כן פותחת הודעה חדשה

11abcdefg

New member
ואוי

כמה שאני מחכה לדברים טובים.
תמיד אמרתי שאם מישהו יבטיח לי שצפוי משהו טוב בסוף או באיזשהו שלב, לא אקטר ואחכה בסבלנות, רק לדעת שצפוי..
אין ידיעה, יש רק אמונה.
ואני עדיין מחכה..
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
פה איתך


abcdefg יקרה,
אני יכולה לתאר לעצמי כמה מתיש להמשיך להיאבק, לטפס בדרך הקשה למעלה, בלי לדעת מה יהיה ומתי... נשמע שלפעמים פשוט נמאס לך מהכאב ומכל המאמץ הסיזיפי הזה. ובו בזמן, היכולת שלך להמשיך להאמין, וגם להתבונן לאחור ולהזכיר לעצמך את הדרך שעשית ואת ההישגים שכבר היו לך – הדברים האלה מראים בעיני על כוחות מופלאים ומעוררי השראה שקיימים בך, בתוך כל הקושי.

נשמע שהיה היום יום קשה, שהסבלנות נמתחה עד קצה גבול היכולת... שהכל הרגיש רע ולא נכון, והמערבולת בפנים התחברה לכאב ואי נוחות פיסית והכל ביחד למין תערובת כזאת כמעט בלתי נסבלת... יקירה, חשוב לי להגיד לך שאנחנו רוצים להיות פה בשבילך, להיות לך מקום לכתוב ולפרוק ולשתף, לעשות כמיטב יכולתנו כדי לתמוך... אנחנו לא נשלח אותך לעזאזל ולא נתלונן שאת חופרת – אנחנו רוצים לחלוק איתך את מה שעובר עלייך.

אני מבינה שהרגשת היום בודדה מאד, ושבזמנים כאלה הביחד של הפורום לפעמים לא מספיק, שאת לא רוצה להסתפק בביחד של החלל הווירטואלי. אני מקווה שבכל זאת, החום שנוצר פה בינינו מצליח איכשהו לגשר במידת מה על המרחק, לתת לך מקום שאת מרגישה בו מוכלת ורצויה. אם תרצי, את יכולה גם תמיד לנהל שיחה אישית עם אחד מאיתנו המתנדבים בצ'ט האנונימי באתר סה"ר, שפעיל בין 21:00 לחצות, כל ערב מלבד שישי.

שולחת לך כוחות, אומץ ונחמה,
שלך,
מתנדבת סה"ר
 
למעלה