למאמינים בצורה עיוורת בתנ"ך

Igra Rama

New member
מה הקשר בין כפירה

לנאציזם ? יש לך תשובה, או שאתה ממשיך לברבר שטויות כמו חבריך הנבערים ?
 
אולי תתחיל לקרוא את הקישור המצורף

אם היית קורא, היית בוודאי מקבל תשובה לשאלתך. בכל מקרה, גזרתי את הציטוט עבורך: זה היה אמור להיות מוגדר כמדע לכל דבר אשר מטרתו להוביל את האנושות לחיים בטוחים וטובים יותר. הדבר קרה זמן רב לפני גיבוש הרעיונות הבסיסיים של גנטיקה, פסיכולוגיה, אנתרופולוגיה, סוציולוגיה ודמוגרפיה, אשר היו נחוצים לביסוס הטענות הבסיסיות אותן העלתה האאוגניקה. מפני שלא ניתן היה למצוא בסיס לאאוגניקה בשום מדע אובייקטיבי, זה הפך לכלי בידי אנשים להשגת מטרות אישיות שונות. לדוגמא, השתמשו בכך להצדקת הופעת המעמדות החברתיים באנגליה, הגבלת ההגירה לארה"ב, ולהצדקת תורת הגזע ורצח העם של היטלר. מעכשיו יש לך תשובה מדוע מוטי 32 יכול בלב שקט לטעון כי מי שתומך בתיאוריות כפירה ( ואבולוציה היא רק אחת מהן ) יכול להגיע להיות היטלר בפוטנציה.
 

Igra Rama

New member
שטויות, קשקוש חסר פשר

רק אידיוטים ובורים גמורים יכולים לטעון: א. כופר הוא נאצי בפוטנציה. ב. אין שום קשר בין דארוויניזם חברתי לדארוויניזם אמיתי (הראשון הוא פסאודו-מדע שהומצא ע"י מי שכמובן מתיימרים להיות מדענים אבל הם בסה"כ שווי ערך לקוראות בקפה והם הסוציולוגים והפסיכולוגים, שהדיסציפלינות שלהם מאד מסוכנות, השני הוא מדע אמיתי). ג. אתה טוען שאבולוציה היא כפירה בדת, אבל יש רבנים (שדעתם כמובן אינה נחשבת בעיני כי קלה היא כדעת החמור) שמקבלים את האבולוציה. ד. מוטי32 הוא שרץ מטומטם ואם אתה תומך בו הרי שאתה שרץ גדול יותר ויש להקיאך ולהוקיעך.
 
בוא נחתום בזאת.

מי שירצה יקרא תגובה זאת - ואת השרשור למעלה ממנה והוא יחליט לבד האם יש כאן ויכוח אובייקטיבי, או דמגוגיה זולה, בורות, שקרים, טפשות וחוסר הבנה טוטלית מצדך.
 

Igra Rama

New member
בוא נחתום בכך

שמי שירצה יקרא תגובה זאת ונראה מי הדמגוג השקרן והטיפש. שוטה קטן, אתה טוען שהאבולוציה היא כפירה. כפירה במה ? כדי לכפור במשהו הוא צריך להיות קיים. ה-יהוה שלך ופילגשו עשתורת לא קיימים. אתה קורא לעצמך איגרא על רמא ? אתה צריך לקרוא לעצמך בור אינסופי של בורות, דמגוגיה וטמטום.
 

Igra Rama

New member
אכן כך

כולם הבינו עם מי יש להם עסק. עם חבורת שרלטנים נלעגים הקופצים בראש.
 

Governor

New member
`מי שתומך בתיאוריות כפירה

( ואבולוציה היא רק אחת מהן ) יכול להגיע להיות היטלר בפוטנציה` המאמץ ליצור אסוציאציה כלשהי בין אבולוציה לבין נאציזם הוא עלוב, שכן שום עקרון אבולוציוני אינו מצוי באידיאולוגיה הנאצית. הזוועות שנעשו בשם אמונה מונותאיסטית היו איומות לא פחות... 9725848792461926
 
למעלה