למה המצב לא משתפר
, אני עושה חשיפות

elctro1

New member
למה המצב לא משתפר
, אני עושה חשיפות

כל יום אני יושב במשך חצי שעה ארורה כואבת ומסוייטת ומקלל את הבת שלי בכל דרך אפשרית שיש .
חצי שעה שמחווה אותי מן הרגע שאני מתעורר כל רצוני זה רק להיות אחריה החצי שעה הזאת ,כל היום אני סוחב את משקל החצי שעה הדוחה הזאת הולך לעבודה חוזר בא הביתה ורק מחכה שהחצי שעה של החשיפות תעבור .בחצי שעה אני מחפש פחדים בכל דרך אפשרית מחפש ועושה בגיוק ההפך מעלה אותם מדמיין אותם פוגע בבת שלי בכל דרך אפשרית . וזה לא מרגיש יותר טוב זה לא אין לי כח יותר לא בא לי יותר .
אני אוהב את המטפלת שלי אבל בתוכי מתחילות לעלות לי תהיות האם היא באמת הוזרת האם היא באמת יודעת להדריך אותי בסבל הזה , אולי יש מישהו שם אחר שהיה יודע מה אני עושה לא בסדר אולי כבר מצבי היה משתפר . אין לי כח להתחיל לחפש מטפל אחר אין לי כח לכלום . לא רוצה לקלל יותר את הבת שלי . הלוואי שהכל היה נגמר מבחינתי הלוואי .בספרים כותבים שחצי שעה זה לא מספיק הם רוצים יותר , הם יודעים איך עושים זאת עם עבודה עם משפחה עם ילדה עם בית לתחזק . באמת שנמאס לי מהכל אני רוצה רק שקט . וכל אותם אנשים שסביבנו הם לא באמצ יודעים מה הולך בפנים הם לא יודעים איזה מלחמות מתנהלות בתוכנו במקביל לחיים בעולם שלהם עולם שהם ברושי שורדים בו . בא לי לישון בא לי להעלם בא לי שיגמר
 

DOCTOR W H O

Member
מנהל
היי

זה לוקח זמן, גם לי לקח זמן עד שהחשיפות הלכו ממני. אני מציעה רעיון שאולי יעזור. קח חצי שעה משחק עם הבת שלך לא משנה מה, תשחקו תצבעו או סתם תקריא לה סיפור. ואפילו יהיו לך מחשבות טורדניות במהלך החצי שעה, תן להם לזרום ולא לתת להם הרבה תשומת לב. תתרכז בכיף של הבילוי עם הבת.
 

Niv s

New member
כי אתה מצפה לחשיפה, ומנסה בכוח שהיא תעזור לך

ולהשערתי זו חלק מהסיבה לכך שזה לא מצליח.

בחשיפה אתה לא צריך לנסות לעשות משהו מסויים וגם לא להתמקד בנושא מסויים, אלא להיות ממש על ניוטרל ולצפות בכל מה שעובר לך בראש בצורה פאסיבית. ואם אתה בכל זאת עושה או אומר משהו בזמן הזה - תדע שזה גם משהו שקורה כרגע וזה בסדר! תנסה לא להיות שיפוטי כלפי עצמך.
 

elctro1

New member
אתה מדבר על מיינדפולנס

מה עם חשיפות ממוקדות על פחדים ?
 

Niv s

New member
היות ואתה אומר שהחלפת מספר מטפלים

ושהחשיפות הנוכחיות שאתה עושה לא משפרות לך בכלל את ההרגשה, אז אולי זה לא הכיוון הנכון לך.
 

Niv s

New member
ככלל לדעתי חשיפות ממוקדות לא מטפלות ב-OCD

יתכן שהן כן יכולות לעזור לעיתים אך כאמצעי משלים בלבד, ולא יכולות להחליף את הטיפול האמיתי, שנכנס לעמקי המנגנון וללופים המחשבתיים שמהירים הרבה יותר מאיזשהי התארגנות מודעות לחשיפה כלשהי שאנחנו יכולים לחשוב עליה. הרי לא משנה מה תעשה, תמיד לאחר הפעולה המרגיעה או לאחר ה'חשיפה' יווצר חריץ חדש שישאב אותו אליך ויגיד לך "תפתור גם אותי" והראש ימשיך לעבוד חזק מאוד וימשיך לטחון ולנתח את המחשבות.
 
אתה לא לבד!!!

אלקטרו יקר, אתה עובר סבל קשה מנשוא, אני מכירה אותו היטב, הפחד שאני מפלצת חסרת רסן והפחד שאפגע...שנים של ייסורים עברתי. לא שעכשיו אני רגועה וחושבת על עצמי טובות ונפלאות, אבל היום אני מבינה שיש לי איזה באג בחשיבה שאין אותו אצל אחרים וזו הסיבה היחידה בגללה אותן מחשבות נחוות אצלי כמחרידות וממשיות.
המטפלת שלי אגדית, אם תרצה אעביר לך את הפרטי התקשרות אליה.

תמשיך להתמודד ותזכור שיש עוד אנשים אי שם איתך במאבק הזה מול המוח...
 
למעלה