לא חבל על האוטובוס החדש? הרי זה הדבר הטוב היחיד שאפשר לומר

מצב
הנושא נעול.

orengrinne

New member
נו אמרתי לכם ,חלק לא האמינו ,אפיקים זה זבל מאפיונרי

נסעתי היום בקו 64 כבר פעם שלישית מאז שהחל לפעול
אכן, מדי יום יש נסיעות שלא יוצאות.
אבל באופן מפתיע יש לקו לא מעט נוסעים ואפילו מפתח תקווה. זאת למרות אי הוצאת הנסיעות ולמרות הבזיון בשילוט.
אגב, בתחנת מחלף אונו הותקן לוח מסלולי קווים הכולל גם את מסלול קו 64. שילוט על התחנה לעומת זאת, נאדה!
הבזיון הזה לא נוגע רק לקו 64. בתחנת בר אילן למשל חסרים הרבה קווים, כולל כמה שכבר היו רשומים והוסרו בשלומיאליות לא ברורה. בנוסף, את קו 268 הדביקו על התחנה הלא נכונה.
נו אמרתי לכם ,חלק לא האמינו ,אפיקים זה זבל מאפיונרי
לא ברור לי איך היא במקום הראשון בשירות

בסקר של משרד התחבורה,אני אתנצל אם אבין איך ?

זה פשוט חברה שלא שמה על אף אחד ,

אתם אוויר בשבילה , הם צוחקים עלכם .

מישהו יודע איך קיבלו את הקווים בשומרון ואחרי זה ביבנה ואשדוד

בלי מכרז . איך מחברה קטנה הפכה להיות רביעית בגודלה בישראל

ואף אולי השלישית .

הם דואגים לתחת שלהם בחסות משרד התחבורה .

ואני אמרתי לכם עוד לפני שנתיים

,תראו את האתר של אפיקים מוזנח ,

האם יש ב 60% לפחות תחנות אלקטרוניות בפתח תקווה ,

זה בטח של קווים .

בקיצור אמרתי לכם .
 
ידעתי שתגיע תגובה שלך

נו אמרתי לכם ,חלק לא האמינו ,אפיקים זה זבל מאפיונרי
לא ברור לי איך היא במקום הראשון בשירות

בסקר של משרד התחבורה,אני אתנצל אם אבין איך ?

זה פשוט חברה שלא שמה על אף אחד ,

אתם אוויר בשבילה , הם צוחקים עלכם .

מישהו יודע איך קיבלו את הקווים בשומרון ואחרי זה ביבנה ואשדוד

בלי מכרז . איך מחברה קטנה הפכה להיות רביעית בגודלה בישראל

ואף אולי השלישית .

הם דואגים לתחת שלהם בחסות משרד התחבורה .

ואני אמרתי לכם עוד לפני שנתיים

,תראו את האתר של אפיקים מוזנח ,

האם יש ב 60% לפחות תחנות אלקטרוניות בפתח תקווה ,

זה בטח של קווים .

בקיצור אמרתי לכם .
ידעתי שתגיע תגובה שלך
אותי אפיקים פחות מטרידה.
בסופו של דבר כל המפעילות קבלניות משנה של משרד התחבורה.
הרבה יותר מטריד אותי משרד התחבורה והשבועיים האחרונים גם מוכיחים למה.
 

orengrinne

New member
אבל יד רוחצת יד , הכל נעשה בתיאום משותף.

ידעתי שתגיע תגובה שלך
אותי אפיקים פחות מטרידה.
בסופו של דבר כל המפעילות קבלניות משנה של משרד התחבורה.
הרבה יותר מטריד אותי משרד התחבורה והשבועיים האחרונים גם מוכיחים למה.
אבל יד רוחצת יד , הכל נעשה בתיאום משותף.
התלונה שלך היא מים , אני סיפרתי לכם שנהג ירד מההגה והלך

לשתות קפה במקום לצאת

,אתה חושב מישהו בכלל חשב להתלונן על משרד התחבורה או

היה לו תקווה שישעו משהו,הנהג צחק עלינו כל הדרך

לכו תתלוננו אמר לנו , אף אחד לא רוצה לנהוג על הקו הזה התרברב

וזה היה הפעם האחרונה שנסעתי על הקו של אפיקים

מתל אביב , אתם יש לכם כוונה טובה , אבל אתם בשבילם אוויר ,

זה מה שאני מנסה להסביר לכם שנתיים .

