למה לא מטיילים בקבוצות מעורבבות??

נ ו ם

New member
למה לא מטיילים בקבוצות מעורבבות??

חשבתי על זה שאם הייתי מטיילת עם המועצה ולא עם קבוצת י"ב שהיא אנשים מכל המועצות אז הייתי הרבה פחות נהנית. הרי כל הקטע בטיול זה להכיר אנשים חדשים או להיות עם אנשים שאתה מכיר מהתנועה. אז למה לא עושים שכולם יטיילו בקבוצות מעורבבות? נעם.
 

hadasbaril

New member
לוגיסטיקה,אני מניחה

אבל אני תומכת בך בהחלט. תשאלי תצמ"ר:[email protected] או את שירי כרכזת מפעלים,אם היא לא חלק מהצמר, : 053831274 אולי זה ישתנה בפסח,...
 

kedeman

New member
צוות מרכזי

עקרונית- החברה שיושבים בתל אביב ואחראיים על כל מה שקורה בתנועה אהה תפסתי אותך על חם על זה שלא קראת את המילון באתר!
 

kedeman

New member
בפסח זה תמיד מעורבב

אבל זה כייף גם להיות עם המועצה למרות שאני מסכים איתך שאם את בוחרת את הקבוצה זה יותר כייף (בלי להעליב את האנשים מעמק חפר) נראה לי שזה אולי בגלל שזה טיול של התחלת השנה יחסית אז כדי שמי שיש לו גרעין יקיר את הגרעין שלו יותר ולהכיר יותר אנשים מהמועצה שלך חוצמזה שיש גם את כל הבעיות של החזרה הביתה, בניית חממות ועוד כל מני שאי אפשר לעשות את זה שכל קבוצה תעשה חממה
 
מסכימה ולא מסכימה (עם נום)

מסכימה- כי אני הייתי צריכה לטייל עם המועצה שלי ולצערי הייתי המד"מים היחידה שיצאה מבאר טוביה וכל השאר...ממ...לא נרחיב. למרות שהמש"צים הבאר טוביינים אמרו לי להצטרף כמו ששי אמר קבוצת י"ב זו קבוצת י"ב. חבל להרוס להם. לא מסכימה- כי ברגע שאני חושבת על מועצות אחרות ששוה לטייל איתן כמו עמק חפר/ לב שרון /עמק יזרעאל ועוד (סליחה לכל הלא מוזכרות) ובכלל שיש להן גרעין אז הטיול עם המועצה באמת נחוץ.
 
אומנם הייתי רק בטיול חוג אחד שנה

שעברה, אבל באותו טיול (מעלה עקרבים) טיילנו בקבוצות מעורבות שנכתבו יום לפני זה ובבוקר.
 

A prinsess

New member
|כנעם נכון שמה שכולנו נעדיף ברור זה

לטייל עם החברים ולא עם המועצה, אבל אל תשכחי שיש כל כך הרבה דברים מסביב לזה, כמו שכל מועצה מסבסדת למשל למועצה שלה כמה שהיא יכולה להרשות לעצמה.. למשל אני חושבת שעמק חפר שילמו 250 שקל שקל לטיול לפי מה ששי אמר לי אם אנלא טועה, ואנחנו (ערבה) שילמנו 350 אפילו שלנו זה הרבה פחות נסיעות לשלם.. וזה מראה שאין אחדות ב-כ-ל-ל בין התשלום, וגם לגבי ההסעות עצמם, איך לחלק אותם וכל זה.. וזה לא שלא ראית את החברים שלך בכלל, היה את כ-ל הלילה להיות עם חברים, וגם אני אישית ראיתי פה ושמה כמה גם בטיול... אני גם הייתי רוצה לבחור את הקבוצה, אבל תאמת, אנלא בטוחה שהייתי משנה בהרבה את הקבוצה שהייתה לי כי אני אישית לא הייתי רק עם המועצה שלי, פשוט הייתי מוסיפה עוד שני אנשים ...
 

NKstuff

New member
לדעתי השאלה בנאלית קצת...

אבל תשובה כדאי שתנתן... הטיולים בתחילת השנה כוללים בתוכם אנשים שטרם הייתה להם חוויה תנועתית כלל ארצית - מכאן שכמות האנשים שמחוץ למועצה שהם מכירים, היא קטנה. על מנת להפחית את החשש של אותם אנשים - את תחילת השנה אנו עושים במועצה, ולקראת סוף השנה אנו פותחים יותר את האפשרויות של בחירת קבוצה. ד"א - גם כשאפשר לבחור קבוצה, תמיד תהיה קבוצת אנשים מאותה מועצה בקבוצה.
 
ניר אתה מתכוון לטרומ"פים?

תראה מצד אחד אתה אומר שהנחיתה בקבוצה בלי מכרים קשה, מצד תמיד יש לפחות שניים ממועצה בכל קבוצה, אז מסכים? לא מסכים? לא היה ברור לי.. חוץ מזה אני שמתי לב שהטרומ"פים מהמועצה שלי מכירים טרומ"פים ממועצות אחרות..הכרות שהייתה להם מבעקבות. והם גם שמרו על קשר.
 

A prinsess

New member
אני מסכימה עם ניר שאחרי הטיולים הרא

הראשונים שבהם כולם מתחילים להכיר ו/או לפגוש שוב חבר´ה ממועצות אחרות זה טוב לפתוח את הקבוצות לבחירה, אבל בטיולים הראשונים זה שכולם עם המועצה שלהם מורידה את רמת החששות. הגדרת את זה לא רע בכלל... ד"א - אני לא יכולה להגיד על טיוול בעקבות של השנה, אני עכשיו ב י"א ושהייתי ב ט´טיול בעקבוות היה הכי טוב שאי פעם הייתי בו... Go ניר.
 

hadasbaril

New member
מה קרה בחוג הראשון השנה?

שנה שעברה אני זוכרת שבחרנו קבוצות.בכול מקרה היתה קבוצה של המועצה שלי ואני הלכתי עם אחרת:איריס והטעויות לדורותיה!
 

A prinsess

New member
אותנו דפקו והטיול חוג הראשון היה על

השישבת של החג מעלות ! :( זה היה ממש ממש ממש מדכא... נורא רציתי ללכת, אני 100% מפגינה נוכחות בטיול חוג שני ... מה באמת קרה בטיול חוג ראשון?
 

kedeman

New member
סתם רעיון שקפץ לי בקשר לטיול חוג

אתם לא חייבים לקבל את זה אבל אולי ננסה לארגן קבוצה של אנשים מהפורום?
 

נ ו ם

New member
אולי רק מפגש פורום?

קבוצה ממש נראה לי טיפה יותר מדי.. לא בטוחה שאבוא. לאן זה מישהו מוכן להגיד לי סוף סוף??
 
שי! אני בשוק...הבוקר חשבתי על זה..

לא על קבוצת פורום אבל על ההצעה השנייה. מפגש פורום. שנעשה סקר?
 
למעלה