כתבה בנוגע למכרז קווי בית שמש והסביבה

מצב
הנושא נעול.
הסכם התחרות עם אגד בתוקף עד לסוף שנת 2020

בעמוד 7 כתוב שזה תלוי בהסכמת אגד
"לתשומת לב המציעים, המשרד הודיע לאגד, כי בכוונתו להעביר לזוכה במכרז זה את הפעלת קווי בית שמש – ירושלים. קווים אלו לא נכללו במסגרת הסכם התחרות, שנחתם בין אגד לבין המדינה בשנת 2010 ,כקווים המתוכננים לעבור מאגד למפעילים אחרים ולנוכח כך נדרשת הסכמת אגד להעברתם, כל עוד הסכם התחרות בתוקף. עד מועד פרסום מכרז זה, טרם התקבלה הסכמת אגד. במסגרת המענה לשאלות ההבהרה יעדכן המשרד בקשר לכך.
ככל שלא יתקבל כל עדכון כאמור על המציעים להביא בחשבון במסגרת הצעתם הפעלת קווים אלו בהתאם לקבוע במכרז זה.:
הסכם התחרות עם אגד בתוקף עד לסוף שנת 2020
[URL]https://foi.gov.il/he/node/779[/URL]
[URL]https://foi.gov.il/sites/default/files/tachbura4.pdf[/URL]

במכרז כתוב שקווים אלה יעברו בשלב ב' של יישומו, כך שבכל מקרה, גם אם אגד לא תסכים, פער הזמן בין יישום השלב השני של המכרז לבין המועד שבו המדינה משוחררת ממחוייבותה לאגד לא כל כך גדול.
 

DanBus43Maalit72

Active member
אז בית שמש יהיה בשני אשכולות.

הנה המכרזים:
מכרז בית שמש:
https://www.gov.il/he/Departments/publications/Call_for_bids/beit_shemesh_tender

https://www.gov.il/BlobFolder/rfp/beit_shemesh_tender/he/מכרז בית שמש 26-2017.pdf

מכרז פרוזדור ירושלים:
https://www.gov.il/he/Departments/publications/Call_for_bids/jerusalem_corridor_tender

https://www.gov.il/BlobFolder/rfp/jerusalem_corridor_tender/he/מכרז פרוזדור ירושלים 27-2017 (2).pdf

מבחינת קווים קיימים, מכרז בית שמש כולל רק קווים של סופרבוס. מכרז פרוזדור ירושלים כולל קווים של סופרבוס ואת שלושת קווי אשכול בית שמש - ירושלים של אגד (417, 418, 419).
אז בית שמש יהיה בשני אשכולות.

האשכול הראשון:
פרוזדור ירושלים. אשכול בינעירוני.
אין שינוי בשירות למושבים ולטלזסטון. השינויים והקווים החדשים הינם בבית שמש בלבד.

קווים 415/420: הקווים מתקצרים לעיר והתיקה וישרתו את האיזורים החילוניים.
קווים 417/418/419: שינוי מסלול ופיצול למספר קווים חדשים.

קווים 516/517/518/616: קווים חדשים מרמות בית שמש לירושלים.
קו 521: קו סופ"ש לבית שמש לשכ' נווה יעקב.
קו 615: קו לשכ' גבעת שאול.
קו 620: קו מהשכונות החילוניות ורמת בית שמש א' לא.ת. תלפיות.

קו 416: מבוטל.
השירות למושבים ולטלזסטון: ללא שינוי ואין פירוט כלל.

האשכול השני:
אשכול בית שמש. אשכול עירוני ובין עירוני חוץ מטרופוליני.

שירות עירוני:
קווים 8/9: הוספת תדירות ושינוי מסלול.
קו 7: ללא שינוי.
קו 10: הפיכת הקו לדו כיווני והוספת תדירות. קו של השכונות הותיקות.
קווים 11/12/14: הוספת תדירות.
קו 15: הפעלה במפרקיות, הוספת תדירות ושינוי מסלול.
קו 16: הוספת תדירות וכניסת הקו לשכונת "המשקפיים".
קו 18: הוספת תדירות ושינוי רב במסלול ושינוי דרסטי באופי הקו בעתיד עקב הארכה לרמות בית שמש והפעלה עתידית במפרקיות. כיום קו זה הינו קו של השכונות הותיקות.
קו 19: שינוי מסלול.

קו 4: קו חדש משכונות רמת אברהם ורמה א' לרכבת.
קו 5: קו חדש בשעות העומס משכונות רמה ג' ורמה א' לאזור תעשיה הרטוב דרך ביג.
קו 6: קו חדש מרמת בית שמש ג' לרכבת.
קו 13: קו חדש היופעל במפרקיות ובמסלול דומה לקו 11.


שירות בינעירוני
קו 497: הוספת תדירות.
קו 597: הוצאה מהעיר העתיקה והוספת תדירות.
קו 408: יקוצר לאלעד ובמקומו יפתח קו חדש לפתח תקווה.
קווים 410/411: קיצור מסלול הקו. ישרתו את השכונות החילוניות בלבד.
קו 412: שינוי מסלול והגברת תדירות.
קו 323: שינוי מספר הקו ל 423 והארכת הקו למושב קוממיות.

קו 324: הופעל כבר מלפני מספר חודשים.
קו 507: קו חדש לבי"ח קפלן, רחובות.
קו 508: קו חדש לפתח תקווה דרך אור יהודה. מחליף את קו 408 בקישור לפתח תקווה.
קו 510: קו חדש שישקשר בין בית שמש לצומת מסמיה דרך בית חלקיה
גני טל וחפץ חיים.
קו 697: פיצוי לשינוי מסלולו של קו 597. ישרת את העיר העתיקה.

קו 413: מבוטל.
 
השרות באזור בית שמש שעד עתה נכלל באשכול של סופרבוס

אז בית שמש יהיה בשני אשכולות.

האשכול הראשון:
פרוזדור ירושלים. אשכול בינעירוני.
אין שינוי בשירות למושבים ולטלזסטון. השינויים והקווים החדשים הינם בבית שמש בלבד.

קווים 415/420: הקווים מתקצרים לעיר והתיקה וישרתו את האיזורים החילוניים.
קווים 417/418/419: שינוי מסלול ופיצול למספר קווים חדשים.

קווים 516/517/518/616: קווים חדשים מרמות בית שמש לירושלים.
קו 521: קו סופ"ש לבית שמש לשכ' נווה יעקב.
קו 615: קו לשכ' גבעת שאול.
קו 620: קו מהשכונות החילוניות ורמת בית שמש א' לא.ת. תלפיות.

קו 416: מבוטל.
השירות למושבים ולטלזסטון: ללא שינוי ואין פירוט כלל.

האשכול השני:
אשכול בית שמש. אשכול עירוני ובין עירוני חוץ מטרופוליני.

שירות עירוני:
קווים 8/9: הוספת תדירות ושינוי מסלול.
קו 7: ללא שינוי.
קו 10: הפיכת הקו לדו כיווני והוספת תדירות. קו של השכונות הותיקות.
קווים 11/12/14: הוספת תדירות.
קו 15: הפעלה במפרקיות, הוספת תדירות ושינוי מסלול.
קו 16: הוספת תדירות וכניסת הקו לשכונת "המשקפיים".
קו 18: הוספת תדירות ושינוי רב במסלול ושינוי דרסטי באופי הקו בעתיד עקב הארכה לרמות בית שמש והפעלה עתידית במפרקיות. כיום קו זה הינו קו של השכונות הותיקות.
קו 19: שינוי מסלול.

קו 4: קו חדש משכונות רמת אברהם ורמה א' לרכבת.
קו 5: קו חדש בשעות העומס משכונות רמה ג' ורמה א' לאזור תעשיה הרטוב דרך ביג.
קו 6: קו חדש מרמת בית שמש ג' לרכבת.
קו 13: קו חדש היופעל במפרקיות ובמסלול דומה לקו 11.


שירות בינעירוני
קו 497: הוספת תדירות.
קו 597: הוצאה מהעיר העתיקה והוספת תדירות.
קו 408: יקוצר לאלעד ובמקומו יפתח קו חדש לפתח תקווה.
קווים 410/411: קיצור מסלול הקו. ישרתו את השכונות החילוניות בלבד.
קו 412: שינוי מסלול והגברת תדירות.
קו 323: שינוי מספר הקו ל 423 והארכת הקו למושב קוממיות.

קו 324: הופעל כבר מלפני מספר חודשים.
קו 507: קו חדש לבי"ח קפלן, רחובות.
קו 508: קו חדש לפתח תקווה דרך אור יהודה. מחליף את קו 408 בקישור לפתח תקווה.
קו 510: קו חדש שישקשר בין בית שמש לצומת מסמיה דרך בית חלקיה
גני טל וחפץ חיים.
קו 697: פיצוי לשינוי מסלולו של קו 597. ישרת את העיר העתיקה.

קו 413: מבוטל.
השרות באזור בית שמש שעד עתה נכלל באשכול של סופרבוס
למעשה מתחלק לשלושה אשכולות: בית שמש, פרוזדור ירושלים וגם אשכול ביתר עילית ועמק האלה שקווים זכתה בו.
 

