מאמין שעכשיו יהיה זמן טוב לשאול
אודות גשמים: 1. המלצות לרכיבה נכונה בזמן גשם 2. המלצות לרכיבה נכונה על כביש רטוב 3. המלצות לתיחזוק האופנוע לאחר רכיבה בגשם 4. המלצות לתיחזוק האופנוע לאחר רכיבה בכבישים רטובים. כמובן, שאפשר לענות על 4 השאלות ב2 תשובות, ואפילו בסדר אחר. אם היתי יודע שהיום ירד הגשם הראשון, לא היתי מעיז לקחת את האופנוע לעבודה. בשעה 23:30 עליתי על אנימל שלי, ויצאנו מקניון רננים הביתה להוד השרון. לפחות 4 פעמים איבדתי אחיזה בגלגל האחורי. על כביש גהה רכבתי ב50 - גג 60 קמ"ש. וכאשר פגשתי רוכבים אחרים בדרך ראיתי את הפחד בעיניהם, ואך חלקם היו משועשעים על איך הצמיג האחורי בסאן יאנג שלהם מפרפר. ידוע לי שברכבים (מניסיוני עם רכבי שטח) שכאשר לא רוצים לאבד אחיזה (במיוחד בזינוק ממצב עמידה) מתחילים את הנסיעה מהילוך אחד מעל - כך שהסלדי"ם תמיד יהיו נמוכים. האם חוק זה תואם כמו כן לאופנועים? השאיפה: לעבור את החורף ללא החלקה המטרה: לשמור על אנימל ועל המעיל שלי (לא נדבר על הקסדה!) האמצעים: עזרתכם. יאללה לתימלול
אודות גשמים: 1. המלצות לרכיבה נכונה בזמן גשם 2. המלצות לרכיבה נכונה על כביש רטוב 3. המלצות לתיחזוק האופנוע לאחר רכיבה בגשם 4. המלצות לתיחזוק האופנוע לאחר רכיבה בכבישים רטובים. כמובן, שאפשר לענות על 4 השאלות ב2 תשובות, ואפילו בסדר אחר. אם היתי יודע שהיום ירד הגשם הראשון, לא היתי מעיז לקחת את האופנוע לעבודה. בשעה 23:30 עליתי על אנימל שלי, ויצאנו מקניון רננים הביתה להוד השרון. לפחות 4 פעמים איבדתי אחיזה בגלגל האחורי. על כביש גהה רכבתי ב50 - גג 60 קמ"ש. וכאשר פגשתי רוכבים אחרים בדרך ראיתי את הפחד בעיניהם, ואך חלקם היו משועשעים על איך הצמיג האחורי בסאן יאנג שלהם מפרפר. ידוע לי שברכבים (מניסיוני עם רכבי שטח) שכאשר לא רוצים לאבד אחיזה (במיוחד בזינוק ממצב עמידה) מתחילים את הנסיעה מהילוך אחד מעל - כך שהסלדי"ם תמיד יהיו נמוכים. האם חוק זה תואם כמו כן לאופנועים? השאיפה: לעבור את החורף ללא החלקה המטרה: לשמור על אנימל ועל המעיל שלי (לא נדבר על הקסדה!) האמצעים: עזרתכם. יאללה לתימלול