לכל משפט יש קלף אולי קלפים....

רחליקה האחת

Member
מנהל
טוב, מנקודת מבטי

הגיון הלב = אינטואיציה.

נערך כבר דיון בעניין האינטואיציה ופרופ' כהנמן.

אתה בדעה שהכל בא ממחשבה שכלית?

האם אתה בדעה שיש לפעול רק באופן לוגי וזה מה שמצופה מכל אחד מאיתנו.?

האם אתה בדעה שאין בעולם מערכת רוחנית מופשטת שקשה להסביר/לנתח/לנמק באופן שכלתני מובהק?


יום טוב

רחל





רחל
 

Mist2

New member
תשובה אחת לכל השאלות שלך - לא :)

ואני לא מבין בכלל למה הגעת למצב לשאול אותי שאלות אלה?
בקשר לתפיסה שלך, על כך שמדובר באינטואיציה, אין כל בעיה עם זה, אני אישית לא מכיר ולא דיברתי על המושג ״הגיון הלב״...
 

kikona126

New member
החלק השכלי שבתפקוד הרגשי

אני מכירה אותו מבחינה אנטומית. האונה הימנית נחשבת כהחלק השכלי שאחראי על התפקוד הרגשי.
&nbsp
לא אמרתי שהתנ"ך מושלם. להפך, מיום ליום אני רואה יותר ויותר מקומות בתנ"ך שבאים על מנת למנוע מאיתנו לגעת ביחודיות שברוח ובמיסטיקה. והנה, הפסוק הזה הוא עוד הוכחה קטנה לזה. מקראיה לקריאה אני מבינה שמי שכתב את הדבר שנקרא תנ"ך כתב אותו בכוונה מסויימת ומרצון מסויים להשכיח מאיתנו הרבה מאוד דברים שצריכים לבוא לנו בטבעיות. ואז השאלה היא למה... בקשר לרגש, מעניין אני אבדוק את זה.
 

kikona126

New member
טוב תעזוב

אי אפשר לדון איתך אם אתה לא משתף פעולה.
זה סתם הופך את השרשור הזה למייגע
 

Mist2

New member
בגדול

זה מה שאמרתי כבר מהתגובה הראשונה שלי, כאשר ניסיתי להסביר שאני לא יכול לפתח ולהסביר את דברי כעת.
כיצד הגענו עד כאן, את צריכה לשאול את עצמך...
 

רחליקה האחת

Member
מנהל
kikona126 יקרה, תודה על הנושא לדיון,

למשפט הזה המון כיוונים והם יכולים שניתן לגזור גם מקלפי הטארוט ובמיוחד באופן מודגש מהארקנה הבכירה. ניתן אפילו לנסות להבין אותו מ"מסע השוטה".


כל הקלפים בעיניי מתאימים.לרוח המשפט הזה.

בעקיפין נוגעים לא נוגעים דברייך בכוח הכוונה והרצון של האדם לצרף אליו את ה' ולחולל שינוי.

במיוחד שימי לב לשינוי המחולל באנשים ש:

נגמלו מהתמכרויות

שינוי תפיסת עולם (חוזרים בתשובה/ חוזרים בשאלה / מחליפי דת וכו')

או שינוי תפיסת עולם על רקע חוויה ישית

ועוד


הקו המנחה אותם הוא דבקות בעולמם החדש.

שבת שלום

רחל
 
למעלה