בניסוח עוד יותר פרובנציאלי
"חופשי יומי בכרמיאל עלה עד עתה 8 שקלים"בניסוח עוד יותר פרובנציאלי
http://www.zhk.co.il/news/חדשות-כרמיאל-זהר-הצפון/אבסורד-ברפורמת-המחירים-בתחבורה-הציבו/
8₪10"חופשי יומי בכרמיאל עלה עד עתה 8 שקלים"
זה נכון?
נשמע כמו סכום קטן בצורה מגוכחת
ולאחר התערבות ראש העיר הוא ממשיך לעלות 8.10 ש"ח.8₪10
ואיך הוא ייקרא אם לחדש קוראים כרמיאל?ולאחר התערבות ראש העיר הוא ממשיך לעלות 8.10 ש"ח.
הכרטיס היומי של פנים העיר נשאר באותו מחיר. קיים גם כרטיס יומי חדש שכולל גם את האזור שמסביב לכרמיאל ומחירו עומד על 16 ש"ח.
כרמיאל עירוני הוא הכרטיס העירוני במחיר 8.10.ואיך הוא ייקרא אם לחדש קוראים כרמיאל?
ונראה לי שלאזורי (שלדעתי כדאי לקרוא לו לב הגליל כי זה האזור שהוא מכסה, אזור 3.2) כדאי להכניס גם את תובל, פלך, כישור, לבון, חלוץ, חרשים, ואולי אף בית ג׳ן. נראה לי מוזר ששמו אותם עם מעלות ונהריה.
מאיפה המידע? איפה אני יכול לראות על זה?כרמיאל עירוני הוא הכרטיס העירוני במחיר 8.10.
הכרטיס המשלב בין כרמיאל והכפרים והישובים שסביבה נקרא כרמיאל.
 
העיקר שמספרים לנו שישנה הוזלה ל"רוב המוחלט" של הנוסעים
לרוב הנוסעים אכן יש הוזלההעיקר שמספרים לנו שישנה הוזלה ל"רוב המוחלט" של הנוסעים
ושרק ל"מיעוט קטן" יש התייקרויות.
פניני הרפורמה הזו רק מתחילים לצוץ.
עוד יתברר שלרוב הנוסעים שדפוסי הנסיעה שלהם קבועים ומושרשים, ולא עוסקים בשעשועי החלפות ונסיונות של דרכים שונות ואמצעים שונים ומשחקי שילובים, הרפורמה הזו גורמת לשלם יותר ולא פחות.
על מה מבוססת הטענה שלרוב הנוסעים יש הוזלה?לרוב הנוסעים אכן יש הוזלה
ושילוב האמצעים יכול להועיל לנוסעים לא מעטים ואינו בגדר שעשוע ומשחק.
היו אגב קיטורים ללא סוף בפורום, ובצדק, על כך שאין שילוב בין אמצעים שונים.
מה הקטע של קריית גת? אפילו אזור רמאללה זה גבול בין טבעותעל מה מבוססת הטענה שלרוב הנוסעים יש הוזלה?
אני בעד שילוב בין האמצעים השונים, אבל הרפורמה הזו מתוארת בצורה מסולפת.
לא רוב הנוסעים משלבים יומיום נסיעות ברכבת ובאוטובוסים.
רוב הנוסעים היוממים נוסעים באזור גיאוגרפי מוגבל באוטובוסים בלבד ולרוב הנוסעים הללו בתוך הליבות של המטרופולינים (ובמקרים מסויימים גם בשולי המטרופולינים) אין הוזלה.
הרעיון של הרפורמה הזו היה טוב, הפרטים ואופן היישום פגומים.
יש ברפורמה הזו יותר מדי עיוותים שזועקים לשמיים, שעם קצת תשומת לב ושיתוף ציבור אמיתי היה אפשר למנוע אותם.
בניגוד לרפורמה של 2011, שם היה מדובר על גישות שונות ועל דיעות שונות על קווים כאלה ואחרים, ברפורמה הזו יש עיוותים שלא באמת יכולות להיות לגביהם דיעות שונות. עיוותים שהם מוחלטים.
כשלנסיעה בין קרית מלאכי לבאר שבע מתייחסים בצורה X ולנסיעה בין קרית גת לבאר שבע מתייחסים בצורה Y גרועה בהרבה, זה לא כמו להתווכח האם צריך את קו 45 או לא צריך את קו 45.
אני רוצה לראות את האדם שיבוא ויביע עמדה שנסיעות בין קרית מלאכי לבאר שבע צריכות להיות זולות משמעותית מנסיעות בין קרית גת לבאר שבע.
מי שנוסע מהטבעות השנייה והשלישית למטרופוליןעל מה מבוססת הטענה שלרוב הנוסעים יש הוזלה?
אני בעד שילוב בין האמצעים השונים, אבל הרפורמה הזו מתוארת בצורה מסולפת.
לא רוב הנוסעים משלבים יומיום נסיעות ברכבת ובאוטובוסים.
רוב הנוסעים היוממים נוסעים באזור גיאוגרפי מוגבל באוטובוסים בלבד ולרוב הנוסעים הללו בתוך הליבות של המטרופולינים (ובמקרים מסויימים גם בשולי המטרופולינים) אין הוזלה.
הרעיון של הרפורמה הזו היה טוב, הפרטים ואופן היישום פגומים.
יש ברפורמה הזו יותר מדי עיוותים שזועקים לשמיים, שעם קצת תשומת לב ושיתוף ציבור אמיתי היה אפשר למנוע אותם.
בניגוד לרפורמה של 2011, שם היה מדובר על גישות שונות ועל דיעות שונות על קווים כאלה ואחרים, ברפורמה הזו יש עיוותים שלא באמת יכולות להיות לגביהם דיעות שונות. עיוותים שהם מוחלטים.
כשלנסיעה בין קרית מלאכי לבאר שבע מתייחסים בצורה X ולנסיעה בין קרית גת לבאר שבע מתייחסים בצורה Y גרועה בהרבה, זה לא כמו להתווכח האם צריך את קו 45 או לא צריך את קו 45.
אני רוצה לראות את האדם שיבוא ויביע עמדה שנסיעות בין קרית מלאכי לבאר שבע צריכות להיות זולות משמעותית מנסיעות בין קרית גת לבאר שבע.
כשמשרד התחבורה מתהדר ברפורמה צריך להיזהר
והיום קיבלו נהגים אגד
נהגים באגדוהיום קיבלו נהגים אגד
הודעה דחופה שאומרת שממחר ימכרו שוב כרטיס חופשי חודשי של:
כרמיאל קוד 7
רחובות קוד 71
נס ציונה קוד 74
מישהו ממהר לתקן את הטעויות.....
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.