מה דעתכן/דעתכם על תנועת הMGTOW?

waspaloy

Member
לא כבר הגבתי לתגובה הזאת? בכל אופן

אני לא רואה איפה "רווחת שני הצדדים" כשגבר נאלץ לעבוד כל היום בגלל שהאישה מחפשת גב כלכלי שיתמוך בה בזמן שהיא חופשיה לבחור אם לעבוד בכלל וכמובן מה לעשות עם הילדים.
אני הראתי לך בפרטי מחקרים בנושא וכולל מחקר שהוכיח במפורש שרוב הנשים מחפשות גבר שמרוויח יותר מהן ויתן להן גב כלכלי בלי קשר לכמה שהן עצמן מרוויחות ואת החלטת להתעלם ולדבר כאילו לא הראתי לך כלום והמשכת להתעלם ממה שאני אומר.
&nbsp
אני לא רואה שום "הצלחה" ב"זוגיות" עם מישהי שרק מחפשת גבר שיממן/יגן ויתמוך בה בתמורה לעצם זה שהיא ב"זוגיות" איתי. עצם ה"זוגיות" הזאת היא כישלון והיא לא נותנת לי או לכל גבר אחר שום דבר אמיתי או חיובי.
&nbsp
 

גאיה1323

New member
אתה מדבר שטויות אדוני.

נשים לא מחפשות ״גב כלכלי״ שיתמוך בהן, נשים מופלות בשוק העבודה מפאת היותן אמהות, זה מאוד מאוד מא-וד שונה. אגב בוא תראה לי סטטיסטיקות בנוגע לאחוז הנשים העובדות ואז תגיד לי כמה אנחנו עצלניות ורק מחפשות שוגר דדי.
שוב אני אגיד לך ובפעם האחרונה- אם אתה לא רוצה להכנס לזוגיות עם אישה כי אתה חושד בכל הנשים זו בעיה שלך, אל תשמיע לנו את הפרנויות שלך, זה לא מעניין ושובניסטי.
 

waspaloy

Member
שוב פעם את רק מעוותת דברים בשביל "לגונן על הנשים"

נשים "מופלות עקב היותן אמהות" בדיוק בגלל מה שאני אומר בנוגע לכך שהאישה מעדיפה להיות בבית עם הילדים מאשר לעבוד כל היום כמו המסכן שנאלץ לפרנס אותה. העבודות ש"מפלות" אמאות זה עבודות שיועדו במקור לבעל שנאלץ לפרנס את האישה שמלכחתחילה לא רצתה לעבוד כל היום או בכלל מין הסתם.
&nbsp
וגם aaa123 וגם את הודתם שהאישה עובדת פחות מהגבר "בשביל להיות עם הילדים"(זה הטיעון שלכם בעצם) אז מה עכשיו את מנסה לערער על העובדה הזאת? אני לא קורא לאף אישה עובדת "עצלנית", בדיוק להפך כי מה שאני אומר בעצם זה שהגבר גם צריך לעבוד ככה במקום לתת לאישה גב כלכלי כשהוא עובד כל היום.
&nbsp
וכן נשים מחפשות גב כלכלי, המונח "שוגר דדי" מתייחס לבעל זקן ועשיר ולא מדויק.
אגב גם פה aaa123 הודה בעובדה הזאת באופן עקיף כשהוא ניסה בעצם לתרץ את זה עם כך שהאישה "ממלאת את תפקידה" עם הילדים וזה למה היא צריכה גבר שיתן לה גב כלכלי.
ובכל מקרה אני הראתי לך מחקר ומחקרים בנושא בערך HYPERGAMY בויקיפדיה תוך כדי ציון מיקום מדויק של האיזכור של המחקר אבל את החלטת שאני מיזוגן/פרנואיד שרק מחפש להעליב נשים ושאין טעם להתייחס למחקר בגלל זה.
&nbsp
אולי דיי כבר להתגונן כל הזמן? בהודעה הפרטית האחרונה שלך אליי את ציינת שאין לך בעיה עם ביקורת נגד נשים אבל כל פעם שאני מביא ביקורת נגד חלק מהנשים ולא כולן את ישר מתגוננת וטוענת שאני רק מחפש להעליב ולהכפיש נשים.
&nbsp
מבחינת זוגיות עם אישה ההבדל היחיד ביני לבין הגבר הממוצע זה שאני לא בעד לחפש מישהי רק בשביל שתהיה לי חברה גם אם זה אומר ליצור זוגיות מזויפת שמבוססת על עסקה לא משתלמת שמבוססת על תפקידים מסורתיים בהם הגבר תקוע.
מה הבעיה שלך אם זה בדיוק? את חושבת שאני טועה ושהגבר צריך למלא את תפקידיו המסורתיים בשביל להיות בזוגיות? או שאת חושבת שרוב הנשים לא בוחרות גברים לפי נקודת מבט היפגרמית של איך הזוגיות תעזור להן מבחינת כסף/הגנה/מעמד וכד'?.
 

aaa123

Member
בנושא hypergamy גם כתובים הדברים הבאים

men express a desire for an analogue of hypergamy based on physical attractiveness; they desire a mate who ranks higher on the physical attractiveness scale than they themselves do.
&nbsp
במלים אחרות לפי מה שהראית גברים מחפשים אישה יותר יפה מהם כמו שנשים מחפשות גבר שמרוויח יותר(כמובן שזה לא נכון לכל הגברים כמו שזה לא נכון לכל הנשים).
&nbsp
הפמיניזם לא בא לתמוך במוסכמות האלו אבל הטענה כאילו מי שמרוויח מהמוסכמות האלו אלו הנשים היא טענה לא מבוססת.
&nbsp
האם חשבת על האפשרות שאולי יש נשים שסובלות כי הן צריכות להתפשר על גבר מכוער שהן לא נמשכות אליו בשביל שהוא יהיה זה שידאג לפרנס את הילדים שלהן?
 

waspaloy

Member
היית צריך את המאמר בשביל להבין את זה?

גברים מחפשים "נשים יפות" אבל כבר היינו בדיון הזה כבר לא? הראתי לך כבר איך כל מכוערת יכולה להיחשב ל"יפה" אצל רוב הגברים שבתכלס יתחילו וירדפו אחרי כל אחת כמעט גם אם הם נראים הרבה יותר טוב מימנה.
ומי מרוויח מיזה? הנשים כמובן כי ההתנהגות של הגברים נותנת לנשים את כל הכוח והבחירה בנושא בין אם זה גבר עשיר או גבר חתיך גם אם הן עצמן מכוערות וללא דבר להציע מעבר להיותן נשים.
 

aaa123

Member
לא מסכים איתך שמכוערת יכולה להחשב ל"יפה" אצל רוב הגברים

אני לא מאמין שרוב הגברים ירדפו אחרי כל אחת.כמעט גם אם הם נראים הרבה יותר טוב ממנה.
&nbsp
לדעתי מבחינת רוב הגברים יהיה אחד משני הדברים הבאים:
א)הם מסוגלים למצוא זוגיות עם מישהי שנראית לא פחות טוב מהם,והם יעדיפו את האופציה הזאת.
ב)הם מעדיפים להשאר לבד ולא להיות בזוגיות עם מישהי שנראית פחות טוב מהם אם זאת האפשרות היחידה שלהם למצוא זוגיות.
 

waspaloy

Member
כבר הבאתי לך דוגמנית כזאת בתור דוגמה ברורה לכך

ובכלל לא חסר לכך דוגמאות מעולם הדוגמנות/הסרטים ובמציאות כמובן.
אתה צריך להיזכר במה שהסברתי לך בדיון הקודם בנושא עם איך שנשים מוגדרות כ"יפות" רק מעצם היותן נשים ואיך בוא בזמן מתעלמים מהיופי של גברים ומגדירים גבר כמושך רק אם יש לו שירות כל שהוא להציע לאישה כמו כסף/הגנה וכד'.

הטיעון שלך בעייתי מיסודו כי אתה מתעלם מהעובדה שמחנכים גברים לרדוף ולראות בכל בחורה בתור איזה פרס באופן עיוור כך שמבחינתם הבחורה תמיד "מושכת" גם אם היא מכוערת ואין בה שום דבר מושך מעבר להיותה נקבה.

וגם עצם העובדה שגברים מתחילים עם כל אישה כמעט מפריכה את הטיעון שלך בנושא. זה שמנסים לדחוף לנו לראש שכל הנשים הן יפות ושאם אנחנו לא חושבים כך אז אנחנו שובניסטים שמנסים לכפות "סטנדרט יופי" על נשים לא אומר שזה נכון. הרבה נשים הן מכוערות ובכל זאת הן מחוזרות על ידי גברים בין אם הם נראים טוב יותר מהן או לא.
 
למעלה