משתתפי הפורום הקבועים יסכימו איתך פה אחד.למה קו 521 נוסע רק מספר בודד של נסיעות?
זה קו עם מסלול מנצח הרבה יותר טוב מקו 531
מצטער לסתור את ההנחה שלך - אני לא חלק מהפה האחד הזהמשתתפי הפורום הקבועים יסכימו איתך פה אחד.
זה קו עם מסלול מצויין שצריך להפעיל אותו כל 15/20 דקות.
הקו הזה לא הרבה אנשים יודעים עליו לצערי. צריך להכיר את הקו הזה לנוסעים השונים כדי שיתייחסו אליו.
 
מקווה שעם הפעימה האחרונה של מכרז שרון חולון הקו הזה יקבל תגבור משמעותי בתדירותו.
מהצפיה שלי כנוסע קבוע בקווים הללומצטער לסתור את ההנחה שלך - אני לא חלק מהפה האחד הזה
אם מבחינת הביקוש הייתה הצדקה שקו 521 יתקרב למספר הנסיעות של 531, אז זה כנראה היה קורה.
יש מרעננה ומרכז הרצליה את קווים 47 ו 48 שנוסעים דרך שדרות רוקח.
כנראה שאין שום הצדקה שבנוסף אליהם קו 521 יסע בתדירות של כל 15/20 דקות.
הצדקה להגברת התדירות שלו, ייתכן שכן, אבל כשמסתכלים על 521 צריך לבחון אותו לא רק בהשוואה ל-531 אלא גם להתייחס ל-47 ו-48.
האם בהכרח קו תדיר בין הרצליה ורחוב סוקולוב ברמת השרון לציר נמיר-בגין-תמח"ת צריך לנסוע דרך שדרות רוקח? בהתחשב בזה שמהרצליה יש גם את קווים 501 ו 502, אני כלל לא בטוח.
זה לא כל כך לבן או שחור ולא כל כך פה אחד.
דבר נוסף:
אם הייתה לכך הצדקה, סביר להניח שקו 21 החדש של מטרופולין היה נוסע דרך שדרות רוקח. העובדה שגם הקו הזה נוסע דרך אבא הלל, מעידה אף היא באיזה מסלול יש ביקוש גבוה יותר.
זה לא שחור ולבן. בכל זאת לדעתי יש הצדקה להרחבת נסיעותמצטער לסתור את ההנחה שלך - אני לא חלק מהפה האחד הזה
אם מבחינת הביקוש הייתה הצדקה שקו 521 יתקרב למספר הנסיעות של 531, אז זה כנראה היה קורה.
יש מרעננה ומרכז הרצליה את קווים 47 ו 48 שנוסעים דרך שדרות רוקח.
כנראה שאין שום הצדקה שבנוסף אליהם קו 521 יסע בתדירות של כל 15/20 דקות.
הצדקה להגברת התדירות שלו, ייתכן שכן, אבל כשמסתכלים על 521 צריך לבחון אותו לא רק בהשוואה ל-531 אלא גם להתייחס ל-47 ו-48.
האם בהכרח קו תדיר בין הרצליה ורחוב סוקולוב ברמת השרון לציר נמיר-בגין-תמח"ת צריך לנסוע דרך שדרות רוקח? בהתחשב בזה שמהרצליה יש גם את קווים 501 ו 502, אני כלל לא בטוח.
זה לא כל כך לבן או שחור ולא כל כך פה אחד.
דבר נוסף:
אם הייתה לכך הצדקה, סביר להניח שקו 21 החדש של מטרופולין היה נוסע דרך שדרות רוקח. העובדה שגם הקו הזה נוסע דרך אבא הלל, מעידה אף היא באיזה מסלול יש ביקוש גבוה יותר.
524 מטרתו לחבר את רמת החייל לערי השרוןזה לא שחור ולבן. בכל זאת לדעתי יש הצדקה להרחבת נסיעות
א. קו מהיר מקו 48 מהשכונות הצפון-מערביות ברעננה. מדלג על על שכונת שביב ואל לב הרצליה.
ב. קו מהיר מהרצליה, מרמת השרון ומהשכונות הצפוניות, כמו מעוז אביב לכיוון עזריאלי וכל הסביבה. ראוי לציין, שגם רמת השרון היא ממש לא "מושבה", זוהי עיר שגדלה וממשיכה לגדול.
אולי שינוי שקו 524 המחודש, ישונה לקו 521 או אולי במקום 531.
מתי הפעימה?משתתפי הפורום הקבועים יסכימו איתך פה אחד.
זה קו עם מסלול מצויין שצריך להפעיל אותו כל 15/20 דקות.
הקו הזה לא הרבה אנשים יודעים עליו לצערי. צריך להכיר את הקו הזה לנוסעים השונים כדי שיתייחסו אליו.
 
מקווה שעם הפעימה האחרונה של מכרז שרון חולון הקו הזה יקבל תגבור משמעותי בתדירותו.
עדיף למשרד התחבורה לא לפרסםמתי הפעימה?
ולמה משרד התחבורה לא מפרסם את השינויים הצפויים כדי לקבל הערות מהציבור?
השינויים הצפויים הם:מתי הפעימה?
ולמה משרד התחבורה לא מפרסם את השינויים הצפויים כדי לקבל הערות מהציבור?
זה הכל?השינויים הצפויים הם:
ביטול קו 565
קוים 551,561,571 יצאו ממסוף החרש בפתח תקוה(קוים 561,571 לא ימשיכו
יותר באף שעה לתל אביב)
קו 562 ממערב כפר סבא לרכבת מרכז ת"א דרך:ויצמן,כביש 40 וכביש 5
קו 554 מבי"ח בילינסון בפ"ת ללב הפארק ברעננה דרך מרכז הרצליה
קו 573 ממסוף החרש בפתח תקוה לאזור תעשייה רעננה
מסתמנת דחיה נוספת עקבמתי הפעימה?
ולמה משרד התחבורה לא מפרסם את השינויים הצפויים כדי לקבל הערות מהציבור?
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.