מחשב האוטובוס צריך לבצע זאת אוטומטית.
יש לציין שפעמים רבות לא רואים את האוטובוס אם נעשתה טעות אנוש
פעמים רבות הנהגים שוכחים להעביר את נווטן האוטובוס לכיוון הנסיעה הנכון, ובמקרים כאלו האוטובוס לא ייראה במערכת - גם אצל איפהבוס! אם נהג שכח למשל בקו 33 להזין שיעדו אצטדיון וינטר, אלא השאיר את היעד על מסוף רדינג, העולים לאוטובוס ה'רפאים' הזה יראו שהשילוט הפנימי והחיצוני מכוון לרדינג ולכן מערכת הניווט מושבתת. מספר פעמים הערתי לנהגים על כך, ואחד מהם הסביר שיכולות לקרות תקלות במחשב ו/או נהג ששכח להחליף את היעד הנכון, ולכן לא תמיד מדובר בביטול יציאות מתחנת המוצא.
 
מחשב האוטובוס צריך לבצע זאת אוטומטית.
התקלה הזאת מתרחשת בעיקר כשהאוטובוס "לא סיים נסיעה". אם נניח הוא היה ריק בהגיעו לתחנה הסופית ולכן הוא דילג עליה וישר הלך לשטח החניה, הנסיעה עדיין מופיעה בביצוע עד שהוא ישלם את המסלול ומחשב האוטובוס לא יעבור לנסיעה הבאה שלו בסידור.
 
במקרים בהם הנסיעה הבאה שלו בסידור היא באותו הקו, הנהג לרוב לא שם לב לכך. אם הוא שם לב שהוא עדיין תקוע על קו 405 ועליו לבצע כעת 501, הוא משנה ידנית אחרת, לא יצליח למכור כרטיסים/נוסעים לא יצליחו להעביר רב קו למעט עבור קוד הנסיעה בין תל אביב לירושלים (קו 405).
 
זה גם משבית את הכריזה, את תצוגת הקו (יופיע מספר הקו עם כיוון הנסיעה ההפוך) וכמובן מערכת התחנה הבאה לא תעבוד.
 
כך שתכל'ס, הנהגים צריכים לוודא אומנם ששילוט הקו שהם מבצעים תואם את הקו שהם מבצעים, כולל את הכיוון הנכון. בפועל, מהימים שהוציאו מהם את האחריות הזאת כל כך לכדי מחשב שעושה זאת עבורם, הם לא תמיד שמים לב בכלל.