מבוא להכרת ה-TBM

מצב
הנושא נעול.

easylivin

New member
זה פשוט מדהים, בועז.

מבוא להכרת ה-TBM
הכרת ה-TBM - באמת נראה לכם?
במסגרת ניסיונותיי הנואשים להבין את אופן פעולתו של הקומפלקס המפלצתי שנולד וגדל בלטרון, התארחתי היום אצל מנהל הקו לעוד שיעור מעשי. השיעור כלל טיפוס על האנייה הענקית, שוטטות בשביליה ואימוני זחילה למתקדמים בנבכי המפלצת. את השיעור סיימתי מלא התפעלות ורשמים, שכן לא בכל יום נופלת בידך ההזדמנות להימצא בכלי הנדסי מרשים כל כך. כשסיימתי את פרק ההתפעלות והרשמים, נותרתי עם התסכול. כן, ככה זה כשמנסים להבין בבת אחת דבר כה גדול ומורכב. כשגבר התסכול קראתי לעזרתי את משפטיהם החכמים והמנחמים של קהלת וסוקרטס על מחירה הכואב של הידיעה. מה אומר? שני החבר'ה האלה ידעו כבר לפני שנים רבות שעם תסכול לא ניתן לפתוח שרשור תשתיות בפורום תח"צ
אז יאללה, נצא לדרך עם שרשור פיצוי לששת קוראיי הנאמנים. בתמונה: מכונת הכרייה באתר בלטרון. אם חשבתם שזהו אורכה הכולל של המכונה, טעיתם. חסרות שתי עגלות זנב נגררות להשלמה. אלו תורכבנה רק לאחר תחילת הכרייה. יש לכם שלוש תמונות עד לפתרון, לנסות ולנחש מדוע. לא תאמינו כשתקראו!
זה פשוט מדהים, בועז.
משרשור לשירשור נהיה מרתק יותר ויותר!
לכל העוסקים במלאכה ההיסטורית הזו.
 

mauzer

New member
תודה רבה בועז, מאוד מעניין.

מבוא להכרת ה-TBM
הכרת ה-TBM - באמת נראה לכם?
במסגרת ניסיונותיי הנואשים להבין את אופן פעולתו של הקומפלקס המפלצתי שנולד וגדל בלטרון, התארחתי היום אצל מנהל הקו לעוד שיעור מעשי. השיעור כלל טיפוס על האנייה הענקית, שוטטות בשביליה ואימוני זחילה למתקדמים בנבכי המפלצת. את השיעור סיימתי מלא התפעלות ורשמים, שכן לא בכל יום נופלת בידך ההזדמנות להימצא בכלי הנדסי מרשים כל כך. כשסיימתי את פרק ההתפעלות והרשמים, נותרתי עם התסכול. כן, ככה זה כשמנסים להבין בבת אחת דבר כה גדול ומורכב. כשגבר התסכול קראתי לעזרתי את משפטיהם החכמים והמנחמים של קהלת וסוקרטס על מחירה הכואב של הידיעה. מה אומר? שני החבר'ה האלה ידעו כבר לפני שנים רבות שעם תסכול לא ניתן לפתוח שרשור תשתיות בפורום תח"צ
אז יאללה, נצא לדרך עם שרשור פיצוי לששת קוראיי הנאמנים. בתמונה: מכונת הכרייה באתר בלטרון. אם חשבתם שזהו אורכה הכולל של המכונה, טעיתם. חסרות שתי עגלות זנב נגררות להשלמה. אלו תורכבנה רק לאחר תחילת הכרייה. יש לכם שלוש תמונות עד לפתרון, לנסות ולנחש מדוע. לא תאמינו כשתקראו!
תודה רבה בועז, מאוד מעניין.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
שיחקת אותה, כבוד השר!

מבוא להכרת ה-TBM
הכרת ה-TBM - באמת נראה לכם?
במסגרת ניסיונותיי הנואשים להבין את אופן פעולתו של הקומפלקס המפלצתי שנולד וגדל בלטרון, התארחתי היום אצל מנהל הקו לעוד שיעור מעשי. השיעור כלל טיפוס על האנייה הענקית, שוטטות בשביליה ואימוני זחילה למתקדמים בנבכי המפלצת. את השיעור סיימתי מלא התפעלות ורשמים, שכן לא בכל יום נופלת בידך ההזדמנות להימצא בכלי הנדסי מרשים כל כך. כשסיימתי את פרק ההתפעלות והרשמים, נותרתי עם התסכול. כן, ככה זה כשמנסים להבין בבת אחת דבר כה גדול ומורכב. כשגבר התסכול קראתי לעזרתי את משפטיהם החכמים והמנחמים של קהלת וסוקרטס על מחירה הכואב של הידיעה. מה אומר? שני החבר'ה האלה ידעו כבר לפני שנים רבות שעם תסכול לא ניתן לפתוח שרשור תשתיות בפורום תח"צ
אז יאללה, נצא לדרך עם שרשור פיצוי לששת קוראיי הנאמנים. בתמונה: מכונת הכרייה באתר בלטרון. אם חשבתם שזהו אורכה הכולל של המכונה, טעיתם. חסרות שתי עגלות זנב נגררות להשלמה. אלו תורכבנה רק לאחר תחילת הכרייה. יש לכם שלוש תמונות עד לפתרון, לנסות ולנחש מדוע. לא תאמינו כשתקראו!
שיחקת אותה, כבוד השר!
 

cooldan612

New member
רבה על שרשור מרתק שכזה

שיחקת אותה, כבוד השר!
רבה על שרשור מרתק שכזה
המשך לתעד עוד ועוד פרוייקטים של הרכבת כפי שאתה עושה עד היום, זה מוסיף עוד ועוד..... המשך כך וישר כוח בועז!!!! המשך יום מהנה, cooldan612.
 

ניקולאי

New member
פשוט מרתק! תודות בועז!

מבוא להכרת ה-TBM
הכרת ה-TBM - באמת נראה לכם?
במסגרת ניסיונותיי הנואשים להבין את אופן פעולתו של הקומפלקס המפלצתי שנולד וגדל בלטרון, התארחתי היום אצל מנהל הקו לעוד שיעור מעשי. השיעור כלל טיפוס על האנייה הענקית, שוטטות בשביליה ואימוני זחילה למתקדמים בנבכי המפלצת. את השיעור סיימתי מלא התפעלות ורשמים, שכן לא בכל יום נופלת בידך ההזדמנות להימצא בכלי הנדסי מרשים כל כך. כשסיימתי את פרק ההתפעלות והרשמים, נותרתי עם התסכול. כן, ככה זה כשמנסים להבין בבת אחת דבר כה גדול ומורכב. כשגבר התסכול קראתי לעזרתי את משפטיהם החכמים והמנחמים של קהלת וסוקרטס על מחירה הכואב של הידיעה. מה אומר? שני החבר'ה האלה ידעו כבר לפני שנים רבות שעם תסכול לא ניתן לפתוח שרשור תשתיות בפורום תח"צ
אז יאללה, נצא לדרך עם שרשור פיצוי לששת קוראיי הנאמנים. בתמונה: מכונת הכרייה באתר בלטרון. אם חשבתם שזהו אורכה הכולל של המכונה, טעיתם. חסרות שתי עגלות זנב נגררות להשלמה. אלו תורכבנה רק לאחר תחילת הכרייה. יש לכם שלוש תמונות עד לפתרון, לנסות ולנחש מדוע. לא תאמינו כשתקראו!
פשוט מרתק! תודות בועז!
 

Golf Bravo

New member
מרתק, תודה

מבוא להכרת ה-TBM
הכרת ה-TBM - באמת נראה לכם?
במסגרת ניסיונותיי הנואשים להבין את אופן פעולתו של הקומפלקס המפלצתי שנולד וגדל בלטרון, התארחתי היום אצל מנהל הקו לעוד שיעור מעשי. השיעור כלל טיפוס על האנייה הענקית, שוטטות בשביליה ואימוני זחילה למתקדמים בנבכי המפלצת. את השיעור סיימתי מלא התפעלות ורשמים, שכן לא בכל יום נופלת בידך ההזדמנות להימצא בכלי הנדסי מרשים כל כך. כשסיימתי את פרק ההתפעלות והרשמים, נותרתי עם התסכול. כן, ככה זה כשמנסים להבין בבת אחת דבר כה גדול ומורכב. כשגבר התסכול קראתי לעזרתי את משפטיהם החכמים והמנחמים של קהלת וסוקרטס על מחירה הכואב של הידיעה. מה אומר? שני החבר'ה האלה ידעו כבר לפני שנים רבות שעם תסכול לא ניתן לפתוח שרשור תשתיות בפורום תח"צ
אז יאללה, נצא לדרך עם שרשור פיצוי לששת קוראיי הנאמנים. בתמונה: מכונת הכרייה באתר בלטרון. אם חשבתם שזהו אורכה הכולל של המכונה, טעיתם. חסרות שתי עגלות זנב נגררות להשלמה. אלו תורכבנה רק לאחר תחילת הכרייה. יש לכם שלוש תמונות עד לפתרון, לנסות ולנחש מדוע. לא תאמינו כשתקראו!
מרתק, תודה
 

alantan

New member
תודה רבה, מרתק מאוד! יש לך קורא נאמן נוסף...

מבוא להכרת ה-TBM
הכרת ה-TBM - באמת נראה לכם?
במסגרת ניסיונותיי הנואשים להבין את אופן פעולתו של הקומפלקס המפלצתי שנולד וגדל בלטרון, התארחתי היום אצל מנהל הקו לעוד שיעור מעשי. השיעור כלל טיפוס על האנייה הענקית, שוטטות בשביליה ואימוני זחילה למתקדמים בנבכי המפלצת. את השיעור סיימתי מלא התפעלות ורשמים, שכן לא בכל יום נופלת בידך ההזדמנות להימצא בכלי הנדסי מרשים כל כך. כשסיימתי את פרק ההתפעלות והרשמים, נותרתי עם התסכול. כן, ככה זה כשמנסים להבין בבת אחת דבר כה גדול ומורכב. כשגבר התסכול קראתי לעזרתי את משפטיהם החכמים והמנחמים של קהלת וסוקרטס על מחירה הכואב של הידיעה. מה אומר? שני החבר'ה האלה ידעו כבר לפני שנים רבות שעם תסכול לא ניתן לפתוח שרשור תשתיות בפורום תח"צ
אז יאללה, נצא לדרך עם שרשור פיצוי לששת קוראיי הנאמנים. בתמונה: מכונת הכרייה באתר בלטרון. אם חשבתם שזהו אורכה הכולל של המכונה, טעיתם. חסרות שתי עגלות זנב נגררות להשלמה. אלו תורכבנה רק לאחר תחילת הכרייה. יש לכם שלוש תמונות עד לפתרון, לנסות ולנחש מדוע. לא תאמינו כשתקראו!
תודה רבה, מרתק מאוד! יש לך קורא נאמן נוסף...
 

S o l l y

New member
מדהים !

מבוא להכרת ה-TBM
הכרת ה-TBM - באמת נראה לכם?
במסגרת ניסיונותיי הנואשים להבין את אופן פעולתו של הקומפלקס המפלצתי שנולד וגדל בלטרון, התארחתי היום אצל מנהל הקו לעוד שיעור מעשי. השיעור כלל טיפוס על האנייה הענקית, שוטטות בשביליה ואימוני זחילה למתקדמים בנבכי המפלצת. את השיעור סיימתי מלא התפעלות ורשמים, שכן לא בכל יום נופלת בידך ההזדמנות להימצא בכלי הנדסי מרשים כל כך. כשסיימתי את פרק ההתפעלות והרשמים, נותרתי עם התסכול. כן, ככה זה כשמנסים להבין בבת אחת דבר כה גדול ומורכב. כשגבר התסכול קראתי לעזרתי את משפטיהם החכמים והמנחמים של קהלת וסוקרטס על מחירה הכואב של הידיעה. מה אומר? שני החבר'ה האלה ידעו כבר לפני שנים רבות שעם תסכול לא ניתן לפתוח שרשור תשתיות בפורום תח"צ
אז יאללה, נצא לדרך עם שרשור פיצוי לששת קוראיי הנאמנים. בתמונה: מכונת הכרייה באתר בלטרון. אם חשבתם שזהו אורכה הכולל של המכונה, טעיתם. חסרות שתי עגלות זנב נגררות להשלמה. אלו תורכבנה רק לאחר תחילת הכרייה. יש לכם שלוש תמונות עד לפתרון, לנסות ולנחש מדוע. לא תאמינו כשתקראו!
מדהים !
פשוט כלי עוצמתי ומטורף ברמות תודה!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה