מה עושה חברת הסלולר אם חיוב אשראי חוזר? ותוך כמה חודשים ניתו

OCD001

New member
מה עושה חברת הסלולר אם חיוב אשראי חוזר? ותוך כמה חודשים ניתו

היי במקרה וכרטיס האשראי חסום מה עושה החברה? יוצרת קשר? מנסה שוב לחייב אחר כמה ימים? והם גובים עמלה חיוב על זה שלא הלך בפעם הראשונה? וכמה חודשים מותר חוב עד לניתוק? תודה
 

G Gabi

Member
למה שלא תפנה לחברה בה אתה מנוי ותשאל?

חפש גם בהסכם ההתקשרות עליו אתה חתום.
&nbsp
היה לי מקרה עם golantelecom שהתשלום בוצע מידי חודש ב-paypal.
אדם שאני מכיר שכח לעדכן כרטיס ב-paypal כאשר תוקף הכרטיס הקיים חלף. הוא קיבל מסרון ודוא"ל מגולן טלקום בעניין שעליו להסדיר אמצעי תשלום וכי קיים חוב (ללא קנסות / תוספות) ועליו לשלם את החוב + לעדכן אמצעי תשלום בתוך X ימים ואם לא יבוצע הרי שהמנוי ייחסם ויחל תהליך גביה.
בתוך מסגרת הזמן, שילם את החוב (אך ורק גובה חיוב החשבונית ללא תוספות אלו ואחרות), עדכן אמצעי תשלום והכל בא על מקומו.
 
למעלה