מה חושבים חורזים וכותבים

חורזת באהבה

Well-known member
מנהל
כן ירבו כמוהו במדינה שלנו אכולת שנאה עצמית. אוייבי המדינה הם מבית, ואשרינו שיש אותך להטיח בפניהם את האמת. שאפו
מהפייס של יוסף

זה סיפורן של האחיות הודיה ותאיר דוד שנרצחו ב-7 באוקטובר.
הודיה בת ה-26 ותאיר בת ה-23 יצאו עם חברים למסיבת הנובה. בשעה 06:29 בבוקר שבת ה-7 לאוקטובר, בדיוק בזריחה, החלו אזעקות צבע אדום בכל רחבי הארץ וגם באיזור המסיבה.
הודיה, תאיר וכל החברים יצרו קשר עם נהג ההסעה והמתינו בחניון רעים שיגיע לאסוף אותם. אחרי כשעה הנהג עידכן שהוא בצומת יד מרדכי ולא נותנים לו לעבור ושהוא שמע שיש מחבלים בשטח אז המליץ להם לברוח.
החברים התחילו להתקפל ולעלות על רכבים של מבלים אחרים כדי לצאת לכיוון הבית. הודיה ותאיר עלו על רכב של שני חברים תומר ואלמוג. כשהגיעו ליציאה מחניון רעים לכיוון כביש 232, רכב שמאחוריהם חטף פגיעה ישירה מ- RPG והרכב שהם היו בתוכו ספג רסיסים. ארבעתם פרקו מהרכב והתחילו לרוץ.
תאיר התקשרה לאביהן ושיתפו אותו במצב, היא הסבירה שאין להן איפה להתחבא כי הן בשטח פתוח. הוא ביקש מהן לשכב על הרצפה ולהעמיד פני מתות.
כך הן היו במשך קרוב ל-40 דקות כשכל הזמן אביהן איתן על הקו ומטחים כבדים נשמעים ברקע. עד שתאיר לחשה לאביה שהיא שומעת קולות בערבית מתקרבים... אחרי זה כבר לא שמעו מהן יותר. לקח שבוע בו הן הוגדרו נעדרות עד שהמשפחה התבשרה שהודיה נרצחה, ויום למחרת הגיעה גם ההודעה על תאיר.
העולם הפסיד שתי בחורות מדהימות. כאב כפול למשפחה ואובדן ענק לכולנו.
יהי זכרן ברוך🕯️💔🕯️
 
למעלה