מבוא להכרת ה-TBM

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
המשך - פרק האביזרים

מבוא להכרת ה-TBM
הכרת ה-TBM - באמת נראה לכם?
במסגרת ניסיונותיי הנואשים להבין את אופן פעולתו של הקומפלקס המפלצתי שנולד וגדל בלטרון, התארחתי היום אצל מנהל הקו לעוד שיעור מעשי. השיעור כלל טיפוס על האנייה הענקית, שוטטות בשביליה ואימוני זחילה למתקדמים בנבכי המפלצת. את השיעור סיימתי מלא התפעלות ורשמים, שכן לא בכל יום נופלת בידך ההזדמנות להימצא בכלי הנדסי מרשים כל כך. כשסיימתי את פרק ההתפעלות והרשמים, נותרתי עם התסכול. כן, ככה זה כשמנסים להבין בבת אחת דבר כה גדול ומורכב. כשגבר התסכול קראתי לעזרתי את משפטיהם החכמים והמנחמים של קהלת וסוקרטס על מחירה הכואב של הידיעה. מה אומר? שני החבר'ה האלה ידעו כבר לפני שנים רבות שעם תסכול לא ניתן לפתוח שרשור תשתיות בפורום תח"צ
אז יאללה, נצא לדרך עם שרשור פיצוי לששת קוראיי הנאמנים. בתמונה: מכונת הכרייה באתר בלטרון. אם חשבתם שזהו אורכה הכולל של המכונה, טעיתם. חסרות שתי עגלות זנב נגררות להשלמה. אלו תורכבנה רק לאחר תחילת הכרייה. יש לכם שלוש תמונות עד לפתרון, לנסות ולנחש מדוע. לא תאמינו כשתקראו!
המשך - פרק האביזרים
תקשורת פנים.
 

בועז ל

New member


מבוא להכרת ה-TBM
הכרת ה-TBM - באמת נראה לכם?
במסגרת ניסיונותיי הנואשים להבין את אופן פעולתו של הקומפלקס המפלצתי שנולד וגדל בלטרון, התארחתי היום אצל מנהל הקו לעוד שיעור מעשי. השיעור כלל טיפוס על האנייה הענקית, שוטטות בשביליה ואימוני זחילה למתקדמים בנבכי המפלצת. את השיעור סיימתי מלא התפעלות ורשמים, שכן לא בכל יום נופלת בידך ההזדמנות להימצא בכלי הנדסי מרשים כל כך. כשסיימתי את פרק ההתפעלות והרשמים, נותרתי עם התסכול. כן, ככה זה כשמנסים להבין בבת אחת דבר כה גדול ומורכב. כשגבר התסכול קראתי לעזרתי את משפטיהם החכמים והמנחמים של קהלת וסוקרטס על מחירה הכואב של הידיעה. מה אומר? שני החבר'ה האלה ידעו כבר לפני שנים רבות שעם תסכול לא ניתן לפתוח שרשור תשתיות בפורום תח"צ
אז יאללה, נצא לדרך עם שרשור פיצוי לששת קוראיי הנאמנים. בתמונה: מכונת הכרייה באתר בלטרון. אם חשבתם שזהו אורכה הכולל של המכונה, טעיתם. חסרות שתי עגלות זנב נגררות להשלמה. אלו תורכבנה רק לאחר תחילת הכרייה. יש לכם שלוש תמונות עד לפתרון, לנסות ולנחש מדוע. לא תאמינו כשתקראו!
 

