
מודע שנעלמה

בוקר טוב,
אתמול ראיתי מודעה מאספן בולים ועניתי לו.
משום מה לא מוצא גם את המודעה שלו וגם את התשובה
שלו.
האם המודעות נמחקו?
תודה אריה
 

JAMES DEAN

New member
ההודעה נמחקה

עקב כתיבת מספר טלפון בפורום. שלחתי לו מסר וזה הובן בנינו.
מקס׳ אם ירשום שוב את ההודעה תוכלו להתקדם לאנשהו. בהצלחה לשניכם.
 

גלעד133

New member
למנהל הפורום

הודעה נמחקה עקב כתיבת מספר טלפון ?????????? מתי תתבגרו כבר. סוג של פנאטיות שמזכירה לי את 100 שערים או את המשטר באיראן. מה שהצלחת לעשות זה לקלקל לשני אנשים. האחד שמעוניין למסור או למכור והשני שמעוניין לקבל או לקנות. מי שמסר את מספר הטלפון עשה זאת מרצונו החופשי לא מאונס ולא שמישהוא זר עשה זאת וצריך מיד למחוק ולהסתיר. די כבר עם הכללים הפנאטיים האלה. מספיק.
 

אמנון אלבז

New member
מנהל
לא יפה גלעד

המנהל מקיים את דרישות הנהלת תפוז. אם נתחיל באי קיום ההוראות לאן נגיע ? האם אתה יודע מדוע חל איסור על פרסום מספר טלפון ? ובכן לידיעתך...האיסור חל בין השאר בשל תלונות מפרסמים מהעבר שגם לאחר חמש שנים מקבלים שיחת טלפון בעיניין המודעה ההיא מהעבר. זה כבר לא רלוונטי הם מתלוננים//// אך מה לעשות גוגל לא מבין את מהות ההודעה ובחיפוש המילה בולים ההודעה הזו תופיע לנצח.
 

rachelea

New member
לגבי מסירת מספר טלפון....

ניתן להעביר במערכת המסרים ב"תפוז". היא המאפשרת זאת.
כך מוסר, המעוניין, את מספר הטלפון שלו והמציע - מקבל
אותו באופן אישי לתיבתו. זאת, מבלי שכולנו: כולי עלמא, נחשפים
למספר הטלפון.
מאפשרות זאת נהנים השניים ואיש לא חסר.
 
יש סיבה טובה לכך
כמו שאמרו כבר: גוגל. מנוע החיפוש אינו שוכח לעולם, וכמעט שאי אפשר למחוק ממנו שום דבר. כמנהל פורום לשעבר אני יכול להגיד לך שיש סיבה טובה לא לפרסם כאן מספרי טלפון, אין שום דרך מעשית להוריד את המודעה ומספר הטלפון נשאר זמין למפרסמים ולספאמרים לנצח. למנהל הפורום יש גישה להודעות המחוקות והוא יכול להעביר לגולש השני את המספר באופן פרטי.
 

גלעד133

New member
השארת מספרי טלפון

לכל העונים - ואני ממש מכבד את דעתכם למרות שאינני מסכים איתה כלל. מי שמחליט להשאיר מספר טלפון [ועושה זאת על דעתו ומתוך הבנה שאולי תהיינה תוצאות שונות ומשונות כמו נודניקים עתידיים] אחראי למעשיו ולתוצאות ולא מובן לי מדוע ננסה לחנך אנשים מבוגרים ולהגיד להם באיזה אופן להעביר את הודעותיהם. יש רבים - ואני ביניהם - שאינם חוששים ומעדיפים את הדרך הזאת. תנו לכל אחד להחליט מה מתאים לו כל זמן שאיננו פוגע באיש אלא אולי רק בעצמו. מי שמכם להיות מחנכי הדור ? אני ב א מ ת חושב שאין לנו זכות להכתיב לאחרים אם הדבר אינו פוגע באיש והגיע זמן להעביר את החוק הארכאי הזה מהעולם ומהאתר.
 
אז זהו, שאנשים לא מבינים
והנזק הוא בלתי הפיך.

אני עמדתי בסיטואציה, כמנהל פורום, שמישהו בא אלי אחרי תקופה ארוכה בדרישה להסיר מודעה שהוא כתב לפני זמן רב, ואי אפשר, כי גוגל זוכר הכל. בניגוד למה שאתה כותב, אנשים אינם מודעים להשלכות של מעשיהם ואינם חושבים שזו התוצאה שתקרה בסוף, וכאשר זה מתגלה אי אפשר לתקן את זה.

בכל מקרה הדיון הוא עקר. זה הנוהל של תפוז, לא של הפורום הספציפי הזה. אתה יכול לבוא בתלונות אליהם (ולקבל מהם את אותה תשובה).
 
למעלה