למה צריך בריכה בקייטנה כל יום ?

Ani15

New member
יש הבדל עצום בין "לא שוחה" ל"לא יודע לשחות"

מי שלא אוהב/ פוחד/ נגעל ונרתע לא ילך לבריכה ויגדיר את עצמו "לא שוחה", אבל אם חו"ח ייפול למקווה מים רוב הסיכויים שידע להוציא את עצמו בשלום. מי שלא יודע לשחות ולא יוכל להוציא את עצמו בשלום מגוף מים שעמוק ממנו, מסתכן. הורים שמאפשרים לילדם לגדול בלי לדעת לשחות (שימו לב: לא בלי לשחות, אלא בלי לדעת לשחות) חושפים אותו לסכנה ועושים לו עוול, בעיני. אני מתנצלת אם זה נשמע קיצוני ושיפוטי, אבל אם במה שכתבתי פה אמנע ולו אסון טביעה אחד, דייני.
 
אני גם חושבת כמוך. בגלל זה המטרה שלי עם הבן הצעיר - שמאוד
פחד ממים ונרתע ממים - היא ללמד אותו כישורי שחייה בסיסיים. אין לי שום ספק ששחיין הוא כנראה לא יהיה, ולא ילך בעקבות אחיו ולא יצטרף לנבחרת שחייה, אבל אם חס וחלילה יפול לנחל או למקור מים כלשהו, אני רוצה שהוא לא יילחץ ויהיה בטוח בעצמו כי ידע איך לצאת. ואת זה נראה לי שהשגנו.
 
גם אני חושבת ככה

ובגלל זה בגיל 5 שלושתם אצלי למדו
ולמרות שהקטן נשבר באמצע
הסברתי לו שלא מדובר בחוג אלא
בלימודים
וחייבים ללמוד
אני זאת כבר בעיה אחרת..
 

gpa3

New member
תלוי, כנראה, גם איך מסתכלים על הדברים

באופן אישי העדפתי את הקיטנה עם הבריכה, כי התייחסתי אל זה כפעילות גופנית. מה עוד, שהיה מדובר בקייטנה שנמצאת במתחם עם בריכה. כשהקייטנה רחוקה מהבריכה, נראה לי שהנסיעה אל והזמן קצת לוקחים מהעניין. כשהם לא יודעים לשחות לא נותנים להם להכנס לעומק.
אם יש בעיה אישית של חרדות, זה משהו אחר. עד כמה שאני מבינה, את לא בארץ. אין קייטנות בלי בריכות? בארץ אפשר למצוא גם מסגרות אחרות.
 

adif11

New member
גם הילדים שלי מאוד לא אהבו את הקונספט

גם כששחו מצוין, הקטע הזה של להכנס למיים בשמונה תשע בבוקר ממש לא מצא חן בעינהם ומהר מאוד נותבו לקייטנות אחרות שהיו יותר לרוחם.
 
למעלה