למה קו 521 נוסע רק מספר בודד של נסיעות?

מצב
הנושא נעול.

luis13

New member
למה קו 521 נוסע רק מספר בודד של נסיעות?

למה קו 521 נוסע רק מספר בודד של נסיעות?
זה קו עם מסלול מנצח הרבה יותר טוב מקו 531
 

DanBus43Maalit72

Active member
משתתפי הפורום הקבועים יסכימו איתך פה אחד.

למה קו 521 נוסע רק מספר בודד של נסיעות?
זה קו עם מסלול מנצח הרבה יותר טוב מקו 531
משתתפי הפורום הקבועים יסכימו איתך פה אחד.
זה קו עם מסלול מצויין שצריך להפעיל אותו כל 15/20 דקות.
הקו הזה לא הרבה אנשים יודעים עליו לצערי. צריך להכיר את הקו הזה לנוסעים השונים כדי שיתייחסו אליו.
&nbsp
מקווה שעם הפעימה האחרונה של מכרז שרון חולון הקו הזה יקבל תגבור משמעותי בתדירותו.
 
מצטער לסתור את ההנחה שלך - אני לא חלק מהפה האחד הזה

משתתפי הפורום הקבועים יסכימו איתך פה אחד.
זה קו עם מסלול מצויין שצריך להפעיל אותו כל 15/20 דקות.
הקו הזה לא הרבה אנשים יודעים עליו לצערי. צריך להכיר את הקו הזה לנוסעים השונים כדי שיתייחסו אליו.
&nbsp
מקווה שעם הפעימה האחרונה של מכרז שרון חולון הקו הזה יקבל תגבור משמעותי בתדירותו.
מצטער לסתור את ההנחה שלך - אני לא חלק מהפה האחד הזה
אם מבחינת הביקוש הייתה הצדקה שקו 521 יתקרב למספר הנסיעות של 531, אז זה כנראה היה קורה.
יש מרעננה ומרכז הרצליה את קווים 47 ו 48 שנוסעים דרך שדרות רוקח.
כנראה שאין שום הצדקה שבנוסף אליהם קו 521 יסע בתדירות של כל 15/20 דקות.
הצדקה להגברת התדירות שלו, ייתכן שכן, אבל כשמסתכלים על 521 צריך לבחון אותו לא רק בהשוואה ל-531 אלא גם להתייחס ל-47 ו-48.
האם בהכרח קו תדיר בין הרצליה ורחוב סוקולוב ברמת השרון לציר נמיר-בגין-תמח"ת צריך לנסוע דרך שדרות רוקח? בהתחשב בזה שמהרצליה יש גם את קווים 501 ו 502, אני כלל לא בטוח.
זה לא כל כך לבן או שחור ולא כל כך פה אחד.

דבר נוסף:
אם הייתה לכך הצדקה, סביר להניח שקו 21 החדש של מטרופולין היה נוסע דרך שדרות רוקח. העובדה שגם הקו הזה נוסע דרך אבא הלל, מעידה אף היא באיזה מסלול יש ביקוש גבוה יותר.
 

luis13

New member
מהצפיה שלי כנוסע קבוע בקווים הללו

מצטער לסתור את ההנחה שלך - אני לא חלק מהפה האחד הזה
אם מבחינת הביקוש הייתה הצדקה שקו 521 יתקרב למספר הנסיעות של 531, אז זה כנראה היה קורה.
יש מרעננה ומרכז הרצליה את קווים 47 ו 48 שנוסעים דרך שדרות רוקח.
כנראה שאין שום הצדקה שבנוסף אליהם קו 521 יסע בתדירות של כל 15/20 דקות.
הצדקה להגברת התדירות שלו, ייתכן שכן, אבל כשמסתכלים על 521 צריך לבחון אותו לא רק בהשוואה ל-531 אלא גם להתייחס ל-47 ו-48.
האם בהכרח קו תדיר בין הרצליה ורחוב סוקולוב ברמת השרון לציר נמיר-בגין-תמח"ת צריך לנסוע דרך שדרות רוקח? בהתחשב בזה שמהרצליה יש גם את קווים 501 ו 502, אני כלל לא בטוח.
זה לא כל כך לבן או שחור ולא כל כך פה אחד.

דבר נוסף:
אם הייתה לכך הצדקה, סביר להניח שקו 21 החדש של מטרופולין היה נוסע דרך שדרות רוקח. העובדה שגם הקו הזה נוסע דרך אבא הלל, מעידה אף היא באיזה מסלול יש ביקוש גבוה יותר.
מהצפיה שלי כנוסע קבוע בקווים הללו
רוב האנשים לא צריכים להגיע לאבא הילל. רוב האנשים צריכים להגיע לעזריאלי.
גם קווי 531,525,524 מגיעים לתל אביב כשהם כבר מפוצצים בנוסעים..
מעט מאוד נוסעים יורדים בקניון איילון, העומס משתחרר רק בעזריאלי
וזה די הגיוני... כי קווי 48,47 לא עוברים בעזריאלי ואין להם קישוריות נוחה להחלפה לקווים אחרים שכן מגיעים לעזריאלי.
&nbsp
קווי 501,502 בכלל אינם רלוונטים. הנוסעים בקווים אלה לעולם לא יעלו על קווי 52X או 53X. הנוסעים של קווי 52X 53X הם כאלה שקווי 50X לא עוברים ליד ביתם.
 