DanBus43Maalit72

Active member
האשכול השלישי שקווים זכתה בו זה יותר השירות למושבים באיזור

השרות באזור בית שמש שעד עתה נכלל באשכול של סופרבוס
למעשה מתחלק לשלושה אשכולות: בית שמש, פרוזדור ירושלים וגם אשכול ביתר עילית ועמק האלה שקווים זכתה בו.
האשכול השלישי שקווים זכתה בו זה יותר השירות למושבים באיזור
ופחות בית שמש עצמה.
 

S a m B o o k i

New member
כמה נקודות ממה שראיתי:

כתבה בנוגע למכרז קווי בית שמש והסביבה
עיקרי המכרז:
- הפעלת האשכול ע"י 2 מפעילים:
מפעיל 1 - קווים עירוניים ובינעירוניים חוץ מטרופוליניים.
מפעיל 2 - קווי ירושלים ופרוזדור ירושלים.

- הכנסת מפרקיות.

לכתבה:
://www.93fm.co.il/radio/438815/
כמה נקודות ממה שראיתי:
בשני האשכולות:
1. צריך מעבר למפת המכרז עוד 2,500 נסיעות תגבור בשנה
2. ולדיטורים בכל האוטובוסים (לרבות המפרקיות באשכול בית שמש שחובה מ4 דלתות ומעלה בכל דלת ולידטור)
3. 100% ספירות נוסעים בכל האוטובוסים
&nbsp
במכרז פרוזדור ירושלים - על המפעיל הזוכה לקנות 43 אוטובוסים מסופרבוס (טעות נוראית!)
&nbsp
 

S a m B o o k i

New member
וכמובן צריך לפחות 58 חשמליות באשכול בית שמש

כמה נקודות ממה שראיתי:
בשני האשכולות:
1. צריך מעבר למפת המכרז עוד 2,500 נסיעות תגבור בשנה
2. ולדיטורים בכל האוטובוסים (לרבות המפרקיות באשכול בית שמש שחובה מ4 דלתות ומעלה בכל דלת ולידטור)
3. 100% ספירות נוסעים בכל האוטובוסים
&nbsp
במכרז פרוזדור ירושלים - על המפעיל הזוכה לקנות 43 אוטובוסים מסופרבוס (טעות נוראית!)
&nbsp
וכמובן צריך לפחות 58 חשמליות באשכול בית שמש
 

חעחעחע11

Active member
ריכוז הקווים שיופעלו/יבוטלו במסגרת מכרז בית שמש:

כתבה בנוגע למכרז קווי בית שמש והסביבה
עיקרי המכרז:
- הפעלת האשכול ע"י 2 מפעילים:
מפעיל 1 - קווים עירוניים ובינעירוניים חוץ מטרופוליניים.
מפעיל 2 - קווי ירושלים ופרוזדור ירושלים.

- הכנסת מפרקיות.

לכתבה:
://www.93fm.co.il/radio/438815/
ריכוז הקווים שיופעלו/יבוטלו במסגרת מכרז בית שמש:



 

חעחעחע11

Active member
ריכוז הקווים שיופעלו/יבוטלו במסגרת מכרז פרוזדור ירושלים:

כתבה בנוגע למכרז קווי בית שמש והסביבה
עיקרי המכרז:
- הפעלת האשכול ע"י 2 מפעילים:
מפעיל 1 - קווים עירוניים ובינעירוניים חוץ מטרופוליניים.
מפעיל 2 - קווי ירושלים ופרוזדור ירושלים.

- הכנסת מפרקיות.

לכתבה:
://www.93fm.co.il/radio/438815/
ריכוז הקווים שיופעלו/יבוטלו במסגרת מכרז פרוזדור ירושלים:

 
משרד התחבורה חושף (בלי כוונה?) את "האופטימיות" שלו לגבי תחנת

כתבה בנוגע למכרז קווי בית שמש והסביבה
עיקרי המכרז:
- הפעלת האשכול ע"י 2 מפעילים:
מפעיל 1 - קווים עירוניים ובינעירוניים חוץ מטרופוליניים.
מפעיל 2 - קווי ירושלים ופרוזדור ירושלים.

- הכנסת מפרקיות.

לכתבה:
://www.93fm.co.il/radio/438815/
משרד התחבורה חושף (בלי כוונה?) את "האופטימיות" שלו לגבי תחנת
האומה:
"תחנת האומה – תחנה זו, אשר צפויה להיפתח במהלך 2018/9..."
שר התחבורה בטוח לא ראה את המשפט הזה במכרז פרוזדור ירושלים, אחרת היה דורש למחוק את "9/".
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה