כמה שאלות בקשר לאבולוציה

כמה שאלות בקשר לאבולוציה

שלום רב, אשמח אם תוכלו להתייחס לכמה טענות שעלו בשיחה הזו על ידי אדם שטוען שהוא למד 12 שנים ביולוגיה...

1. בדקה 33:15 בסרטון הוא טוען שלפי האבולוציה 99.999999% מהגנום היה אמור להיות זבל חסר שימוש, אך המציאות מראה בדיוק את ההיפך שלרוב הגנום יש תפקיד או ביצירת חלבונים או בבקרת גנים. מה התשובה לזה?

2. בדקה 50:10 הוא טוען שהמפץ הקמבריוני סותר את האבולוציה משום שאנו רואים בבת אחת הופעה של המון יצורים מאוד מפותחים שנראה כאילו הם הופיעו פתאום בלי שום התפתחות קודמת.

3. בדקה 1:06:00 הוא טוען שאם האבולוציה הייתה נכונה היינו אמורים למצוא בגופנו המון דברים שלא פוגעים ביכולת ההישרדות כמו למשל גבה קטנה בגב, או כמה קשקשים קטנים בצד שמאל של הגוף, מדוע איננו מוצאים כאלו דברים?

4. בדקה 1:11:10 הוא טוען שהחיידקים מתרבים בקצב הכי מהיר אך נשארים פרימיטיבים, ואלו היצורים שמתרבים בקצב הכי איטי הם דווקא המפותחים ביותר בעולם הטבע, והוא טוען שזה סותר את האבולוציה משום שאם היא הייתה נכונה היינו אמורים לראות שבעלי החיים שמתרבים בקצב הכי מהיר גם מתפתחים בקצב הכי מהיר...

מה התשובה לטענות האלו?

(נ.ב - אני לגמרי תומך באבולוציה, אך לא תמיד יש לי תשובות לשאלות כאלו)
 

Gidi Shemer

New member
בחייאת,

להביא את סרטוני מיכאל דהן לפורום?
הוא כבר שנים מטריל את פורום אתאיזם ובאמת שאי אפשר להיפטר ממנו. בואו לא נתחיל.
 

Gidi Shemer

New member
מה אפשר לענות?

כל 4 השאלות הללו מבוססות על טענות לא נכונות. הגנום, המפץ, כל ההנחות שלו לא נכונות.

אם מישהו יטען בפניך שעל פי האבולוציה היו צפויות להיות חמש שמשות מסביב לכדור הארץ והיות ואין, אז זה סותר את האבולוציה, זה היה מטריד אותך?
מדוע אדם מחזיר בתשובה מעניין אותך? אין לי מושג אם הוא למד 12 שנים ביולוגיה (ואני אופתע אם זה נכון), אבל אם כן- הוא ממש לא למד טוב
 

deathcaster

New member
שמת לב לשם המשפחה של מי ששאל?


 

deathcaster

New member
קצר וקולע

1. "לפי האבולוציה 99.999999% מהגנום היה אמור להיות זבל חסר שימוש"- לא, האבולוציה לא טוענת זאת.
2. "המפץ הקמבריוני סותר את האבולוציה משום שאנו רואים בבת אחת הופעה של המון יצורים מאוד מפותחים שנראה כאילו הם הופיעו פתאום בלי שום התפתחות קודמת"- לא, אנחנו לא רואים "בבת אחת".
https://he.wikipedia.org/wiki/פיצוץ....A7.D7.9E.D7.91.D7.A8.D7.99.D7.95.D7.A0.D7.99
3. " טוען שאם האבולוציה הייתה נכונה היינו אמורים למצוא בגופנו המון דברים שלא פוגעים ביכולת ההישרדות כמו למשל גבה קטנה בגב,"- לא, לא היינו אמורים למצוא כאלה דברים וזה בזבוז משאבים ביולוגיים מיותר.
4. "טוען שהחיידקים מתרבים בקצב הכי מהיר אך נשארים פרימיטיבים, ואלו היצורים שמתרבים בקצב הכי איטי הם דווקא המפותחים ביותר בעולם הטבע, והוא טוען שזה סותר את האבולוציה משום שאם היא הייתה נכונה היינו אמורים לראות שבעלי החיים שמתרבים בקצב הכי מהיר גם מתפתחים בקצב הכי מהיר"- אין לי תשובה אחרת לקשקוש הזה מלבד זה שאם באמת עברון הזה למד 12 שנה ביולוגיה, זה אומר שהוא למד שנה א' בתואר ראשון בביולוגיה, ונכשל בכ"כ הרבה קורסים עד שלקח לו 12 שנה להשלים את אותה שנה.
 
לגבי סעיף 4: לאבולוציה אין כיוון מועדף קל וחומר שאין תכלית

אין לאבולוציה מטרה להתפתח ליצורים יותר מורכבים , כל עוד שהחיידקים שורדים ומתרבים הם ישארו.
 
למעלה