אורי404

New member
זה לא שחור ולבן. בכל זאת לדעתי יש הצדקה להרחבת נסיעות

מצטער לסתור את ההנחה שלך - אני לא חלק מהפה האחד הזה
אם מבחינת הביקוש הייתה הצדקה שקו 521 יתקרב למספר הנסיעות של 531, אז זה כנראה היה קורה.
יש מרעננה ומרכז הרצליה את קווים 47 ו 48 שנוסעים דרך שדרות רוקח.
כנראה שאין שום הצדקה שבנוסף אליהם קו 521 יסע בתדירות של כל 15/20 דקות.
הצדקה להגברת התדירות שלו, ייתכן שכן, אבל כשמסתכלים על 521 צריך לבחון אותו לא רק בהשוואה ל-531 אלא גם להתייחס ל-47 ו-48.
האם בהכרח קו תדיר בין הרצליה ורחוב סוקולוב ברמת השרון לציר נמיר-בגין-תמח"ת צריך לנסוע דרך שדרות רוקח? בהתחשב בזה שמהרצליה יש גם את קווים 501 ו 502, אני כלל לא בטוח.
זה לא כל כך לבן או שחור ולא כל כך פה אחד.

דבר נוסף:
אם הייתה לכך הצדקה, סביר להניח שקו 21 החדש של מטרופולין היה נוסע דרך שדרות רוקח. העובדה שגם הקו הזה נוסע דרך אבא הלל, מעידה אף היא באיזה מסלול יש ביקוש גבוה יותר.
זה לא שחור ולבן. בכל זאת לדעתי יש הצדקה להרחבת נסיעות
א. קו מהיר מקו 48 מהשכונות הצפון-מערביות ברעננה. מדלג על על שכונת שביב ואל לב הרצליה.

ב. קו מהיר מהרצליה, מרמת השרון ומהשכונות הצפוניות, כמו מעוז אביב לכיוון עזריאלי וכל הסביבה. ראוי לציין, שגם רמת השרון היא ממש לא "מושבה", זוהי עיר שגדלה וממשיכה לגדול.

אולי שינוי שקו 524 המחודש, ישונה לקו 521 או אולי במקום 531.
 

luis13

New member
524 מטרתו לחבר את רמת החייל לערי השרון

זה לא שחור ולבן. בכל זאת לדעתי יש הצדקה להרחבת נסיעות
א. קו מהיר מקו 48 מהשכונות הצפון-מערביות ברעננה. מדלג על על שכונת שביב ואל לב הרצליה.

ב. קו מהיר מהרצליה, מרמת השרון ומהשכונות הצפוניות, כמו מעוז אביב לכיוון עזריאלי וכל הסביבה. ראוי לציין, שגם רמת השרון היא ממש לא "מושבה", זוהי עיר שגדלה וממשיכה לגדול.

אולי שינוי שקו 524 המחודש, ישונה לקו 521 או אולי במקום 531.
524 מטרתו לחבר את רמת החייל לערי השרון
 

אורי404

New member


524 מטרתו לחבר את רמת החייל לערי השרון
 

luis13

New member
מתי הפעימה?

משתתפי הפורום הקבועים יסכימו איתך פה אחד.
זה קו עם מסלול מצויין שצריך להפעיל אותו כל 15/20 דקות.
הקו הזה לא הרבה אנשים יודעים עליו לצערי. צריך להכיר את הקו הזה לנוסעים השונים כדי שיתייחסו אליו.
&nbsp
מקווה שעם הפעימה האחרונה של מכרז שרון חולון הקו הזה יקבל תגבור משמעותי בתדירותו.
מתי הפעימה?
ולמה משרד התחבורה לא מפרסם את השינויים הצפויים כדי לקבל הערות מהציבור?
 

846

Active member
עדיף למשרד התחבורה לא לפרסם

מתי הפעימה?
ולמה משרד התחבורה לא מפרסם את השינויים הצפויים כדי לקבל הערות מהציבור?
עדיף למשרד התחבורה לא לפרסם
כי אז אף מכרז לא היה יוצא לדרך.....
 

oshri1987sg

Active member
השינויים הצפויים הם:

מתי הפעימה?
ולמה משרד התחבורה לא מפרסם את השינויים הצפויים כדי לקבל הערות מהציבור?
השינויים הצפויים הם:
ביטול קו 565
קוים 551,561,571 יצאו ממסוף החרש בפתח תקוה(קוים 561,571 לא ימשיכו
יותר באף שעה לתל אביב)
קו 562 ממערב כפר סבא לרכבת מרכז ת"א דרך:ויצמן,כביש 40 וכביש 5
קו 554 מבי"ח בילינסון בפ"ת ללב הפארק ברעננה דרך מרכז הרצליה
קו 573 ממסוף החרש בפתח תקוה לאזור תעשייה רעננה
 

luis13

New member
זה הכל?

השינויים הצפויים הם:
ביטול קו 565
קוים 551,561,571 יצאו ממסוף החרש בפתח תקוה(קוים 561,571 לא ימשיכו
יותר באף שעה לתל אביב)
קו 562 ממערב כפר סבא לרכבת מרכז ת"א דרך:ויצמן,כביש 40 וכביש 5
קו 554 מבי"ח בילינסון בפ"ת ללב הפארק ברעננה דרך מרכז הרצליה
קו 573 ממסוף החרש בפתח תקוה לאזור תעשייה רעננה
זה הכל?
 

846

Active member
מסתמנת דחיה נוספת עקב

מתי הפעימה?
ולמה משרד התחבורה לא מפרסם את השינויים הצפויים כדי לקבל הערות מהציבור?
מסתמנת דחיה נוספת עקב
חוסר בנהגים
כניראה דחיה בשישה חודשים נוספים
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה