ניתן לחוש בנקל
איך השערות הלבנות עם נסיון רב השנים כשלך מכאל, כמו גם חוסר ההתלהמות
הילדותית, עושים את שלהם. ואני כאן איתך .
יופי של מבחר רכבי מיני יש לנו לבחור מהן כיום בקטגוריית 60-70 אלף השקלים.
המצב אינו דומה כלל למה שהיה זמין לנו זה רק לפני 5-10 שנים, המיני
החדשות עשו קפיצת מדרגה.
הפערים ששמנו לב אליהם (לפחות קרוב משפחתי ואנכי), בין האייגו הקודמת
שהיתה לו (מודל 2014) - רכב שנזכור היה טכנולוגית מבוסס על דור שהושק מזמן
עוד ב- 2005,
לבין האייגו דור 2 שהושקה 9 שנים לאחר מכן (2014), מצביעה על שיפור דרמטי
שנעשה בכל הרבדים ובכללם: משקל הרכב (שעלה), תחושת המוצקות, איכות
הגימור והייצור, איכות הפרזול והריפודים, עושר האבזור, איכות המתגים
והממסרים, בדוד הרעשים שבקודמת כלל לא היה בנמצא, ובחדשה יש אותו
בקילוגרמים וזה מורגש. תחושת טריקת הדלת ביד שמרגישה עתה כמו רכב רגיל
ולא עוד קרטון מתקפל.
כשנסעתי עימו לסבוב התרשמות אתמול (הוא בא לבקר), לא חשבתי בהבדל פרקטי
מבחינת בדוד רעשים ובמיוחד המנוע, לעומת רכב משפחתי רגיל. זה אומר לא מעט.
זה מאפשר לנו היום ברכב מיני דל תקציב, שלא לחוש עוד כבנסיעה על ריקשה
ממונעת, אפקט תחושתי שהאייגו הקודמת שידרה פה ושם. להערכתי הזהירה דבריו
של ידידנו em28 אינם מכוונה רעה, אלא מבוססים על דור המיני הקודם ולא על
החדש, שהוא (אולי?) טרם הספיק לחוותו.
דבריו של em28 תארו היטב את הסוזוקי אלטו 2010-2015, את הקיה פיקנטו
הקודמת 2011-2016, את האייגו/107/C1 דור ראשון 2005-2013 . את ה I10
הנושנה ממזמן 2008-2013.
כאמור הדור החדש של מכונית המיני בהם היונדאי I10 החדשה, הקיה פיקנטו
החדש, טרייג' מכוניות האייגו סיטרואן פיז'ו דור 2 עליהן אנו מדברים כאן, אלו חיות
שונות לחלוטין. לא עוד המסכנות העלובה של המיני ההן.