בועז ל

New member
עמדת בקרה

מבוא להכרת ה-TBM
הכרת ה-TBM - באמת נראה לכם?
במסגרת ניסיונותיי הנואשים להבין את אופן פעולתו של הקומפלקס המפלצתי שנולד וגדל בלטרון, התארחתי היום אצל מנהל הקו לעוד שיעור מעשי. השיעור כלל טיפוס על האנייה הענקית, שוטטות בשביליה ואימוני זחילה למתקדמים בנבכי המפלצת. את השיעור סיימתי מלא התפעלות ורשמים, שכן לא בכל יום נופלת בידך ההזדמנות להימצא בכלי הנדסי מרשים כל כך. כשסיימתי את פרק ההתפעלות והרשמים, נותרתי עם התסכול. כן, ככה זה כשמנסים להבין בבת אחת דבר כה גדול ומורכב. כשגבר התסכול קראתי לעזרתי את משפטיהם החכמים והמנחמים של קהלת וסוקרטס על מחירה הכואב של הידיעה. מה אומר? שני החבר'ה האלה ידעו כבר לפני שנים רבות שעם תסכול לא ניתן לפתוח שרשור תשתיות בפורום תח"צ
אז יאללה, נצא לדרך עם שרשור פיצוי לששת קוראיי הנאמנים. בתמונה: מכונת הכרייה באתר בלטרון. אם חשבתם שזהו אורכה הכולל של המכונה, טעיתם. חסרות שתי עגלות זנב נגררות להשלמה. אלו תורכבנה רק לאחר תחילת הכרייה. יש לכם שלוש תמונות עד לפתרון, לנסות ולנחש מדוע. לא תאמינו כשתקראו!
עמדת בקרה
נמצאת במפלס העליון של המכונה ועל אחת מעגלות הזנב.
 

בועז ל

New member
מסך מלא

מבוא להכרת ה-TBM
הכרת ה-TBM - באמת נראה לכם?
במסגרת ניסיונותיי הנואשים להבין את אופן פעולתו של הקומפלקס המפלצתי שנולד וגדל בלטרון, התארחתי היום אצל מנהל הקו לעוד שיעור מעשי. השיעור כלל טיפוס על האנייה הענקית, שוטטות בשביליה ואימוני זחילה למתקדמים בנבכי המפלצת. את השיעור סיימתי מלא התפעלות ורשמים, שכן לא בכל יום נופלת בידך ההזדמנות להימצא בכלי הנדסי מרשים כל כך. כשסיימתי את פרק ההתפעלות והרשמים, נותרתי עם התסכול. כן, ככה זה כשמנסים להבין בבת אחת דבר כה גדול ומורכב. כשגבר התסכול קראתי לעזרתי את משפטיהם החכמים והמנחמים של קהלת וסוקרטס על מחירה הכואב של הידיעה. מה אומר? שני החבר'ה האלה ידעו כבר לפני שנים רבות שעם תסכול לא ניתן לפתוח שרשור תשתיות בפורום תח"צ
אז יאללה, נצא לדרך עם שרשור פיצוי לששת קוראיי הנאמנים. בתמונה: מכונת הכרייה באתר בלטרון. אם חשבתם שזהו אורכה הכולל של המכונה, טעיתם. חסרות שתי עגלות זנב נגררות להשלמה. אלו תורכבנה רק לאחר תחילת הכרייה. יש לכם שלוש תמונות עד לפתרון, לנסות ולנחש מדוע. לא תאמינו כשתקראו!
מסך מלא
איני בטוח לחלוטין, אך עושה רושם שע"ג מסך זה מתקבלים נתונים על תהליך הזרקת הדייס של המכונה. ע"פ מה שנמסר לי, חומר זה משמש להצמדת הסגמנטים לדפנות המנהרה.
 

בועז ל

New member
בראש המכונה

מבוא להכרת ה-TBM
הכרת ה-TBM - באמת נראה לכם?
במסגרת ניסיונותיי הנואשים להבין את אופן פעולתו של הקומפלקס המפלצתי שנולד וגדל בלטרון, התארחתי היום אצל מנהל הקו לעוד שיעור מעשי. השיעור כלל טיפוס על האנייה הענקית, שוטטות בשביליה ואימוני זחילה למתקדמים בנבכי המפלצת. את השיעור סיימתי מלא התפעלות ורשמים, שכן לא בכל יום נופלת בידך ההזדמנות להימצא בכלי הנדסי מרשים כל כך. כשסיימתי את פרק ההתפעלות והרשמים, נותרתי עם התסכול. כן, ככה זה כשמנסים להבין בבת אחת דבר כה גדול ומורכב. כשגבר התסכול קראתי לעזרתי את משפטיהם החכמים והמנחמים של קהלת וסוקרטס על מחירה הכואב של הידיעה. מה אומר? שני החבר'ה האלה ידעו כבר לפני שנים רבות שעם תסכול לא ניתן לפתוח שרשור תשתיות בפורום תח"צ
אז יאללה, נצא לדרך עם שרשור פיצוי לששת קוראיי הנאמנים. בתמונה: מכונת הכרייה באתר בלטרון. אם חשבתם שזהו אורכה הכולל של המכונה, טעיתם. חסרות שתי עגלות זנב נגררות להשלמה. אלו תורכבנה רק לאחר תחילת הכרייה. יש לכם שלוש תמונות עד לפתרון, לנסות ולנחש מדוע. לא תאמינו כשתקראו!
בראש המכונה
סמוך לראש הכרייה מצאתי את ה"דבר הזה". אל תשאלו אותי מה תפקידו בכוח. ובכלל, ההליכה בחבלי הארץ של המכונה היא הליכה בתוך פקעת עצומה של צינורות, שעונים, ברזים, שסתומים, אטמים ומה לא. תכף תבינו.
 

בועז ל

New member
מבוא לבלאגן

מבוא להכרת ה-TBM
הכרת ה-TBM - באמת נראה לכם?
במסגרת ניסיונותיי הנואשים להבין את אופן פעולתו של הקומפלקס המפלצתי שנולד וגדל בלטרון, התארחתי היום אצל מנהל הקו לעוד שיעור מעשי. השיעור כלל טיפוס על האנייה הענקית, שוטטות בשביליה ואימוני זחילה למתקדמים בנבכי המפלצת. את השיעור סיימתי מלא התפעלות ורשמים, שכן לא בכל יום נופלת בידך ההזדמנות להימצא בכלי הנדסי מרשים כל כך. כשסיימתי את פרק ההתפעלות והרשמים, נותרתי עם התסכול. כן, ככה זה כשמנסים להבין בבת אחת דבר כה גדול ומורכב. כשגבר התסכול קראתי לעזרתי את משפטיהם החכמים והמנחמים של קהלת וסוקרטס על מחירה הכואב של הידיעה. מה אומר? שני החבר'ה האלה ידעו כבר לפני שנים רבות שעם תסכול לא ניתן לפתוח שרשור תשתיות בפורום תח"צ
אז יאללה, נצא לדרך עם שרשור פיצוי לששת קוראיי הנאמנים. בתמונה: מכונת הכרייה באתר בלטרון. אם חשבתם שזהו אורכה הכולל של המכונה, טעיתם. חסרות שתי עגלות זנב נגררות להשלמה. אלו תורכבנה רק לאחר תחילת הכרייה. יש לכם שלוש תמונות עד לפתרון, לנסות ולנחש מדוע. לא תאמינו כשתקראו!
מבוא לבלאגן
להלן מספר תמונות ממפלסים שונים של המכונה. מי שמטייל במפלסים השונים, אינו יכול שלא לחוש כאילו הוא נמצא בחדר מכונות של אנייה ענקית.
 

בועז ל

New member
צולם אי שם.

מבוא להכרת ה-TBM
הכרת ה-TBM - באמת נראה לכם?
במסגרת ניסיונותיי הנואשים להבין את אופן פעולתו של הקומפלקס המפלצתי שנולד וגדל בלטרון, התארחתי היום אצל מנהל הקו לעוד שיעור מעשי. השיעור כלל טיפוס על האנייה הענקית, שוטטות בשביליה ואימוני זחילה למתקדמים בנבכי המפלצת. את השיעור סיימתי מלא התפעלות ורשמים, שכן לא בכל יום נופלת בידך ההזדמנות להימצא בכלי הנדסי מרשים כל כך. כשסיימתי את פרק ההתפעלות והרשמים, נותרתי עם התסכול. כן, ככה זה כשמנסים להבין בבת אחת דבר כה גדול ומורכב. כשגבר התסכול קראתי לעזרתי את משפטיהם החכמים והמנחמים של קהלת וסוקרטס על מחירה הכואב של הידיעה. מה אומר? שני החבר'ה האלה ידעו כבר לפני שנים רבות שעם תסכול לא ניתן לפתוח שרשור תשתיות בפורום תח"צ
אז יאללה, נצא לדרך עם שרשור פיצוי לששת קוראיי הנאמנים. בתמונה: מכונת הכרייה באתר בלטרון. אם חשבתם שזהו אורכה הכולל של המכונה, טעיתם. חסרות שתי עגלות זנב נגררות להשלמה. אלו תורכבנה רק לאחר תחילת הכרייה. יש לכם שלוש תמונות עד לפתרון, לנסות ולנחש מדוע. לא תאמינו כשתקראו!
צולם אי שם.
 

