למי אמורים לפנות כדי לארגן מחדש את התחנות
למי אמורים לפנות כדי לארגן מחדש את התחנות
על גשר ז'בוטינסקי בין הבורסה לרכבת לכיוון תל אביב?
הגאונים שמו ראשונות את תחנות ההורדה בלבד, כאילו מישהו מאלה שבאים מכיוון הרמזור (ואין לאף אחד סיבה להגיע מכיוון הבורסה) צריך אותן. ואחר כך תחנות רחוקות אחת מהשנייה בלי הצמדה הגיונית של הקווים אחד לשני.
142 עם קווי בת ים במקום עם קו 70 וכו'.
אני למשל צריכה לשאול המלך וצריכה כל פעם לבדוק באיפה בוס מה הולך להגיע קודם כדי לדעת איפה לעמוד. כי אין לי סיכוי להצליח להגיע מתחנה אחת לשנייה בריצה אם האוטובוס לא עוצר להעלות הרבה נוסעים.
ומאחר שתחנות העלייה כל כך רחוקות מהרמזור, שוב ושוב אני רואה אוטובוסים בורחים לי כי הם עוצרים כל כך רחוק.
למי מתלוננים על זה? הסידור פשוט חסר כל הגיון. תחנות ההורדה + קו 69 צריכים להיות הכי רחוקים מהרמזור, ואחר כך לקבץ קווים בצורה הגיונית.
אין סיבה שקווים לשאול המלך יהיו מפוזרים על יותר משתי תחנות. 142 צריך להיות עם 70 כי יש להם חפיפה לא קטנה בתוך תל אביב. (רוטשילד מקביל וקרוב ליהודה הלוי). הקווים שנוסעים לכיוון מנחם בגין והמסגר צריכים להיות קרובים אחד לשני ולא במרחק 4 תחנות. וכולי.
למי אמורים לפנות כדי לארגן מחדש את התחנות
על גשר ז'בוטינסקי בין הבורסה לרכבת לכיוון תל אביב?
הגאונים שמו ראשונות את תחנות ההורדה בלבד, כאילו מישהו מאלה שבאים מכיוון הרמזור (ואין לאף אחד סיבה להגיע מכיוון הבורסה) צריך אותן. ואחר כך תחנות רחוקות אחת מהשנייה בלי הצמדה הגיונית של הקווים אחד לשני.
142 עם קווי בת ים במקום עם קו 70 וכו'.
אני למשל צריכה לשאול המלך וצריכה כל פעם לבדוק באיפה בוס מה הולך להגיע קודם כדי לדעת איפה לעמוד. כי אין לי סיכוי להצליח להגיע מתחנה אחת לשנייה בריצה אם האוטובוס לא עוצר להעלות הרבה נוסעים.
ומאחר שתחנות העלייה כל כך רחוקות מהרמזור, שוב ושוב אני רואה אוטובוסים בורחים לי כי הם עוצרים כל כך רחוק.
למי מתלוננים על זה? הסידור פשוט חסר כל הגיון. תחנות ההורדה + קו 69 צריכים להיות הכי רחוקים מהרמזור, ואחר כך לקבץ קווים בצורה הגיונית.
אין סיבה שקווים לשאול המלך יהיו מפוזרים על יותר משתי תחנות. 142 צריך להיות עם 70 כי יש להם חפיפה לא קטנה בתוך תל אביב. (רוטשילד מקביל וקרוב ליהודה הלוי). הקווים שנוסעים לכיוון מנחם בגין והמסגר צריכים להיות קרובים אחד לשני ולא במרחק 4 תחנות. וכולי.