NeeD 4 SpeeD
New member
לכל מי שהתווכח - מבנה מערכת קירור באופנוע
מי שרוצה שיילמד , מי שלא על ה** שלי. כמו שאפשר לראות בתמונה , הנוזל נכנס בצד אחד של הרדיאטור (צד ימין בתמונה) , מתקרר תוך מעבר דרך צלעות הקירור ויוצא חזרה למשאבה. הצינור העבה בצד ימין למעלה הוא צינור שמעביר לרדיאטור את הנוזל שעבר דרך המנוע . בדרך כלל ,יש עוד צינור שמתחבר בצד ימין למעלה , צינור דק יותר - זהו צינור ש"עוקף" את הטרמוסטט. בזמן שהטרמוסטט סגור הנוזל זורם דרך הצינור הדק. הצינור התחתון בצד ימין הוא צינור שבא ממצנן השמן (אם יש אחד) . הצנרת בצד שמאל מעבירה את הנוזל שעבר קירור חזרה למשאבה.
מי שרוצה שיילמד , מי שלא על ה** שלי. כמו שאפשר לראות בתמונה , הנוזל נכנס בצד אחד של הרדיאטור (צד ימין בתמונה) , מתקרר תוך מעבר דרך צלעות הקירור ויוצא חזרה למשאבה. הצינור העבה בצד ימין למעלה הוא צינור שמעביר לרדיאטור את הנוזל שעבר דרך המנוע . בדרך כלל ,יש עוד צינור שמתחבר בצד ימין למעלה , צינור דק יותר - זהו צינור ש"עוקף" את הטרמוסטט. בזמן שהטרמוסטט סגור הנוזל זורם דרך הצינור הדק. הצינור התחתון בצד ימין הוא צינור שבא ממצנן השמן (אם יש אחד) . הצנרת בצד שמאל מעבירה את הנוזל שעבר קירור חזרה למשאבה.