כמה שאלות לי -

מציצה8

New member
כמה שאלות לי -

שאלתי בפורום "שאלה קטנה" כמה שאלות והפנו אותי לכאן, אני צריכה לדעת כמה דברים - איך מדביקים קרטון דק על עץ? איך מדביקים שקף על עץ? איך מדביקים נייר על עץ? איך אפשר לעשות טביעת יד על שקף? עם איזה סוג צבע? חוץ מזה, יש לי מנורה חומה מחרידה ממתכת ואני רוצה לצבוע אותה - באיזה סוג צבע? עליה אני רוצה להדביק פרחים מפלסטיק - איזה סוג דבק כדאי להשתמש? תודה רבה!!!
 

מציצה8

New member
ועוד שאלה -

איך אני מדביקה נייר עבה על קיר בלי להשאיר סימן? תודה!
 

av_i_va

New member
שאלה זו כבר נענתה

בדקי במאמרים. שם תמצאי הסבר מפורט
 

av_i_va

New member
את ממש יורה שאלות../images/Emo8.gif

אשמח לענות על כל השאלות..... אך תחילה הבהרה. אנא - נסי להסביר מה המטרה. בעיקר בכל הנוגע לעבודה עם השקפים. (הדבקה, צביעה וכל מה ששאלת.... אחר כך אענה על כל השאלות. אשתדל לפחות. שבוע טוב ויצירה נעימה
 

מציצה8

New member
אז ככה - ../images/Emo13.gif

אני עושה מתנת יום נישואין לבעלי. חשבתי על לעשות משהו עם הכתובה כי כרגע היא שוכבת לה בארון. אז חשבתי לקחת את הכתובה להדביק אותה על עץ, לעשות לשנינו טביעות ידיים על שקפים ולהדביק מסביב לכתובה על הכל לשים קצת נוצצים (כבר קניתי מיוחדים) ולסגור עם ניילון נצמד. לגבי המנורה - אני חושבת שהסברתי - יש לי מנורה חומר ממתכת, משהו מחריד, אבל יש פוטניציאל. אני רוצה לצבוע אותה בצבע כסף ועליה להדביק פרחים מלאכותיים לבנים. לכן אני צריכה לדעת איזה סוג צבע כדאי להשתמש למתכת. תודה!!!
 

מציצה8

New member
ושכחתי...

אני רוצה להדפיס על נייר מיוחד (נייר לתמונות) פרפרים ולהדביק אותם על הקיר. עם איזה דבק אפשר לעשות את זה שלא ישאיר סימן?
 

av_i_va

New member
למה הכוונה?

לא הבנתי למה את מתכוונת? הדבקה לא אמרוה להשאיר סימן.
 

av_i_va

New member
כמה תשובות:

הדבקת קרטון לעץ: דבק פלסטי מדולל במעט מאוד מים. מדביקים את הקרטון במקום הרצוי ומניחים משהו כבד מעל למשך כשעתיים לפחות. זהירות מעודף דבק. הדבקת שף על עץ: אם את רוצה לשמור על שקיפות השקף, רק עם דבק ספריי. אם יש לך אפשרות או צורך ביצירת שוליים מודגשים, את יכולה לקנות סרט הדבקה צבעוני (בארטא יש בטוח - אולי בעוד חנויות) ולהדביק מסביב. מצד אחד זה יוצר מסגרת דקורטיבית מצד שני - שומר על שקיפות השקף. הדבקת נייר על עץ, בדיוק בשיטה בה מדביקים נייר על קיר (הסבר במאמרים) טביעת יד על שקף: בדרך כלל לא עושים כי צבעים אקריליים נמחקים משקף, אבל: מאחר ואת מתכוונת להדביק את השקף על בסיס כלשהו, הרי שאת יכולה להשתמש בכל צבע שתבחרי, אפילו בצבעי גואש פשוטים. הקפידי רק להדביק את הצד עם הצבע כלפי מטה. זה ישמור על הצבע. כעת, לעבודה באופן כללי: הרעיון עם הכתובה נחמד מאוד. אם תרשי לי כמה הצעות: ראשית, מאחר וטביעות כף היד גדולות, הייתי מציעה לך כך: עשי את הטביעות על גבי נייר רגיל. צלמי במכונת צילום צבעונית בהקטנה, אפילו כמה פעמים, והדביקי מסביב. את יכולה לעשות כמה טביעות, בצבעים שונים. לא הבנתי מה את רוצה לכסות עם ניילון נצמד ומאיזו סיבה
אפשרות נוספת: ניתן לרכוש כיום מסגרות מעץ פשוט (לא צבוע) ומאוד רחב. את יכולה להזמין מסגרת כזו לכתובה ואילו את המסגרת מסביב לקשט. עם אותן טביעות כף יד, הקטנה של תמונות שלכם, אם שמרת פרחים מזר הכלה שלך, או את הסרט או כל פריט אחר מערב החתונה, להכין חמסות קטנות מדאס... ובעצם כל שיעלה בדעתך. בהצלחה ונשמח לראות תמונה.
 

av_i_va

New member
צביעת מתכת

יש 2 אפשרויות: או להשתמש בצבע אמרייט שצובע ישירות על מתכת או להשתמש בצבע אקרילי בגוון לבחירתך. את הצבע האקרילי יש לערבב עם דבק נגרים צהוב (אלמרס) ביחס של 2/3 צבע 1/3 דבק. לערבב היטב וצבוע ישירות על המתכת. את הפרחים את יכולה להדביק עם דבק חם. על מנת להדביק את הפרחים, הצבע צריך להיות מאוד יבש. (לפחות כמה ימים של ייבוש) בהצלחה וצלמי לנו את התוצאה.
 
למעלה