מבקשת לענות בנות בגיל 40+

mevugeret1975

New member
ההשתתפות של הקופה במקרה שלי היא אפס עגול

וכך יהיה בכל קופה. אין לי ממון מהמדינה. כל נסיון ivf יעלה לי 25000₪. כל אחד מהנסיונות. וזה נראה לי אותו ניסוי וטעיה כמו במחזור טבעיה במקרה שאין בעיה מכאנית כלשהי. כי לא יהיה לי הרבה ביציות, אני לא צעירה, ובטח מאלו שיהיו-ישארו 1-2 באיכות סבירה במקרה הטוב. באמת שאני לא מבקשת שישכנעו אותי, מנסה להיות ראלית ורואה את המגמה פה בפורום.

בגיל 43.8 מסתיימת תקופת המתנה של ביטיח משלים שלי בקופת חולים. ואז יש השתתפות של ביטוח משלים של קופת חולים. ל4 נסינית ivf.
בר חוה בטח לא ידון איתי באפשרויות כי הוא מאוד עסוק, יש לו הרבה מטופלות. אגב אני גם הייתי ריצה לדון בכמות ההורמונים שקיבלתי בהנחיה (המון לדעתי), גם עם רופא אחר של מרפאה, אבל רק בנות מצוות הפוריות יכולות לדון איתי על זה, ואני בספק שהן מקור אמין.
אולי אזריק היום 150 גונאל במקום 300. כבר לא יודעת מה לעשות.
את הרבה שנים בפורום. ראית מקרה אחד לפחות של ivf ספונטאני אצל אישה בגיל 42-43?
 
מציעה לך לא לשנות מינונים על דעת עצמך

בשביל מה זה טוב???
&nbsp
קודם כל, את בהחלט יכולה לדרוש מהמרפאה תשובה של אחד הרופאים ולא של המזכירות (כבר כתבו לך את זה פה יותר מפעם אחת).
&nbsp
שנית, אם את לא סומכת על הרופא תחליפי אותו, אבל אל "תשחקי" בפרוטוקול על דעת עצמך. זה לא אחראי, ואם משהו יקרה (או שלא יקרה בסוף) - לא תוכלי ללמוד מזה כלום או להסיק מסקנות או אפילו לדעת מה בדיוק היה.
 

mevugeret1975

New member
אני שלחתי מייל ב 8 בבוקר עם בקשה לחזור אליי

בנוסף בצהריים התקשרה מזכירה אדמיניסטרטיבית בקשר למסמכים, אמרתי לה גם שהייתי רוצה לדון עם אחד הרופאים במינונים. היא הבטיחה שתמסור לבנות מצוות הפורית שיחזרו אלי בקשר לזה. הדגשתי גם שאני מוכנה לדבר עם כל רופא של מרפאה, לאו דווקא בר חוה. אף אחד לא התקשר עד עכשיו.
אין לי למי לפנות. אני לא מבינה למה להעמיס עלי כמויות כאלו גבוהות של הורמונים כשעדיין לא ידוע איך אגיב, ולכמות פי 2 קטנה יותר הגבתי מצויין בסבב היחיד של גירוי שחלתי. לא רוצה לסיים עם גירוי יתר. למה ישר להעמיס כמוית כאלו? מה אני אמורה לעשות?
 
לא יודעת מה היה פעם קודמת

אבל מניחה שהורמונים לצורך הריון טבעי הם שונים מ-ivf כי כרגע הכוונה היא לגייס כמה שיותר זקיקים.
&nbsp
בטוחה שיחזרו אלייך מהמרפאה, (גם אם זה יהיה אחרי שתזריקי זה לא נורא, גירוי זה לא מהרגע להרגע), ולא - את לא אמורה לשחק במינונים.
&nbsp
&nbsp
 

mevugeret1975

New member
צודקת

נותנים הרבה הורמונים כדי להפיק יותר ביציות.
שאלה אחרת-כדאיות של ivf אחד בודד בגילי. על זה הייתי צריכה לחשוב לפני.
 

haych

New member
מסכימה עם חתולת עולם

את מאוד מעורבת בטיפול ושואלת שאלות וזה מצויין! רופאים לא יודעים הכל וזה הגוף שלך וזכותך לקבל תשובות על הנעשה בגוף שלך.
נשמע שאת גם לא מרוצה מהתנהלות המרפאה וזה אכן לא נשמע מצב אידיאלי וגם אני במקומך הייתי מתעצבנת.
having said that
נשמע שאת ממש לא שלמה עם המעבר ל IVF ושבכל הודעה שלך את מנסה כאילו לשכנע למה ללכת ל IVF במצבך זה רעיון גרוע.
אף אחד לא מכריח אותך לעשות IVF. זו בחירה שלך. לפי הנסיון של הבנות בפורום עם המרפאה הזאת נשמע שאת בידיים הכי טובות שיש, אצל רופא מנוסה שראה הכל. תסמכי עליו.
למה לתת לך כ"כ הרבה הורמונים? כי רוצים שיהיו כמה שיותר ביציות, כדי שיהיה סיכוי שיהיו יותר מ 1-2 תקינות, כדי שיהיה סיכוי להשיג הפריות טובות. ככל שיש פחות ביציות יש פחות עם מה לעבוד, ואת הרי רוצה להשיג הרבה ביציות ובכך לחסוך סבבים יקרים ומפוצצי הורמונים. אם עכשיו תגיעי למוקפאים את "מרוויחה" עוד סבבים בעלות נמוכה, כי בסבבים הבאים תחזירי מוקפאים, בלי שאיבה.
את עושה מעקבים, יש מה לעשות כדי לא להגיע לגירוי יתר, כדי לעלות עליו בזמן. יכולים להחליף לך תרופות, לשנות מינונים, לעשות שאיבה ולהחזיר בחודש העוקב... תסמכי על הרופא שלך.
אל תשחקי עם ההורמונים איך שאת רוצה, את תדפקי לעצמך את הטיפול ובסוף תגיעי לשאיבה בלי כלום או עם מעט וואז באמת יהיה פה בזבוז של כסף.
 

נועה312

New member
גם אני מסכימה, לא משחקים עם המינון של ההורמונים

גונאל 300 זה לא מינון גבוה ואנחנו לא הרופאות של עצמנו. במיוחד בכל מה שקשור להורמונים אם רוצים שהטיפול יצליח חייבים להיצמד להנחיות של הרופא.
 

mevugeret1975

New member
מה שעניתי לטוליתי

עבדות:
1) יש לי רק ניסיון אחד של ivf כי הוא יקר בטירוף. ניסיונות נוספים יהיו לי רק עוד 8 חודשים-אז יהיה לי מימון מביטוח משלים. אבל אהיה כבר על הגבול מבחינת הגיל.

2) אף אחת לא מצליחה להרות הריון תקין מי ניסיון ראשון של ivf . ובמיוחד בגיל 43
המסקנה בולטת לעין -אני הולכת על משהוא פסול מראש ובהמון כסף. הייתי צריכה להסיק אותם קודם.
אשלך מייל עם שאלה לבר חוה.
בינתיים מזריקה הכל לפי הנחיות. ומשתגעת מהמחשבות.
 

haych

New member
כבר התחלת טיפול

איך שאני רואה את זה, האלטרנטיבה ללהמשיך כרגיל היא להפסיק טיפול לחלוטין, כי הזרעה לא יעשו לך במצב של ריבוי זקיקים (בהנחה שאכן ההורמונים משפיעים עליך טוב ויהיו לך הרבה זקיקים. אם אין הרבה אולי כן כדאי להמיר בהזרעה). אם את מפסיקה, הכסף על התרופות הלך לפח ובטח גם סכום נוסף שאמור להגיע למרפאה (לא סגורה על מה בדיוק משלמים בפרטי).
אם את ממשיכה עם הטיפול, את מרוויחה (בתקווה) מוקפאים מביציות צעירות יותר ממה שיהיו בעוד 8 חודשים, גם אם הטיפול לא הצליח.
נכון, את לוקחת פה סיכון ויש מצב שהסבב הזה יסתיים במפח נפש, בלי הריון ובלי מוקפאים ואז תבכי לא רק על השלילי אלא גם על סכום כסף עצום שהלך.
אבל בחיים יש מצבים שלא משנה כמה נתבחבש בהם - לא נצליח לקבל תשובה חד משמעית. ולפעמים צריך פשוט לקבל החלטה ולהיות שלמים איתה. אני מאמינה שגם אם יהיה לך חודש לחשוב על זה את לא תצליחי לקבל החלטה, כי יש הרבה מה להפסיד בשני המצבים.
בגלל שכבר התחלת, הייתי ממשיכה במקומך ופשוט מאמינה ומקווה לטוב.
 

טוליתי

New member
נתחיל בסיפא

אני באמת לא זוכרת. תנסי לחפש בפורומים העגולים.
אני קצת בתחושה שאת שואלת, אבל לא בטוח שרוצה לשמוע תשובות.
אני מטופלת של בר חוה 8 שנים. לא קרה לי שביקשתיץ לדבר איתו, ונעניתי בשלילה....אז הצעתי לך...אבל את כבר הסקת שבר חוה לא ידון איתך. יש פה חכמת המונים, אבל בעינייך היא מגמתית. אז איך אפשר לעזור לך בצורה כזאת??
 

mevugeret1975

New member
אני יודעת את התשובות

עובדות:
1) יש לי רק ניסיון אחד של ivf כי הוא יקר בטירוף. ניסיונות נוספים יהיו לי רק עוד 8 חודשים.
2) אף אחת לא מצליחה להרות הריון תקין מי ניסיון ראשון של ivf . ובמיוחד בגיל 43. המסקנה בולטת לעין -אני הולכת על משהוא פסול מראש, ובהמון כסף. הייתי צריכה להסיק אותם קודם.
אשלח מייל עם שאלה לבר חוה.למרות שהוא כתב לי מייל תשובה לפני כמה ימים שכן כדאי לנסות. רק שלא אמרתי לו שיש לי רק ניסיון אחד של ivf ( יש כאלו שעושים כמה בעלות המטורפת הזאת?).
בינתיים מזריקה הכל לפי הנחיות
 
אל תשחקי עם זה, מה זה ההחלטות האלו על דעת עצמך?

להזריק חצי ממה שאומרים לך? אז למה את הולכת לרופא בין הטובים שקיימים היום
בארץ כדי לשחק עם מינונים?
ואת מי תאשימי אם זה לא יצליח?
&nbsp
בחיי, את הולכת לרופא אחד הטובים בארץ, תעשי מה שאומרים לך.
&nbsp
&nbsp
 

mevugeret1975

New member
התנהגות שלי לכ הגינית, אני מסכימה

מה קורה אם אני מחליטה שעוצרת פה ומפסיקה הזרקות האלה? אפילו סבב טבעי הלך לי ושיבשתי כבר הכל לחודש הזה? נשמע מפגר,מסכימה.
מרגישה נורא. בחילות חזקות, כאבי ראש נוראים, חוסר שינה וחוסר תיאבון, מצב נפשי על סף שיגעון. הבנות כותבות לי פה-איך את מעיזה בכלל, יש לך ילדים וכל זה. אבל מה זה משנה? אני באמת מרגישה כך, הן לא מבינות ולא צריכות גם להבין. זה הרגשה אישית שלי ורק שלי, כנראה יש לי בעיה נפשית או משהו, לא יודעת כבר. אני מרגישה שאני פתאום מחוץ לחיים הרגילים שלי. רוצה את החיים שלי בחזרה. כבר חושבת לעזאזל הכל, אנסה טבעי עוד חצי שנה, אם לא ייצא-לפחות אהיה יותר מוכנה לטיפולים וכבר יהיה לי סיבסוד. הכל קרה מהר כל כך. אהיה יותר מבוגרת עוג חצי שמה, כן, אבל מצבי כרגע בלתי נסבל. לא הייתי צריכה למהר למרות הלחץ של הגיל. אסור למהר עם דברים כאלה
אני יודעת שיש נשים כמוני (מבוגרות עם ילדים) שמתלבטות לגבי הטיפולים, אני מקווה שהשרשור הזה יעזור להם. לי היה עוזר עם הייתי קוראת משהוא כזה מהתחלה.
 
תשמעי..

את כבר בתחילת תהליך, אז תמשיכי, כמו שצריך. תזריקי מה שאומרים לך,
תעשי הכל לפי ההוראות. אי אפשר יהיה לקבל שום מושג על תגובת הגוף שלך
אם תשחקי עם ההורמונים. תאמיני לי שקיבלתי כמויות יותר גדולות ממה שאת מקבלת.
&nbsp
זה משגע את הגוף, יכול להיות. קיץ. חם. לח. מגעיל. זה מוסיף לקושי.
יולי זה בכלל סיוט.
בחילות חזקות? כאבי ראש? תשתי המון מים, תתקשרי למרפאה ותגידי שכך את מרגישה,
חוסר שינה ותיאבון - כי את מכניסה את עצמך לסרטים, למצב נפשי לא טוב.
&nbsp
נסעת לאחד התותחים, תמשיכי.
לא יצליח, חס וחלילה... תעשי חושבים מחדש. תחכי חודש חודשיים, ותתחילי שוב
בצורה הגיונית.
&nbsp
בקיצור - לכי לבית קפה, תשתי קפה טוב, תאכלי ארוחה טעימה,
תנוחי קצת. קחי יום מנוחה לעצמך, סעי לים או משהו ... תקראי ספר, תצפי בסדרה,
ותמשיכי לפי ההוראות שתנתנו לך. את כבר ממש שם. חבל להפסיק עכשיו.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 

mevugeret1975

New member
כן

מורפולוגיה 2% אבל ריכוז 140. ורופא של מרפאה טוען שאם היו 3 הריונות ספונטניות תקינות מאותו בן זוג-הבעיה לא שם.
התקשרתי לרופא שלי בקופת חולים. הוא אומר שאם אני לא רוצה ivf, פשוט להוריד מינון ל 150 לעוד יומיים ונבדוק מה מצב, ומשם נמשיך כמו בפעם שעברה: אולטרסאונד ותלוי במצב-אפשר הזרעה פרטית ואפשר אוביטרל בשילוב יחסי מין.

לא יודעת למה-כרגע פתאום מפחידה אותי יותר כמות הורמונים וסיכונים של הפרוצדורה. קראתי יותר מידי אינטרנת לאחרונה (אפילו העירו לי בעבודה
). מפחיד אותי שאשבש את הגוף שלי לתמיד, שיהיו הדבקויות או משהוא עוד יותר גרוע (היו מקרים). אוכלת סרטים. אולי ההורמונים שאני מזריקה הפכו אותי למשוגעת. אף פעם לא הייתי בן אדם הכי יציב, כנראה הורמונים השפיעו לרעה.
אולי את צודקת. התחלתי כבר אז לסיים את זה כמו שצריך.
 

londi81

New member
אני לא מבינה? את מטופלת אצל 2 רופאים במקביל?

זה נראה לך הגיוני? בעייני זה ממש חוסר אחריות, אני מצטערת..
ואגב 300 גונאל זה ממש לא כמות היסטרית של הורמונים - לקחתי מינונים של 450 וגם של 600, ואני חייבת להודות שמעולם לא היו תופעות לוואי או חרפוני גוף (אבל זה כנראה עניין אישי)
בכל מקרה, למרות שנמנעתי מהלגיב עד עכשיו, אני מגיבה רק כדי שאולי קוראות אחרות יגיעו לשרשור הזה בעתיד - ולא יקבלו רעיונות חסרי אחריות.
את חייבת לקחת אחריות על הגוף שלך ועל הטיפול שלך.. וגם אולי להבין שהפורום הזה הוא ממש לא מדגם סטטיסטי מייצג. יש פה בנות מאותגרות פריון, אם היינו מאלו שנקלטות בטיפול הראשון, פשוט לא היינו פה...
 

mevugeret1975

New member
לא יודעת כבר איפה אני מטופלת

הנחיות שולחים מהמזכירות של בר חוה. מעקב עושה אצל רופא פוריות שלי בקופה.
אני הסברתי לחיוכי אהבה״ את ההשתרשרות הדברים ואיך הגעתי למצב הזה. זה קרה פתאום ולא יודעת איך מצאתי את עצמי בתוך הטיפול עכשיו. מרגישה שלא מוכנה לזה וזה נפל עלי לא בזמן ובלי שום התראה. ולמה התחלתי את זה. רוצה לעצור פה ולא להמשיך את הפסיכוזה הזאת. לא רוצה בדרך הזאת כמו שעכשיו. אבל איך עצרים??
 

mevugeret1975

New member
ואני דווקא חודבת ששירשור הזה חשוב

לבנות כמוני. וכבר הספקתי לראות כאלו בפורום הזה-בנות שיש להן כמה ילדים ומטלבטות לגבי ivf בגלל הגיל. חשוב שיחשבו טוב ולא ימצאו את עצמן במקום שלי בלי שהספיקו להבין מה קרה.
 
למעלה