היתרון במטרופלין שייש אוזן קשבת ,שיש אתר איטנרט ,שיש כל חודש

שיפור בתדירות ראה קווי השרון החודש האחרון .
 

orengrinne

New member
התאורייה של אפיקים בגיבוי משרד התחבורה אומרת

אבל יד רוחצת יד , הכל נעשה בתיאום משותף.
התלונה שלך היא מים , אני סיפרתי לכם שנהג ירד מההגה והלך

לשתות קפה במקום לצאת

,אתה חושב מישהו בכלל חשב להתלונן על משרד התחבורה או

היה לו תקווה שישעו משהו,הנהג צחק עלינו כל הדרך

לכו תתלוננו אמר לנו , אף אחד לא רוצה לנהוג על הקו הזה התרברב

וזה היה הפעם האחרונה שנסעתי על הקו של אפיקים

מתל אביב , אתם יש לכם כוונה טובה , אבל אתם בשבילם אוויר ,

זה מה שאני מנסה להסביר לכם שנתיים .

היתרון במטרופלין שייש אוזן קשבת ,שיש אתר איטנרט ,שיש כל חודש

שיפור בתדירות ראה קווי השרון החודש האחרון .
התאורייה של אפיקים בגיבוי משרד התחבורה אומרת
מי שיש לו אפשרות לנסוע ברכב פרטי ,לא ייסע באוטבוס ,

מי שרוצה לנוסע באוטבוס אין לו ברירה ,הוא הרי לא יחרים את הקו ,

גם הם למדו עם הזמן פשוט להתעלם , שהרי אוטבוס שעוצר

פחות בתחנות ומעלה נוסעים מבזבז פחות דלק ,שהרי הם מקבלים

סבסוד לפי מספר ק"מ לא נוסעים ולכן אתה כנוסע לא חשוב להפך

תרד להם מהאטובוס אם יש לך אלטרנטיבה.
 
הם מקבלים סבסוד לפי מספר קילומטרים שהם מבצעים

התאורייה של אפיקים בגיבוי משרד התחבורה אומרת
מי שיש לו אפשרות לנסוע ברכב פרטי ,לא ייסע באוטבוס ,

מי שרוצה לנוסע באוטבוס אין לו ברירה ,הוא הרי לא יחרים את הקו ,

גם הם למדו עם הזמן פשוט להתעלם , שהרי אוטבוס שעוצר

פחות בתחנות ומעלה נוסעים מבזבז פחות דלק ,שהרי הם מקבלים

סבסוד לפי מספר ק"מ לא נוסעים ולכן אתה כנוסע לא חשוב להפך

תרד להם מהאטובוס אם יש לך אלטרנטיבה.
הם מקבלים סבסוד לפי מספר קילומטרים שהם מבצעים
הם לא לוקחים בחשבון שיש נוסעים שיקלקלו להם את אפשרות קבלת הסבסוד על קילומטרים שהם לא מבצעים.
ואם משרד התחבורה משתף או ישתף איתם פעולה, אז גם משרד התחבורה נתון לביקורות ברמות שונות.
 
אתה רק מחזק את הטענה שלי שהבעיה אינה אפיקים אלא משרד התחבורה

אבל יד רוחצת יד , הכל נעשה בתיאום משותף.
התלונה שלך היא מים , אני סיפרתי לכם שנהג ירד מההגה והלך

לשתות קפה במקום לצאת

,אתה חושב מישהו בכלל חשב להתלונן על משרד התחבורה או

היה לו תקווה שישעו משהו,הנהג צחק עלינו כל הדרך

לכו תתלוננו אמר לנו , אף אחד לא רוצה לנהוג על הקו הזה התרברב

וזה היה הפעם האחרונה שנסעתי על הקו של אפיקים

מתל אביב , אתם יש לכם כוונה טובה , אבל אתם בשבילם אוויר ,

זה מה שאני מנסה להסביר לכם שנתיים .

