מה אתם אומרים על הכלב הזה ?

הראשון היה דיי בסיסי והכיל את השם משפחה שלי.. ואחריזה פתחתי כרטיס בשם "עייף כרוני" כי אני פדלעה ותמיד עייף (משו בסגנון של 25 שעות ביום של עייפות תמידית ../images/Emo3.gif) ואז איזה טרול נודניק שנכנס לצאט שהייתי מבלה בו המון והיה מנג'ס לנו שהוא פולני טהור ונהור ושכולנו מרוקעים שחורים מפגרים (למרות ש75 אחוז מהכותבים באותו הצאט דווקא אשכנזים כמוהו ..) אז באיזשהוא שלב נמעס לי מההצקות שלו וכל פעם שהוא היה נכנס הייתי יוצא ונכנס בכינוי זמני "זאדק הערס הפולני" ומתנחל לו על הפרטי ../images/Emo3.gif ובאיזשהוא שלב מישו שם הציע לי למסד את הכינוי ואחרי כמה חודשים בערך הפסקתי להשתמש בכינויים האחרים שלי ונשארתי לכתוב רק בזה .. אנ'לא זוכר מתי השתמשתי בכינוי הראשון שלי ואת השני נתתי למישו שביקש (תמורת סכום סמלי וצנוע שעזר לי לממן את המשכנתא ,מכונית חדשה והגדלת חזה לסופר סייז לאישתי../images/Emo3.gif)
 

Reut E

New member
סעמק

הפורום מתחיל להיות דומה באמת לפורום הומור שחור, וגם אני לא אוהבת את זה!
 
אבל .. אבל .. זה מה שאני תמיד אומר לכולן ללא קשר באיזה פורום אני מקבל תגובה של "חחחח" בלבד ../images/Emo3.gif
 

Reut E

New member
מפורום הומור שחור

הומור שחור חרא של פורום כניראה
 
תראי .. לאחרונה נכנסו לשם עלוקות חסרות חיים ממש כמו העלוקה הזאת אנלימיטד שנכנס לכאן ומפזר יותר בדיחות קרש ממה שתראי אי פעם בל"ג בעומר במדורה הכי גדולה שיש וזה עשה את הכתיבה בפורום ההוא לבלתי אפשרית כי אם יש משו מגעיל באינטרנט זה טרולים ואם יש משו עוד יותר מגעיל זה טרולים שחושבים שהם מצחיקים .. ולכן אני ברחתי משם לכאן בתקווה שפה המצב יותר טוב .... (אישית אני שוקל לבדוק עם הנהלת תפוז במה כרוך ניהול פורום כי ממש בא לי לקחת את הפורום הזה ולהרים אותו ברמה מעל לכל החרא הזה )
 
אוףף

יהיה יותר טוב אם אתה תהיה המנהל,באמת. אבל רבאק לי פה יש הרבה יותר וותק ושאני ביקשתי הנהלה הביאו לנו בגלל זה את הנאצים...שיהיה לך בהצלחה באמת ותרשום את המייל שלי בדבר הזה של המיילים שצריך למלא שם,אבל אני מבקש ממך לא לעשות את ה שהם לא ייזכרו שאנחנו קיימים ויביאו למנהלי הומור שחור תזכורת שאנחנו פה והם שוב יתחילו לחסום
 
למעלה