מבקשת מכל בנות הפורום לקרוא

שי ז.

New member
לא הכל קל בחיים אבל בסוף מצליחים

בסך הכל אנחנו חיים באותה המדינה ואין שום סיבה שלא נדבר וננסה להבין אחד את השני.
 
שי יקירי...

כאן לצערי אתה עומד להיתקל באגוז קשה מאוד ואני לא חושב שתצליח לפצחו... הדבר שונה לחלוטין למשל, מנסיון הדברות בין החילוניים לדתיים על נושא השבת ששם כל צד ממשיך בעיקרון את אורח חייו ורק מוכן לוותר וויתורים מסוימים שיוכל לחיות איתם בשלום כדי שגם הצד השני יחיה בשלום איתו. לעומת זאת במיקרה שלפננו אתה מנסה להסביר לאדם דתי שחי ומאמין בפתגם "כבוד בת מלך פנימה" שאישה באשר היא אישה רשאית להתלבש ולהתנהג כרצונה מבלי שיאשימו אותה בפיתוי הגבר שתוקף או מטריד אותה. החילוניים ברובם (מלבד כמה שובניסטים) מאמינים שכך הוא הדבר אבל הדתיים מאמינים שבכל אחד מאיתנו קים גם יצר הרע והם (הדתיים) לא מסוגלים לשלוט בו (בניגוד אלינו שאנחנו מאמינים ביכולת שלנו לשלוט בעצמנו) ולכן הם קבעו סיגים מחיבים עבור הנשים שלהם ודורשים מהן להתלבש בצניעות ולא לגרות חלילה את הגבר המיסכן שלא יצא יצר הרע וישתלט עליו... כשאתה מנסה להגיע להבנה בענין כזה, אתה מזמין לעצמך כישלון מראש כי בדיוק כמו שאמרתי מדובר כאן בשתי תפיסות עולם מנוגדות לחלוטין שאקסיומות הבסיס שלהן שונות לחלוטין ובמצב כזה אין בסיס להידברות, לצערי, וזה כאילו מדברים בשתי שפות שונות...
 

שי ז.

New member
הם בסך הכל קבעו כללים שיקטינו את

הסיכוי לאישה להיפגע ע"י מי שחשב שהוא יכול לשלוט ביצרו אבל בפועל לא שולט בו. אולי לא נצליח להגיע להסכמה אבל לפחות נבין אחד את השני.
 

אביא

New member
שי, כמעט כל אדם לא ישלוט ביצר

פשוט תלוי ברמת הפיתוי. הדבר נכון לגבי דיני ממונות כמו גם לגבי עניני מין. הרבה אנשים שקולים, ונורמליים בהסטוריה האנושית נפלו קורבן למפתות למינהן. היו שרתי ריגול שהפכו זאת לשיטה יעילה במיוחד.
 

שי ז.

New member
השאלה היא מה אתה מגדיר כפיתוי

אל תשכח שבחברה החילונית מה שאצלך מוגדר כלבוש פרובוקטיבי לא חושף שום דבר לעומת מה שרואים ביום יום ומהצד השני אישה חרדית נחשבת פרובוקטיבית בערב הסעודית. מעבר לזה פיתוי אצל אדם נורמלי יכול להוביל לניסיון להתחיל עם המפתה אבל בטח שלא לתקוף אותה. רק אדם חולה וסוטה תוקף אחרים.
 

אביא

New member
מסכים שפורנוגרפיה היא שאלה של

גאוגרפיה. אבל גם בחברה שלנו בה גם אני וגם אתה חי, יש נשים שמתלבשות על מנת "להרוג". יש נשים שמתנהגות בצורה פרובוקטיבית. לא פעם אתה יכול לשמוע על מקרי תקיפה מינית שהחלו כבילוי בהסכמה. אז נכון שזו תקיפה מינית, ונכון שלא זה לא. אבל התנהגות מפתה ומשחק ביצרי הצד שכנגד הוא בהחלט רשלנות תורמת.
 

Kalla

New member
רוב ההטרדות המיניות הרציניות

שסבלתי מהן היו במהלך שירותי הצבאי, בתוך בסיס עם כללי התנהגות נוקשה ומגורים נפרדים, כשאני לבושה במדים סגורים וצנועים, מאת קצינים, נגדים ומילואימניקים בעלי מראה מכובד. לא זכור לי שאי פעם הוטרדתי בצורה כזאת בדיסקוטק, מועדון, פאב או מקום בילוי משוקץ כלשהו, למרות שמבלי להיכנס לתיאורים, לשם לא הלכתי לבושה במדים מכף רגל עד ראש.
 

אביא

New member
מי כמוני מסכים אתך

בהחלט באוירה הנוכחית בצבא אין בו מקום לשירותן ושילובן של בנות. המערכת הצבאית בהחלט לא נכנסת לצערי לגדר מקום נורמאלי.
 

Kalla

New member
ועדיין לא הייתי מוותרת על השירות

הצבאי. הוא תרם לי המון, אפילו עצם ההתמודדות עם הקשיים והפך אותי לאישה שלמה יותר וחזקה יותר. וצורת החשיבה צריכה להיות הפוכה - לא "אין מקום לנשים", אלא איך נותנים להן מקום של כבוד ובטחון.
 

אביא

New member
לא חולק עלייך בזה שצריך לשנות

מה שאמרתי נגע לצבא כפי שהינו היום. זה מקום שלא הייתי נותן לבת שלי ללכת אליו.
 
אביא- אני סומך על בעלי המקצוע בענין

והם טוענים שברובם המכריע של המקרים אין קשר לפרובוקטיביות של הנפגעת. אנחנו לא חושבים לרגע שחסרי הישע הקטנים הם פרובוקטייביים, נכון? כמו כן- בנות להורה או נכדות לסב- גם הן. נשים שנפגעות ע"י אדם קרוב נפגעות גם כן בגלל היכולת שלו- לא בגלל הפורובוקטיביות. גם כאלו שמנצלים מעמד עליהן (מפקד, רופא, מנהל). חלק אחר מהפגיעות הוא עקב סטיה ותו לא. זקנות על פי רוב אינן פרובוקטיביות. גם חלק ניכר מהנפגעות לאו דוקא היו במועדות חשופות ומעורטלות. ההיפך= שם הן בדר"כ בחברה של הרבה אנשים שדוקא שם הן בטוחות יחסית. ודוקא האם שהולכת בלילה לעשות "הליכה" עם ווקמן, דוקא היא עלולה ליפול קרבן לאותו חולה שעורב לה, ללא קשר למי היא ואיך היא. המומחים טוענים שאין קשר לפרובוקטיביות- וכמה שזה נוגע את התפיסה האנושית שלנו- זה כנראה נכון. הרי מוחו של הסוטה גם נוגד את התיפסה האנושית שלנו ולכן- אני ואתה- לא מסוגלים להתחכות אחריו. אז בוא נקבל פעם אחת מה שאומרים לנו בלי להטיל דופי ולפשפש. בוא נקבל את העובדות גם אם הן לא מובנות לנו ביותר כדי שנוכל לפעול ולמגר את התופעה בדרכים הנכונות- ולא נשתלח זה בצוארו של זה כי אנחנו חושבים אחרת.
 

משה32

New member
../images/Emo31.gifלא יודע מאיפה הצלחת להמציא

את התגובה הזאת בגלל מחשבות כאלה אנחנו נמצאים במצב הדפוק במדינה הזאת מה משנה איך אישה מתלבשת שתבוא גם ערומה אין לאנשים ריסון עצמי מה זאת השטות הזאת על פרובוקציה לפי מה שאתה אומר לכל המתנחלים מגיע שיפגעו בהם כי הם יושבים במקום פרובקטיבי
 

אביא

New member
יופי של אמוציות אבל תפעיל מחשבה

בחוק הפלילי אדם שרצח יכול לקבל הקלה בעונש בגלל "קינטור". החוק היבש מכיר בכך שיש מצבים שכל אדם עלול לאבד שליטה, הדבר אינו פוטר מעונש, אבל מהווה בהחלט סיבה להקלה. באותו אופן בדיוק כאשר אשה משחקת ברגשות של מישהו. מתחילה אתו, מפתה אותו ומתנהגת באופן פרובוקטיבי, היא מבצעת קינטור. במצב כזה היא תורמת למה שעלול להתפתח לתקיפה מינית. אז נכון שכשאשה אומרת לא זה לא בכל שלב ואין לזה משמעות אחרת. כמו שרצח הוא תמיד, אבל תמיד,רצח. אבל הנסיבות יש להן חשיבות. גם אם זה לא פופולרי פה להגיד זאת, זו המציאות וכך פוסקים בתי משפט בכל העולם. לגבי החלק של המתנחלים אינך ראוי לתגובה שכן עצם קיומך בארץ הזו מהווה קינטור ולא משנה אם יושב אתה בשכם או ב"שייך מוניס" (תל-אביב).
 

מיכל שב

New member
../images/Emo124.gifחשוב לי להבהיר נקודה

בעקבות מסרים שהגיעו אלי חשוב לי להבהיר בצורה חד משמעית שאין מדובר בעציון. אני יודעת שדובר בהודעה על אדם שפונה בבקשה לעזור ומכאן הטעות לחשוב שזה הוא. עציון עוזר ויעזור לכל חברי הפורום שנזקקים לכך. תודה
 

אמיר.

New member
אפשר לקבל גם תעודת יושר ????../images/Emo46.gif

לא חשדתי בעציון לשניה. אבל עכשיו פתחתן מצב עוד יותר גרוע. עד כה, כל הגברים היו בחזקת חשודים אולי, עכשיו יש חשודים ומטוהרים, כך שמי שלא טוהר על ידי ההנהלה, הוא חשוד שבעתיים.
 
למעלה