או-הו,רכבת?חזון למועד...,תודה רבה אלון על העדכון מערד הרחוקה!
מי ייתן ותזכו גם בתחנה מרכזית טובה, וגם ב... תחנת רכבת בבוא הזמן!
לא על המפה בכלל בשלב זה,אבל תודה!
או-הו,רכבת?חזון למועד...,תודה רבה אלון על העדכון מערד הרחוקה!
מי ייתן ותזכו גם בתחנה מרכזית טובה, וגם ב... תחנת רכבת בבוא הזמן!
או-הו,רכבת?חזון למועד...,
לא על המפה בכלל בשלב זה,אבל תודה!
בדיוק!זו רק משאלת לב בינתיים
אבל אני מקווה שהיא תתגשם!
תוספות שלי, טריות-טריותכמה תמונות ודיווחים מערד...,
מהימים האחרונים.
תצפית מלמעלהכמה תמונות ודיווחים מערד...,
מהימים האחרונים.
אחרונה - סככה חדשה ליד התיכוןכמה תמונות ודיווחים מערד...,
מהימים האחרונים.
אחרונה - סככה חדשה ליד התיכון
כמובן שיש לברך על הצבת הסככות עם השלטים החדשים (ולו"ז+מפה של מטרופולין בתוך הסככה). אבל בכל זאת כמה תיקונים ראויים: "שירות פנימי" הוא תיאור כללי מדי. קו 2א נוסע ממשיך מתחנה זו לשכ' מעוף, לקניון/מרכז ומשם למערב העיר וחזרה למרכז. לעומתו קווים 386/388 נוסעים לשכ' מעוף ומשם מזרחה למלונות. היו יכולים לכתוב לקו 2א "מעוף, מרכז, חלמיש" ולקווים 386/388 "מלונות". קו 389 אינו אוסף נוסעים בערד בשעות הפיזור אלא מוריד נוסעים בלבד ולכן צ"ל "הורדה בלבד". קווים 386/388 אמנם משמשים כקווים פנימיים בשעות הערב, אבל השימוש בהם נדיר עד לא קיים (קו 1 פועל עד שמונה בערב וקו 2 עד עשר), וההצבה שלהם כקווים פנימיים מאלצת נהגים רבים ליסוע ברחבי העיר ברכבים ריקים. בשולי החדשות - שתי הנסיעות האחרונות שלי בקו 1 התאפיינו ב"צפיפות אוכלוסין": ביום שישי שעבר בשעה 12:30 היו במיניבוס כ-12 נוסעים (היה נוסע בעמידה!) וביום רביעי בשעה 16:30 היו 7 נוסעים. בכלל נראה שמספר הנסיעות שבהן נמכרים 2 כרטיסים ומטה הצטמצם בצורה מהותית.
אחרונה - סככה חדשה ליד התיכון
כמובן שיש לברך על הצבת הסככות עם השלטים החדשים (ולו"ז+מפה של מטרופולין בתוך הסככה). אבל בכל זאת כמה תיקונים ראויים: "שירות פנימי" הוא תיאור כללי מדי. קו 2א נוסע ממשיך מתחנה זו לשכ' מעוף, לקניון/מרכז ומשם למערב העיר וחזרה למרכז. לעומתו קווים 386/388 נוסעים לשכ' מעוף ומשם מזרחה למלונות. היו יכולים לכתוב לקו 2א "מעוף, מרכז, חלמיש" ולקווים 386/388 "מלונות". קו 389 אינו אוסף נוסעים בערד בשעות הפיזור אלא מוריד נוסעים בלבד ולכן צ"ל "הורדה בלבד". קווים 386/388 אמנם משמשים כקווים פנימיים בשעות הערב, אבל השימוש בהם נדיר עד לא קיים (קו 1 פועל עד שמונה בערב וקו 2 עד עשר), וההצבה שלהם כקווים פנימיים מאלצת נהגים רבים ליסוע ברחבי העיר ברכבים ריקים. בשולי החדשות - שתי הנסיעות האחרונות שלי בקו 1 התאפיינו ב"צפיפות אוכלוסין": ביום שישי שעבר בשעה 12:30 היו במיניבוס כ-12 נוסעים (היה נוסע בעמידה!) וביום רביעי בשעה 16:30 היו 7 נוסעים. בכלל נראה שמספר הנסיעות שבהן נמכרים 2 כרטיסים ומטה הצטמצם בצורה מהותית.
כמה תמונות ודיווחים מערד...,
מהימים האחרונים.
תודה רבה על הדיווחים המצולמים!כמה תמונות ודיווחים מערד...,
מהימים האחרונים.
תודה גם להנהלה!תודה רבה על הדיווחים המצולמים!
לא לעבודות בערד...,אני מכחיש כל קשר לעבודות בערד!
תודה רבה על המידע והתמונות, אלון.כמה תמונות ודיווחים מערד...,
מהימים האחרונים.
תודה רבה על המידע והתמונות, אלון.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.