בועז ל

New member
בדרך אל ראש הכרייה

מבוא להכרת ה-TBM
הכרת ה-TBM - באמת נראה לכם?
במסגרת ניסיונותיי הנואשים להבין את אופן פעולתו של הקומפלקס המפלצתי שנולד וגדל בלטרון, התארחתי היום אצל מנהל הקו לעוד שיעור מעשי. השיעור כלל טיפוס על האנייה הענקית, שוטטות בשביליה ואימוני זחילה למתקדמים בנבכי המפלצת. את השיעור סיימתי מלא התפעלות ורשמים, שכן לא בכל יום נופלת בידך ההזדמנות להימצא בכלי הנדסי מרשים כל כך. כשסיימתי את פרק ההתפעלות והרשמים, נותרתי עם התסכול. כן, ככה זה כשמנסים להבין בבת אחת דבר כה גדול ומורכב. כשגבר התסכול קראתי לעזרתי את משפטיהם החכמים והמנחמים של קהלת וסוקרטס על מחירה הכואב של הידיעה. מה אומר? שני החבר'ה האלה ידעו כבר לפני שנים רבות שעם תסכול לא ניתן לפתוח שרשור תשתיות בפורום תח"צ
אז יאללה, נצא לדרך עם שרשור פיצוי לששת קוראיי הנאמנים. בתמונה: מכונת הכרייה באתר בלטרון. אם חשבתם שזהו אורכה הכולל של המכונה, טעיתם. חסרות שתי עגלות זנב נגררות להשלמה. אלו תורכבנה רק לאחר תחילת הכרייה. יש לכם שלוש תמונות עד לפתרון, לנסות ולנחש מדוע. לא תאמינו כשתקראו!
בדרך אל ראש הכרייה
קיים מסלול "גישה" לטכנאים, במקרה בו נדרש טיפול טכני כלשהו לראש הכרייה. המסלול עובר דרך תאים נמוכים וצרים, שאינם מאפשרים הליכה בקומה זקופה. בקומה זקופה? אחלה לשון המעטה.
 

בועז ל

New member
והנה הקצה

מבוא להכרת ה-TBM
הכרת ה-TBM - באמת נראה לכם?
במסגרת ניסיונותיי הנואשים להבין את אופן פעולתו של הקומפלקס המפלצתי שנולד וגדל בלטרון, התארחתי היום אצל מנהל הקו לעוד שיעור מעשי. השיעור כלל טיפוס על האנייה הענקית, שוטטות בשביליה ואימוני זחילה למתקדמים בנבכי המפלצת. את השיעור סיימתי מלא התפעלות ורשמים, שכן לא בכל יום נופלת בידך ההזדמנות להימצא בכלי הנדסי מרשים כל כך. כשסיימתי את פרק ההתפעלות והרשמים, נותרתי עם התסכול. כן, ככה זה כשמנסים להבין בבת אחת דבר כה גדול ומורכב. כשגבר התסכול קראתי לעזרתי את משפטיהם החכמים והמנחמים של קהלת וסוקרטס על מחירה הכואב של הידיעה. מה אומר? שני החבר'ה האלה ידעו כבר לפני שנים רבות שעם תסכול לא ניתן לפתוח שרשור תשתיות בפורום תח"צ
אז יאללה, נצא לדרך עם שרשור פיצוי לששת קוראיי הנאמנים. בתמונה: מכונת הכרייה באתר בלטרון. אם חשבתם שזהו אורכה הכולל של המכונה, טעיתם. חסרות שתי עגלות זנב נגררות להשלמה. אלו תורכבנה רק לאחר תחילת הכרייה. יש לכם שלוש תמונות עד לפתרון, לנסות ולנחש מדוע. לא תאמינו כשתקראו!
והנה הקצה
לאחר זחילה הגונה הגעתי לקצה המכונה ולפתח ממנו ניתן לצפות על ראש הכרייה והלהבים.
 

