כל הרכבות בקו עוצרות גם בחולון ובת יםמה קרה לקו הרכבת המהיר אשדוד-ראשל"צ-ת"א?
אני מתכוונת לזה שלא עוצר בתחנות חולון-בת ים.
אני לא בעניינים מאז שנה שעברה, הוא לא מופיע באתר הרכבת - ביטלו אותו? השבתה זמנית?
תודה לעוזרים.
אבל היה קו כזהכל הרכבות בקו עוצרות גם בחולון ובת ים
כל עוד אין מסילה נוספת באיילון, יש בעיה להפעיל קו מהיר בנפרד מהקו הפרברי, כי קיבולת המסילה הבודדת לא מאפשרת להוסיף עוד רכבות מכיוון מסילת החוף הדרומי.
לא ביטלו, אלא הוסיפו לרכבות המהירות עצירות בבת ים וחולוןאבל היה קו כזה
ביטלו אותו?
ז"א שינו אותן ככה שלא יהיו מהירות...לא ביטלו, אלא הוסיפו לרכבות המהירות עצירות בבת ים וחולון
עד להודעה חדשה וזה כבר הרבה זמן כךז"א שינו אותן ככה שלא יהיו מהירות...
זה באופן זמני או עד להודעה חדשה?
מה היה הבדל זמן הנסיעה בין העצירות ללא עצירות?מה קרה לקו הרכבת המהיר אשדוד-ראשל"צ-ת"א?
אני מתכוונת לזה שלא עוצר בתחנות חולון-בת ים.
אני לא בעניינים מאז שנה שעברה, הוא לא מופיע באתר הרכבת - ביטלו אותו? השבתה זמנית?
תודה לעוזרים.
8 דקות, וצמצום איחורים תמידי, כך שאפקטיבית יותרמה היה הבדל זמן הנסיעה בין העצירות ללא עצירות?
קרוב לשנה אני נוסע יום-יום מכפר סבא לראשון לציון-משה דיין. גם כשפעל הקו המהיר, לא יצא לי לנסוע בו, אלא ברכבות, שעוצרות בכל התחנות.
כמה דקות היה הבדל זמני הנסיעה, בין נסיעות עם עצירות בכל התחנות (כפי שזה כיום), לנסיעות ללא עצירות?
תודה על ההבהרה. עדיין זה לא כל כך נורא8 דקות, וצמצום איחורים תמידי, כך שאפקטיבית יותר
הרכבת בחרה לפגוע בתושבי הדרום ולשפר את השירות לגוש דןמה קרה לקו הרכבת המהיר אשדוד-ראשל"צ-ת"א?
אני מתכוונת לזה שלא עוצר בתחנות חולון-בת ים.
אני לא בעניינים מאז שנה שעברה, הוא לא מופיע באתר הרכבת - ביטלו אותו? השבתה זמנית?
תודה לעוזרים.
זה בהחלט התחיל מרפורמת המחיריםהרכבת בחרה לפגוע בתושבי הדרום ולשפר את השירות לגוש דן
על ידי שתי פעולות שנעשו כמעט במקביל:
 
1. ביטול הקו המהיר מהדרום.
2. הוספת רכבת נוספת בשעה (מראשון לציון בלבד), אשר גורמת לאיחורים ב 100% מהנסיעות בקו בשעות השיא.
 
תושבי גוש דן קיבלו 4 רכבות בשעה בתמורה להאטה בנסיעה ולאיחורים.
תושבי הדרום קיבלו אצבע משולשת.
 
הדבר היחיד שאני יכול להגיד הוא שיש עלייה מאוד גבוהה בשימוש בקו הזה בתחנות חולון ובת ים מאז.
מנגד, העלייה הזו יכולה להיות מיוחסת גם לרפורמת המחירים, ולא לשינוי הנ"ל.
בבת ים וחולון זה התחיל לפני רפורמת התעריפים, כבר מאוגוסטזה בהחלט התחיל מרפורמת המחירים
הרפורמה הביאה נוסעים חדשים רבים, התחיל להיות עומס רב בתחנות ואז הוסיפו עצירות.
 
הרכבת לא בחרה לפגוע באף אחדהרכבת בחרה לפגוע בתושבי הדרום ולשפר את השירות לגוש דן
על ידי שתי פעולות שנעשו כמעט במקביל:
 
1. ביטול הקו המהיר מהדרום.
2. הוספת רכבת נוספת בשעה (מראשון לציון בלבד), אשר גורמת לאיחורים ב 100% מהנסיעות בקו בשעות השיא.
 
תושבי גוש דן קיבלו 4 רכבות בשעה בתמורה להאטה בנסיעה ולאיחורים.
תושבי הדרום קיבלו אצבע משולשת.
 
הדבר היחיד שאני יכול להגיד הוא שיש עלייה מאוד גבוהה בשימוש בקו הזה בתחנות חולון ובת ים מאז.
מנגד, העלייה הזו יכולה להיות מיוחסת גם לרפורמת המחירים, ולא לשינוי הנ"ל.
צוואר הבקבוק במקרה הזה כפול - שני קטעים לכודים.הרכבת לא בחרה לפגוע באף אחד
יש אילוצי מערכת. צריך לספק שירות טוב לכולם. מה לעשות שיש צוואר בקבוק ואי אפשר להוסיף אינסוף רכבות, מה לעשות שגם בת ים וחולון צריכות שירות בתדירות סבירה ולא רק אשדוד ואשקלון.
 
זה לא שעושים לך "דווקא", לרכבת ישראל אין אינטרס להרע לך.
 
ההודעה שלך אמוציונלית במיוחד ואתה לא חושב על זה בצורה רציונילית.
הרכבות האיטיות יכולות לסיים בראשל"צ משה דיין ולכן אין בעיהצוואר הבקבוק במקרה הזה כפול - שני קטעים לכודים.
לא רק שישנו צוואר הבקבוק באיילון, ישנה הבעיה שתחנות חולון ובת ים לכודות במרכז הכביש ואי אפשר להוסיף מסילות עקיפה לרכבות מהירות.
 
ישנן מערכות מחושמלות בהן קווים מהירים ואיטיים פועלים על זוג מסילות בודד אבל זה מחייב תיאום (רשל"צ דיין מאפשרת זאת ברמה מסויימת) ומה שקורה הוא שהרכבת המהירה מתוזמנת לסלוט 5-10 דקות לפני האיטית (מצפון במקרה הנ"ל לפי יציאה מהוד השרון או ויסות בבני ברק) ואז בקטע המהיר (חולון - משה דיין) היא מובילה בעוד שהאיטית מתעכבת מאחוריה בכל תחנות הביניים. מדרום אפשר לתאם זאת שהאיטית ממתינה למהירה במשה דיין ונוסעת אחריה. על קו הטמזלינק הפעילו כך 4 רכבות איטיות בקו העירוני ו4 רכבות מהירות בקו הבינעירוני לכיוון לשעה דרך צפון לונדון. בשנים האחרונות נוספו להן כ4 רכבות נוספות לשעה על הקטע המרכזי בקו שמסתיימות בשכונה הראשונה מצפון למרכז העיר (השמשה מחדש של רציפים בתחנה העילית של קנטיש טאון) ויעדן בקווים מדרום מזרח לעיר שנוספו לרשת המקורית.
כדאי לזכור שהחישמול לבדו גם יעזורהרכבות האיטיות יכולות לסיים בראשל"צ משה דיין ולכן אין בעיה
שהמהירה תצא מת"א אחרי האיטית ותגיע למשה דיין כ-3 עד 4 דקות אחרי האיטית, דבר שמאפשר לתושבי בת ים חולון שרוצים לנסוע דרומה לעבור לצד השני של הרציף במשה דיין, כמו שעושים בבנימינה. בדומה בכיוון ההפוך כאשר הרכבת האיטית יוצאת ממשה דיין צפונה כ-3 עד 4 דקות אחרי המהירה.
 
אבל צריך תזמון טוב, דיוק ומשמעת...
 
בעתיד הרחוק הרכבות האיטיות תוכלנה להמשיך לתוואי 431.
 
הבעיה נותרה מספר הסלוטים באיילון - ברגע שתהיה מסילה כפולה באיילון יהיה ניתן להפעל במתכונת כזו.
החישמול לבדו לא יעזור לפתור את בעיית המסילה הבודדת באיילוןכדאי לזכור שהחישמול לבדו גם יעזור
תודות לתאוצה הגבוהה יותר (חשוב מאוד בקו עם עצירות קרובות ומרובות כמו זה).
נכון, אבל יעזור בכך שהרכבת תוכל לקצר את זמן הנסיעההחישמול לבדו לא יעזור לפתור את בעיית המסילה הבודדת באיילון
שזו ה-בעיה בקו הזה.
זה אולי יעזור להקטין את האיחורים שנגרמים היום בקו, אבל האםנכון, אבל יעזור בכך שהרכבת תוכל לקצר את זמן הנסיעה
בקטע המסילה הבודדת וכך לאפשר יותר זמן מסילה פנוי עבור רכבות אחרות.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.