היתרון במטרופלין שייש אוזן קשבת ,שיש אתר איטנרט ,שיש כל חודש

שיפור בתדירות ראה קווי השרון החודש האחרון .
אתה רק מחזק את הטענה שלי שהבעיה אינה אפיקים אלא משרד התחבורה
רמזים לאפשרות של "יד רוחצת יד" שקשורים למשרד התחבורה ולמפעילות תח"צ, יש בימים האחרונים לא רק בהקשר לאפיקים אלא בהקשר למפעילה אחרת אף הרבה יותר.

ראיתי את השיפורים השבוע בשרון. הם הגיעו אחרי תקופה יחסית ארוכה שלא היו שיפורים משמעותיים באשכול השרון.
[URL]http://www.metropoline.com/WS/PDF/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%99%20%D7%AA%D7%9C%20%D7%90%D7%91%D7%99%D7%91%20%D7%94%D7%A9%D7%A8%D7%95%D7%9F.PDF[/URL]
 

orengrinne

New member
הבעייה כן אפיקים ואני אגיד לך למה

אתה רק מחזק את הטענה שלי שהבעיה אינה אפיקים אלא משרד התחבורה
רמזים לאפשרות של "יד רוחצת יד" שקשורים למשרד התחבורה ולמפעילות תח"צ, יש בימים האחרונים לא רק בהקשר לאפיקים אלא בהקשר למפעילה אחרת אף הרבה יותר.

ראיתי את השיפורים השבוע בשרון. הם הגיעו אחרי תקופה יחסית ארוכה שלא היו שיפורים משמעותיים באשכול השרון.
[URL]http://www.metropoline.com/WS/PDF/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%99%20%D7%AA%D7%9C%20%D7%90%D7%91%D7%99%D7%91%20%D7%94%D7%A9%D7%A8%D7%95%D7%9F.PDF[/URL]
הבעייה כן אפיקים ואני אגיד לך למה
אפיקים לוקחים מכרזים כי הם זולים , הם יכולים להבטיח ולא לקיים ,

לא יקרה להם כלום,מה יעשו להם ,אז לא הוציאו אוטבוס ,

אז הנהג רוצה לישון ,האתר שלהם נראה כאילו ילד בנה אותו .

, מטרופלין זוכים ומקיימים והם יותר יקרים בתמחור

כי הם צריכים לקיים את המכרז ,לכן הם לא זוכים בכל

מקום .

אני מסביר לך שוב , האיטנטרס של אפיקים הוא כמה שפחות לעצור

בתחנות ולקחת נוסעים שהרי זה גורם לנסיעה איטית ,ככל שהם

יעשו בעיות , חלק מהנוסעים ירדו מהם ויחפשו אלטרנטיבות כמו

לקחת אוטו ,אוטו של חבר, רכבת וככה האוטובוס

פחות משקל בנסיעה = פחות דלק = פחות עצירות בתחנה .

אפיקים לא מתחייבת לתת לך מידע ,האתר שהלם על הפנים ,

הם לא חייבים לתת לך תשובה יצא או לא יצא אוטבוס

,בקיצור אנשים חלשים שאין להם אפשרות לרכב פרטי \חברים

נשארים נוסעים באפיקים ,זה המסקנה שלי.
 
הם לא צריכים לתת לי תשובה יצא או לא יצא אוטובוס

הבעייה כן אפיקים ואני אגיד לך למה
אפיקים לוקחים מכרזים כי הם זולים , הם יכולים להבטיח ולא לקיים ,

לא יקרה להם כלום,מה יעשו להם ,אז לא הוציאו אוטבוס ,

אז הנהג רוצה לישון ,האתר שלהם נראה כאילו ילד בנה אותו .

, מטרופלין זוכים ומקיימים והם יותר יקרים בתמחור

כי הם צריכים לקיים את המכרז ,לכן הם לא זוכים בכל

מקום .

אני מסביר לך שוב , האיטנטרס של אפיקים הוא כמה שפחות לעצור

בתחנות ולקחת נוסעים שהרי זה גורם לנסיעה איטית ,ככל שהם

יעשו בעיות , חלק מהנוסעים ירדו מהם ויחפשו אלטרנטיבות כמו

לקחת אוטו ,אוטו של חבר, רכבת וככה האוטובוס

פחות משקל בנסיעה = פחות דלק = פחות עצירות בתחנה .

אפיקים לא מתחייבת לתת לך מידע ,האתר שהלם על הפנים ,

הם לא חייבים לתת לך תשובה יצא או לא יצא אוטבוס

,בקיצור אנשים חלשים שאין להם אפשרות לרכב פרטי \חברים

נשארים נוסעים באפיקים ,זה המסקנה שלי.
הם לא צריכים לתת לי תשובה יצא או לא יצא אוטובוס
אני יודע להסיק לבד שאוטובוס לא יצא ואם אני יודע, גם משרד התחבורה יכול לדעת.
ואם משרד התחבורה משלם סובסידיה על אוטובוס שלא יצא, זה עניין לגורמי הביקורת על משרד התחבורה.
אני עדיין בשלב שבו אני מאמין שמשרד התחבורה בעצמו לא רוצה לשלם על אוויר, כאשר הוא יודע שמדובר באוויר.
העניין שלי כנוסע הוא שמשרד התחבורה יידע על מקרי האוויר ואינני יכול לצפות ממשרד התחבורה שיאתר את כל מקרי האוויר בעצמו ומיוזמתו.

אבל הבעיה העיקרית היא אחרת - הבעיה היא מה משרד התחבורה מקרין למפעילות לגבי חשיבות העמידה בהגדרות שהוא מגדיר. ומה שקורה החודש בבקעת אונו מקרין חוסר רצינות משווע.
 

orengrinne

New member
אני אומר שהכל מושחת ,זה לא מזיז הרבה ,יגידו לך ממשרד התחבורה

הם לא צריכים לתת לי תשובה יצא או לא יצא אוטובוס
אני יודע להסיק לבד שאוטובוס לא יצא ואם אני יודע, גם משרד התחבורה יכול לדעת.
ואם משרד התחבורה משלם סובסידיה על אוטובוס שלא יצא, זה עניין לגורמי הביקורת על משרד התחבורה.
אני עדיין בשלב שבו אני מאמין שמשרד התחבורה בעצמו לא רוצה לשלם על אוויר, כאשר הוא יודע שמדובר באוויר.
העניין שלי כנוסע הוא שמשרד התחבורה יידע על מקרי האוויר ואינני יכול לצפות ממשרד התחבורה שיאתר את כל מקרי האוויר בעצמו ומיוזמתו.

אבל הבעיה העיקרית היא אחרת - הבעיה היא מה משרד התחבורה מקרין למפעילות לגבי חשיבות העמידה בהגדרות שהוא מגדיר. ומה שקורה החודש בבקעת אונו מקרין חוסר רצינות משווע.
אני אומר שהכל מושחת ,זה לא מזיז הרבה ,יגידו לך ממשרד התחבורה
אוי אוי אוי זה לא בסדר

וממשיכים הלאה למכרז הבא לתת להם לזכות כי הם זולים

אפיקים כבר החברה הרביעית בגודלה בישראל .

אני מסביר לך שהכל בסופו של דבר כסף, זה חברה גדולה שיש

להם השקעות בסלע נדל"ן ותעשייה ,אתה לא תצליח לשכנע אותם

להוציא עוד נסיעות או לשנות שהרי הם באים לדכא אותך ומי שיכול

לרדת להם מהאוטובס .

מה עושים ,אין מה לעשות ,הקטע שאם תתחיל לחשוב שתקבל

תשובות בשלב מסויים הם יתעלמו ממך .

לכן שאמרתי לכם מטרופלין הכי טובים תאמינו לי .

הרבה פעמים בפורמים שונים חשובים אני בא להגן על חברה

או ליחצן ,ממש לא ,אני רואה באמת מה טוב ומה חרא .
 

orengrinne

New member
אפיקים הלכו להאריך את קו 35 מיבנה בתוך המושבים לקבל סובסידה

אני אומר שהכל מושחת ,זה לא מזיז הרבה ,יגידו לך ממשרד התחבורה
אוי אוי אוי זה לא בסדר

וממשיכים הלאה למכרז הבא לתת להם לזכות כי הם זולים

אפיקים כבר החברה הרביעית בגודלה בישראל .

אני מסביר לך שהכל בסופו של דבר כסף, זה חברה גדולה שיש

להם השקעות בסלע נדל"ן ותעשייה ,אתה לא תצליח לשכנע אותם

להוציא עוד נסיעות או לשנות שהרי הם באים לדכא אותך ומי שיכול

לרדת להם מהאוטובס .

מה עושים ,אין מה לעשות ,הקטע שאם תתחיל לחשוב שתקבל

תשובות בשלב מסויים הם יתעלמו ממך .

לכן שאמרתי לכם מטרופלין הכי טובים תאמינו לי .

הרבה פעמים בפורמים שונים חשובים אני בא להגן על חברה

או ליחצן ,ממש לא ,אני רואה באמת מה טוב ומה חרא .
אפיקים הלכו להאריך את קו 35 מיבנה בתוך המושבים לקבל סובסידה
הקו התארך בעוד 8 ק"מ , אין בכלל נוסעים ,זה קו ריק ,

עושה עוד סיבוב של 8 ק"מ במושב בניה

החל מלפני חודשיים ,האוטובס כמובן ריק מקסימום 4-5 נוסעים בקו

של 50 דק' .

אתה חושב שמעניין אותם מושב בנייה והתושבים שלכל אחד מהם 2

ג'יפים ומעולם לא ראו אוטובוס, מעניין אותם הכסף ולנסוע ריקים

וכמובן משרד התחבורה משתף פעולה .
 
אפיקים האריכו קו לפי הגדרה של משרד התחבורה

אפיקים הלכו להאריך את קו 35 מיבנה בתוך המושבים לקבל סובסידה
הקו התארך בעוד 8 ק"מ , אין בכלל נוסעים ,זה קו ריק ,

עושה עוד סיבוב של 8 ק"מ במושב בניה

החל מלפני חודשיים ,האוטובס כמובן ריק מקסימום 4-5 נוסעים בקו

של 50 דק' .

אתה חושב שמעניין אותם מושב בנייה והתושבים שלכל אחד מהם 2

ג'יפים ומעולם לא ראו אוטובוס, מעניין אותם הכסף ולנסוע ריקים

וכמובן משרד התחבורה משתף פעולה .
אפיקים האריכו קו לפי הגדרה של משרד התחבורה
קו שנוסע ריק מנוסעים אינו בעיה של המפעילה, אלא של משרד התחבורה.
אם משרד התחבורה רוצה בהפעלת הקו הזה בכל זאת, המפעילה צריכה לבצע את הקו.
כשמפעילה עושה מה שמשרד התחבורה מגדיר לה זו לא בעיה של מפעילה. בעיה של מפעילה זו כאשר היא לא עושה את מה שהוגדר לה.
 

orengrinne

New member
זה לא משרד התחבורה אתה מתעקש סתם

אפיקים האריכו קו לפי הגדרה של משרד התחבורה
קו שנוסע ריק מנוסעים אינו בעיה של המפעילה, אלא של משרד התחבורה.
אם משרד התחבורה רוצה בהפעלת הקו הזה בכל זאת, המפעילה צריכה לבצע את הקו.
כשמפעילה עושה מה שמשרד התחבורה מגדיר לה זו לא בעיה של מפעילה. בעיה של מפעילה זו כאשר היא לא עושה את מה שהוגדר לה.
זה לא משרד התחבורה אתה מתעקש סתם
אפיקים נפגשה אם כל מושב והציעה להם להכניס את הקווים שלה פנימה

מי שאמר כן ,משרד התחבורה אישר , זה לא משרד התחבורה

נתן פקודה , תאמין לי פעם אחת ,זה אפיקים יזמה .

הרי עד היום יש קווים 8 ו 9 על התחנות והם לא יצאו לפועל .
 
תסתכל במכרז של אשכול אשדוד - יבנה - תל אביב ותראה כיצד הוגדר

זה לא משרד התחבורה אתה מתעקש סתם
אפיקים נפגשה אם כל מושב והציעה להם להכניס את הקווים שלה פנימה

מי שאמר כן ,משרד התחבורה אישר , זה לא משרד התחבורה

נתן פקודה , תאמין לי פעם אחת ,זה אפיקים יזמה .

הרי עד היום יש קווים 8 ו 9 על התחנות והם לא יצאו לפועל .
תסתכל במכרז של אשכול אשדוד - יבנה - תל אביב ותראה כיצד הוגדר
שם קו 35.
לפי המכרז הוא עוד היה צריך להיות יותר ארוך ממה שהוא בפועל.
 

orengrinne

New member
אז למה זה ייצא לפועל לפני חודשיים שמכרז בכלל מ 2013

תסתכל במכרז של אשכול אשדוד - יבנה - תל אביב ותראה כיצד הוגדר
שם קו 35.
לפי המכרז הוא עוד היה צריך להיות יותר ארוך ממה שהוא בפועל.
אז למה זה ייצא לפועל לפני חודשיים שמכרז בכלל מ 2013
המפעילה קיימת מ 2013 ,זכתה מחדש להפעיל אותו מחדש

ב 2014,התחילה ב 2015 אוגוסט

ושנה אחרי רק ב אוקטובר 2016

לקח להם לאפיקים לשכנע את המושב להכניס את האוטובוס

בשאר המושבים ויתרו על קווים 8-9 .

אתה תמים מאד ואני לא יודע איך תבין שהכל פה קומבינה

אפיקים רוצה להאריך קו תקבל , לא להוציא אוטבוסים תקבל

או להוריד תדירות או לא להוסיף תקבל .

אתה רוצה לעשות שינוי אמתי , רק תביעה ייצוגית תזיז משהו,

החברה שתובעים תביעה יצוגית הם לא נוסעים באוטבוס ,

אם הדבר חשוב לכם באמת ואתם צריכים אותו ,יש לכם יכולת

לתעד הכל ללכת לעורכי דין שמחפשים את בנרות להסביר

להם הכל ולתבוע בשם כל הנוסעים כסף פיצוי לנוסעים ,ככה זה יעבוד

כל השאר זה בזבוז זמן .
 
זה יצא לפועל באיחור כי בתוך המושבים התשתיות לא היו מוכנות

אז למה זה ייצא לפועל לפני חודשיים שמכרז בכלל מ 2013
המפעילה קיימת מ 2013 ,זכתה מחדש להפעיל אותו מחדש

ב 2014,התחילה ב 2015 אוגוסט

ושנה אחרי רק ב אוקטובר 2016

לקח להם לאפיקים לשכנע את המושב להכניס את האוטובוס

בשאר המושבים ויתרו על קווים 8-9 .

אתה תמים מאד ואני לא יודע איך תבין שהכל פה קומבינה

אפיקים רוצה להאריך קו תקבל , לא להוציא אוטבוסים תקבל

או להוריד תדירות או לא להוסיף תקבל .

אתה רוצה לעשות שינוי אמתי , רק תביעה ייצוגית תזיז משהו,

החברה שתובעים תביעה יצוגית הם לא נוסעים באוטבוס ,

אם הדבר חשוב לכם באמת ואתם צריכים אותו ,יש לכם יכולת

לתעד הכל ללכת לעורכי דין שמחפשים את בנרות להסביר

להם הכל ולתבוע בשם כל הנוסעים כסף פיצוי לנוסעים ,ככה זה יעבוד

כל השאר זה בזבוז זמן .
זה יצא לפועל באיחור כי בתוך המושבים התשתיות לא היו מוכנות
בחלק מהמושבים אכן ויתרו על הקווים.
אבל הגדרות השירות של המושבים היו כבר במכרז.
 

orengrinne

New member
ותאמין לי הקו הזה לא שונה מהצורך של שאר מושבים באזור

זה יצא לפועל באיחור כי בתוך המושבים התשתיות לא היו מוכנות
בחלק מהמושבים אכן ויתרו על הקווים.
אבל הגדרות השירות של המושבים היו כבר במכרז.
ותאמין לי הקו הזה לא שונה מהצורך של שאר מושבים באזור
אז דפקו עוד 8 ק"מ כי הקו קיים !!!

היה צריך להיות קו 8 ו 9 ו 42 למושבים וזה לא יצא לפועל כי

מישהו עשה קומבינה שוב , כי מי שהלך למכרז לא ידע שיורידו

3 קווים .

אתה יודע בכלל שקו 35 בכלל יצא לפועל בגלל שהוא שירת את תושבי

יבנה לבית חולים קפלן בשעה ורבע נסיעה !!!

ולמה זה כי לא נתנו לקו 48 מיבנה שאורוכו 33 דק'

להמשיך עוד 7 דק' מרחובות לבית החולים , זה הכי חולני שיש ,

זה הכי קומבינה שיש ,הכי מגעיל שיש ושוב זה מראה את

החולשה של משרד התחבורה מול המפעילים שקובעים הכל .

בגלל זה הקו קיים , צורך מלאכותי שכן הקו

נסע שעה ורבע בעיקוף בלתי רציונלי ,למה לנסוע שעה ורבע

שיש אוטבוס מרחובות תחנה מרכזית ,אבל מצריך 2 מפעלים שונים

ב 2 כרטיסים וכסף .

אם לא צורך מלאכותי זה שנוצר ,הקו לא היה קיים עד היום .
 
במכרז הגדירו את קו 51 כקו מהיר בין יבנה לבית חולים קפלן

ותאמין לי הקו הזה לא שונה מהצורך של שאר מושבים באזור
אז דפקו עוד 8 ק"מ כי הקו קיים !!!

היה צריך להיות קו 8 ו 9 ו 42 למושבים וזה לא יצא לפועל כי

מישהו עשה קומבינה שוב , כי מי שהלך למכרז לא ידע שיורידו

3 קווים .

אתה יודע בכלל שקו 35 בכלל יצא לפועל בגלל שהוא שירת את תושבי

יבנה לבית חולים קפלן בשעה ורבע נסיעה !!!

ולמה זה כי לא נתנו לקו 48 מיבנה שאורוכו 33 דק'

להמשיך עוד 7 דק' מרחובות לבית החולים , זה הכי חולני שיש ,

זה הכי קומבינה שיש ,הכי מגעיל שיש ושוב זה מראה את

החולשה של משרד התחבורה מול המפעילים שקובעים הכל .

בגלל זה הקו קיים , צורך מלאכותי שכן הקו

נסע שעה ורבע בעיקוף בלתי רציונלי ,למה לנסוע שעה ורבע

שיש אוטבוס מרחובות תחנה מרכזית ,אבל מצריך 2 מפעלים שונים

ב 2 כרטיסים וכסף .

אם לא צורך מלאכותי זה שנוצר ,הקו לא היה קיים עד היום .
במכרז הגדירו את קו 51 כקו מהיר בין יבנה לבית חולים קפלן
ובכל זאת קו 35 הושאר לצורך שירות למושבים.
אפיקים לא הגדירה את המכרז.
קו 35 קיים כי משרד התחבורה הגדיר אותו.
 

orengrinne

New member
הנה ההסבר

במכרז הגדירו את קו 51 כקו מהיר בין יבנה לבית חולים קפלן
ובכל זאת קו 35 הושאר לצורך שירות למושבים.
אפיקים לא הגדירה את המכרז.
קו 35 קיים כי משרד התחבורה הגדיר אותו.
הנה ההסבר
קו 35 קיים מ 2012,היה צורך בקו לבית חולים קפלן

, הוא חיבר בין יבנה -מושבים- גדרה-צומת בילו -קפלן בשעה ורבע נסיעה .


ב 2013 שבנו את המכרז ,ידעו על פתיחת כביש 411 הדרומי ואז

החליטו לקצר את קו 35 ולהוסיף לו עוד תחנות במושב בנייה .


אני שואל אותך שאלה פשוטה , למה קו 48 מיבנה עד תחנה מרכזית

לא יכל להמשיך עד בית חולים קפלן וביל"ו עוד 10 דק' במשך

20 שנה,אפילו 10 שנים מאז ויאולה קונקס ,למה לקחת

2 אוטובסים בשני מפעלים שונים ופעמיים לשלם ,כי אגד הייתה

שם והיא קבעה למשרד התחבורה ולא משרד התחבורה קבע ולכן

כל מה שאני אומר לך שמשרד התחבורה חלש מול המפעילים ,

או בצורה הפוכה למפעיל יש כוח לעשות כמעט כרצונו וזה אומר

שאם אפיקים לא מוציא את קו 49 לפתח תקווה זה לא מזיז לאף אחד

באמת ,יתנצלו וימשיכו הלאה ,כלומר קנס לא יהיה פה .
 
אם משרד התחבורה חלש מול המפעילים זו בעיה של משרד התחבורה

הנה ההסבר
קו 35 קיים מ 2012,היה צורך בקו לבית חולים קפלן

, הוא חיבר בין יבנה -מושבים- גדרה-צומת בילו -קפלן בשעה ורבע נסיעה .


ב 2013 שבנו את המכרז ,ידעו על פתיחת כביש 411 הדרומי ואז

החליטו לקצר את קו 35 ולהוסיף לו עוד תחנות במושב בנייה .


אני שואל אותך שאלה פשוטה , למה קו 48 מיבנה עד תחנה מרכזית

לא יכל להמשיך עד בית חולים קפלן וביל"ו עוד 10 דק' במשך

20 שנה,אפילו 10 שנים מאז ויאולה קונקס ,למה לקחת

2 אוטובסים בשני מפעלים שונים ופעמיים לשלם ,כי אגד הייתה

שם והיא קבעה למשרד התחבורה ולא משרד התחבורה קבע ולכן

כל מה שאני אומר לך שמשרד התחבורה חלש מול המפעילים ,

או בצורה הפוכה למפעיל יש כוח לעשות כמעט כרצונו וזה אומר

שאם אפיקים לא מוציא את קו 49 לפתח תקווה זה לא מזיז לאף אחד

באמת ,יתנצלו וימשיכו הלאה ,כלומר קנס לא יהיה פה .
אם משרד התחבורה חלש מול המפעילים זו בעיה של משרד התחבורה
לא של המפעילים.
כמו שאם משרד התחבורה חלש מול ראשי עיריות זו בעיה של משרד התחבורה ולא של ראשי העיריות.
ואם משרד התחבורה חלש מול דפי פייסבוק ועצומות באינטרנט זו בעיה של משרד התחבורה ולא של דפי הפייסבוק והעצומות באינטרנט.

אז נראה לי שאנחנו יכולים להגיע למסקנה - ששורש הבעיה נעוץ במשרד התחבורה.
 
ובכל מקרה, הפורום מלא בשבוע האחרון בשרשורים המעידים על

ותאמין לי הקו הזה לא שונה מהצורך של שאר מושבים באזור
אז דפקו עוד 8 ק"מ כי הקו קיים !!!

היה צריך להיות קו 8 ו 9 ו 42 למושבים וזה לא יצא לפועל כי

מישהו עשה קומבינה שוב , כי מי שהלך למכרז לא ידע שיורידו

3 קווים .

אתה יודע בכלל שקו 35 בכלל יצא לפועל בגלל שהוא שירת את תושבי

יבנה לבית חולים קפלן בשעה ורבע נסיעה !!!

ולמה זה כי לא נתנו לקו 48 מיבנה שאורוכו 33 דק'

להמשיך עוד 7 דק' מרחובות לבית החולים , זה הכי חולני שיש ,

זה הכי קומבינה שיש ,הכי מגעיל שיש ושוב זה מראה את

החולשה של משרד התחבורה מול המפעילים שקובעים הכל .

בגלל זה הקו קיים , צורך מלאכותי שכן הקו

נסע שעה ורבע בעיקוף בלתי רציונלי ,למה לנסוע שעה ורבע

שיש אוטבוס מרחובות תחנה מרכזית ,אבל מצריך 2 מפעלים שונים

ב 2 כרטיסים וכסף .

אם לא צורך מלאכותי זה שנוצר ,הקו לא היה קיים עד היום .
ובכל מקרה, הפורום מלא בשבוע האחרון בשרשורים המעידים על
בעייתיות בהתנהלות משרד התחבורה, גם ללא קשר לאפיקים שאתה כה מתעב.
הבעיות שקשורות לאפיקים בימים אלה די מתגמדות לעומת רמת הבעייתיות המצטיירת ממהלכי (ומחדלי) משרד התחבורה בעת האחרונה והבעיות שקשורות לאפיקים הן סימפטום של בעיה הרבה הרבה יותר גדולה.
גם אם אפיקים מהווה בעיה - זו בעיה קטנה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה