להלביש את הבית שלכם בסטייל

אין זה סוד, שאנחנו חיים באחת התקופות הכלכליות המאתגרות ביותר שידענו אי פעם..

מגפת הקורונה גרמה לעליית מחירי הריהוט בעקבות התייקרות השילוח וחומרי הגלם, ואלו, בשילוב עם קיפאון שוק הנדלן, והתהפוכות אותן עוברת המדינה, גורמים לכולנו לחשוב פעמיים לפני כל הוצאה כספית, בעיקר כזו שקשורה בלייפסטייל, כמו למשל ריהוט ועיצוב הבית.


אז איך בכל זאת נצליח לרענן את הלוק של הבית בלי לקרוע את הכיס?

זה מה ששאלנו את צאלה אהרוני, מעצבת פנים ומבעלי רשת HOMEFIX רשת רהיטים ופריטים משלימים בסגנון יוקרתי ועם חיבור לטרנדים החמים ביותר.

כשבאים לרהט ולעצב את הבית, חשוב שהבחירות של הפריטים ייצגו את הדיירים בבית, זו לגמרי צורת ביטוי ותקשורת, וכדאי לעשות את זה נכון.


הום פיקס 1.jpg
צילום: דניאל אהרוני​



"הדבר הראשון שהייתי ממליצה להתחיל ממנו הוא הגדרת התקציב", אומרת צאלה

"לקוחות רבים מגיעים לחנויות לבחור רהיטים בלי לתכנן מראש כמה כסף הם מעוניינים להשקיע, מה שגורם להם לפעמים לבזבוז זמן והרבה תסכול משום שאולי מכוונים לפריטים שבכלל לא רלוונטיים "להתפזר" ולהגיע לסכומים שהם לא בהכרח חשבו עליהם וזה משנה את כל התמונה.

עדיף לבחור בחנויות שבהן ניתן למצוא את כל הפריטים לבית במקום אחד – דבר שיאפשר בחירת פריטים בעלי שפה עיצובית משותפת והוצאה כספית שהיא לרוב נמוכה יותר."

"הטיפ השני, יהיה לחשוב פרקטי", ממשיכה צאלה.

"חשוב לקחת בחשבון את כל המאפיינים של סגנון החיים שלנו, האם מדובר במשפחה עם ילדים או עם בעלי חיים, האם אוהבים לארח או שבכלל מדובר בזוג צעיר ללא ילדים או שבכלל פנסיונרים?

לכל משפחה יש את שגרת החיים שלה והריהוט אמור להתאים לאותה שגרה. למשפחות עם ילדים אנחנו נמליץ על בדים רחיצים ועל ריהוט עמיד במיוחד, בעוד שלזוג ללא ילדים בבית יש דרישות אחרות וצרכים אחרים, פה נכנס נושא הייעוץ המקצועי והשרות שניתן לכם על ידי בעלי המקצוע".


"לבסוף, הטיפ החשוב מכל הוא לדעת שהריהוט והאבזור של הבית נותנים את ה"טון" בבית, אחראים על האווירה שבה אתם חיים, מארחים, ומבלים את חייכם.

חשוב לבחור בפריטים שעושים לכם טוב בעין ובנשמה, שמייצגים את הסגנון האישי שלכם ויוצרים סביבכם את האסתטיקה שגורמת לכם להרגיש "הכי בבית בעולם" כי בסוף זה המקום שבו אתם מבלים את רוב הזמן".




הום פיקס 4.jpg
צילום: דניאל אהרוני


עם מבחר עצום של ריהוט לכל מטרה, רשת HOMEFIX מציעה פריטים כמעט לכל תקציב.

בסניפי הרשת ניתן למצוא את העיצובים הטרנדיים ביותר, באיכות הגבוהה ביותר ובעלות נגישה לכל כיס!

כל הרהיטים בחנויות הרשת הם מתוצרת כחול לבן, עם הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר ותחת בקרת איכות מתקדמת. אחד היתרונות בייצור בארץ, הוא העובדה שזמני האספקה הם קצרים ביותר, לא עוד "לקנות היום ולקבל בעוד כמה חודשים"!

באולמות התצוגה של הרשת, ניתן להתרשם מעיצובים בסגנונות שונים, שיעניקו לבית שלכם אווירה יוקרתית ומוקפדת ויכניסו חיים חדשים אל תוך חללים קיימים.

בנוסף, ניתן למצוא בחנויות הרשת פריטי עיצוב משלימים ודקורטיביים שמעניקים לכל פינה את ה"טאץ'" הנכון ויוצרים את האווירה המדויקת.

צוות היועצים ברשת HOMEFIX הם מומחים בעיצוב פנים בעלי ניסיון של שנים רבות בתחום, הצוות ישמח לעמוד לרשות הלקוחות בייעוץ והכוונה לגבי הפריטים המושלמים עבור הצרכים שלכם.

אז אם גם אתם לקראת מעבר דירה או סתם חובבי עיצוב עם תשוקה לאסתטיקה ויופי, רשת HOMEFIX היא הכתובת לכל מה שהבית שלכם צריך.



HOMEFIX

כתובת: האומן 8, חדרה.

בן ציון גליס 30, פתח תקווה.

https://instagram.com/homefix.il?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

https://www.facebook.com/homefixisrael?mibextid=ZbWKwL



HOMESALE by HOMEFIX

כתובת: לישנסקי 18, ראשון לציון

https://instagram.com/homesale_designs?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

https://m.facebook.com/homesalefurniture?refid=52&__tn__=C-R
 
נערך לאחרונה ב:
למעלה