בועז ל

New member
בדרך חזרה מראש הכרייה

מבוא להכרת ה-TBM
הכרת ה-TBM - באמת נראה לכם?
במסגרת ניסיונותיי הנואשים להבין את אופן פעולתו של הקומפלקס המפלצתי שנולד וגדל בלטרון, התארחתי היום אצל מנהל הקו לעוד שיעור מעשי. השיעור כלל טיפוס על האנייה הענקית, שוטטות בשביליה ואימוני זחילה למתקדמים בנבכי המפלצת. את השיעור סיימתי מלא התפעלות ורשמים, שכן לא בכל יום נופלת בידך ההזדמנות להימצא בכלי הנדסי מרשים כל כך. כשסיימתי את פרק ההתפעלות והרשמים, נותרתי עם התסכול. כן, ככה זה כשמנסים להבין בבת אחת דבר כה גדול ומורכב. כשגבר התסכול קראתי לעזרתי את משפטיהם החכמים והמנחמים של קהלת וסוקרטס על מחירה הכואב של הידיעה. מה אומר? שני החבר'ה האלה ידעו כבר לפני שנים רבות שעם תסכול לא ניתן לפתוח שרשור תשתיות בפורום תח"צ
אז יאללה, נצא לדרך עם שרשור פיצוי לששת קוראיי הנאמנים. בתמונה: מכונת הכרייה באתר בלטרון. אם חשבתם שזהו אורכה הכולל של המכונה, טעיתם. חסרות שתי עגלות זנב נגררות להשלמה. אלו תורכבנה רק לאחר תחילת הכרייה. יש לכם שלוש תמונות עד לפתרון, לנסות ולנחש מדוע. לא תאמינו כשתקראו!
בדרך חזרה מראש הכרייה
עוד "פינת חמד" שנקרתה בדרכי.
 

בועז ל

New member
בתוך דוד הסגמנטים

מבוא להכרת ה-TBM
הכרת ה-TBM - באמת נראה לכם?
במסגרת ניסיונותיי הנואשים להבין את אופן פעולתו של הקומפלקס המפלצתי שנולד וגדל בלטרון, התארחתי היום אצל מנהל הקו לעוד שיעור מעשי. השיעור כלל טיפוס על האנייה הענקית, שוטטות בשביליה ואימוני זחילה למתקדמים בנבכי המפלצת. את השיעור סיימתי מלא התפעלות ורשמים, שכן לא בכל יום נופלת בידך ההזדמנות להימצא בכלי הנדסי מרשים כל כך. כשסיימתי את פרק ההתפעלות והרשמים, נותרתי עם התסכול. כן, ככה זה כשמנסים להבין בבת אחת דבר כה גדול ומורכב. כשגבר התסכול קראתי לעזרתי את משפטיהם החכמים והמנחמים של קהלת וסוקרטס על מחירה הכואב של הידיעה. מה אומר? שני החבר'ה האלה ידעו כבר לפני שנים רבות שעם תסכול לא ניתן לפתוח שרשור תשתיות בפורום תח"צ
אז יאללה, נצא לדרך עם שרשור פיצוי לששת קוראיי הנאמנים. בתמונה: מכונת הכרייה באתר בלטרון. אם חשבתם שזהו אורכה הכולל של המכונה, טעיתם. חסרות שתי עגלות זנב נגררות להשלמה. אלו תורכבנה רק לאחר תחילת הכרייה. יש לכם שלוש תמונות עד לפתרון, לנסות ולנחש מדוע. לא תאמינו כשתקראו!
בתוך דוד הסגמנטים
 

בועז ל

New member


מבוא להכרת ה-TBM
הכרת ה-TBM - באמת נראה לכם?
במסגרת ניסיונותיי הנואשים להבין את אופן פעולתו של הקומפלקס המפלצתי שנולד וגדל בלטרון, התארחתי היום אצל מנהל הקו לעוד שיעור מעשי. השיעור כלל טיפוס על האנייה הענקית, שוטטות בשביליה ואימוני זחילה למתקדמים בנבכי המפלצת. את השיעור סיימתי מלא התפעלות ורשמים, שכן לא בכל יום נופלת בידך ההזדמנות להימצא בכלי הנדסי מרשים כל כך. כשסיימתי את פרק ההתפעלות והרשמים, נותרתי עם התסכול. כן, ככה זה כשמנסים להבין בבת אחת דבר כה גדול ומורכב. כשגבר התסכול קראתי לעזרתי את משפטיהם החכמים והמנחמים של קהלת וסוקרטס על מחירה הכואב של הידיעה. מה אומר? שני החבר'ה האלה ידעו כבר לפני שנים רבות שעם תסכול לא ניתן לפתוח שרשור תשתיות בפורום תח"צ
אז יאללה, נצא לדרך עם שרשור פיצוי לששת קוראיי הנאמנים. בתמונה: מכונת הכרייה באתר בלטרון. אם חשבתם שזהו אורכה הכולל של המכונה, טעיתם. חסרות שתי עגלות זנב נגררות להשלמה. אלו תורכבנה רק לאחר תחילת הכרייה. יש לכם שלוש תמונות עד לפתרון, לנסות ולנחש מדוע. לא תאמינו כשתקראו!

מודדת של חברת MMS. המכונה הזאת היא אטרקציה תיירותית גם בשבילה.
 

בועז ל

New member
אמבטיית השמן

מבוא להכרת ה-TBM
הכרת ה-TBM - באמת נראה לכם?
במסגרת ניסיונותיי הנואשים להבין את אופן פעולתו של הקומפלקס המפלצתי שנולד וגדל בלטרון, התארחתי היום אצל מנהל הקו לעוד שיעור מעשי. השיעור כלל טיפוס על האנייה הענקית, שוטטות בשביליה ואימוני זחילה למתקדמים בנבכי המפלצת. את השיעור סיימתי מלא התפעלות ורשמים, שכן לא בכל יום נופלת בידך ההזדמנות להימצא בכלי הנדסי מרשים כל כך. כשסיימתי את פרק ההתפעלות והרשמים, נותרתי עם התסכול. כן, ככה זה כשמנסים להבין בבת אחת דבר כה גדול ומורכב. כשגבר התסכול קראתי לעזרתי את משפטיהם החכמים והמנחמים של קהלת וסוקרטס על מחירה הכואב של הידיעה. מה אומר? שני החבר'ה האלה ידעו כבר לפני שנים רבות שעם תסכול לא ניתן לפתוח שרשור תשתיות בפורום תח"צ
אז יאללה, נצא לדרך עם שרשור פיצוי לששת קוראיי הנאמנים. בתמונה: מכונת הכרייה באתר בלטרון. אם חשבתם שזהו אורכה הכולל של המכונה, טעיתם. חסרות שתי עגלות זנב נגררות להשלמה. אלו תורכבנה רק לאחר תחילת הכרייה. יש לכם שלוש תמונות עד לפתרון, לנסות ולנחש מדוע. לא תאמינו כשתקראו!
אמבטיית השמן
במפלס העליון של המכונה מצויים שלושה פריטים בולטים. האמצעי שביניהם - אמבטיית השמן שמזינה את כל המכונה הענקית. מיד אחריה נמצאת יחידת הגנרטורים ולפניה תא המפעילים. בתמונה: אמבטיית השמן.
 

fireman

New member
נוזל הידראולי

אמבטיית השמן
במפלס העליון של המכונה מצויים שלושה פריטים בולטים. האמצעי שביניהם - אמבטיית השמן שמזינה את כל המכונה הענקית. מיד אחריה נמצאת יחידת הגנרטורים ולפניה תא המפעילים. בתמונה: אמבטיית השמן.
נוזל הידראולי
כל המפלצת הזו פועלת בכוח ההידראוליקה....זו גם הסיבה לספגטי הצנרת האינסופי....
 

amit1270

New member
תודה רבה על עוד שרשור מרתק!

מבוא להכרת ה-TBM
הכרת ה-TBM - באמת נראה לכם?
במסגרת ניסיונותיי הנואשים להבין את אופן פעולתו של הקומפלקס המפלצתי שנולד וגדל בלטרון, התארחתי היום אצל מנהל הקו לעוד שיעור מעשי. השיעור כלל טיפוס על האנייה הענקית, שוטטות בשביליה ואימוני זחילה למתקדמים בנבכי המפלצת. את השיעור סיימתי מלא התפעלות ורשמים, שכן לא בכל יום נופלת בידך ההזדמנות להימצא בכלי הנדסי מרשים כל כך. כשסיימתי את פרק ההתפעלות והרשמים, נותרתי עם התסכול. כן, ככה זה כשמנסים להבין בבת אחת דבר כה גדול ומורכב. כשגבר התסכול קראתי לעזרתי את משפטיהם החכמים והמנחמים של קהלת וסוקרטס על מחירה הכואב של הידיעה. מה אומר? שני החבר'ה האלה ידעו כבר לפני שנים רבות שעם תסכול לא ניתן לפתוח שרשור תשתיות בפורום תח"צ
אז יאללה, נצא לדרך עם שרשור פיצוי לששת קוראיי הנאמנים. בתמונה: מכונת הכרייה באתר בלטרון. אם חשבתם שזהו אורכה הכולל של המכונה, טעיתם. חסרות שתי עגלות זנב נגררות להשלמה. אלו תורכבנה רק לאחר תחילת הכרייה. יש לכם שלוש תמונות עד לפתרון, לנסות ולנחש מדוע. לא תאמינו כשתקראו!
תודה רבה על עוד שרשור מרתק!
הוּסף להודעות הנבחרות.
 

wantok

New member
התכוונתי לשרשר להודעת הפתיחה של השרשור P-:

מרתק

אגב, היום בעודי חולף בכביש 1, ראיתי מרחוק תאורה ההולמת אצטדיון. האם עמלים על הרכבת המכונה גם בלילה?
התכוונתי לשרשר להודעת הפתיחה של השרשור P-:
 

traiNir

New member
סקירה מעניינת מאד! תודה רבה!

מבוא להכרת ה-TBM
הכרת ה-TBM - באמת נראה לכם?
במסגרת ניסיונותיי הנואשים להבין את אופן פעולתו של הקומפלקס המפלצתי שנולד וגדל בלטרון, התארחתי היום אצל מנהל הקו לעוד שיעור מעשי. השיעור כלל טיפוס על האנייה הענקית, שוטטות בשביליה ואימוני זחילה למתקדמים בנבכי המפלצת. את השיעור סיימתי מלא התפעלות ורשמים, שכן לא בכל יום נופלת בידך ההזדמנות להימצא בכלי הנדסי מרשים כל כך. כשסיימתי את פרק ההתפעלות והרשמים, נותרתי עם התסכול. כן, ככה זה כשמנסים להבין בבת אחת דבר כה גדול ומורכב. כשגבר התסכול קראתי לעזרתי את משפטיהם החכמים והמנחמים של קהלת וסוקרטס על מחירה הכואב של הידיעה. מה אומר? שני החבר'ה האלה ידעו כבר לפני שנים רבות שעם תסכול לא ניתן לפתוח שרשור תשתיות בפורום תח"צ
אז יאללה, נצא לדרך עם שרשור פיצוי לששת קוראיי הנאמנים. בתמונה: מכונת הכרייה באתר בלטרון. אם חשבתם שזהו אורכה הכולל של המכונה, טעיתם. חסרות שתי עגלות זנב נגררות להשלמה. אלו תורכבנה רק לאחר תחילת הכרייה. יש לכם שלוש תמונות עד לפתרון, לנסות ולנחש מדוע. לא תאמינו כשתקראו!
סקירה מעניינת מאד! תודה רבה!
 

darkshadow1

New member


מבוא להכרת ה-TBM
הכרת ה-TBM - באמת נראה לכם?
במסגרת ניסיונותיי הנואשים להבין את אופן פעולתו של הקומפלקס המפלצתי שנולד וגדל בלטרון, התארחתי היום אצל מנהל הקו לעוד שיעור מעשי. השיעור כלל טיפוס על האנייה הענקית, שוטטות בשביליה ואימוני זחילה למתקדמים בנבכי המפלצת. את השיעור סיימתי מלא התפעלות ורשמים, שכן לא בכל יום נופלת בידך ההזדמנות להימצא בכלי הנדסי מרשים כל כך. כשסיימתי את פרק ההתפעלות והרשמים, נותרתי עם התסכול. כן, ככה זה כשמנסים להבין בבת אחת דבר כה גדול ומורכב. כשגבר התסכול קראתי לעזרתי את משפטיהם החכמים והמנחמים של קהלת וסוקרטס על מחירה הכואב של הידיעה. מה אומר? שני החבר'ה האלה ידעו כבר לפני שנים רבות שעם תסכול לא ניתן לפתוח שרשור תשתיות בפורום תח"צ
אז יאללה, נצא לדרך עם שרשור פיצוי לששת קוראיי הנאמנים. בתמונה: מכונת הכרייה באתר בלטרון. אם חשבתם שזהו אורכה הכולל של המכונה, טעיתם. חסרות שתי עגלות זנב נגררות להשלמה. אלו תורכבנה רק לאחר תחילת הכרייה. יש לכם שלוש תמונות עד לפתרון, לנסות ולנחש מדוע. לא תאמינו כשתקראו!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה