כמה מרוויח מתכנת ללא ניסיון?

כמה מרוויח מתכנת מתחיל ללא ניסיון?
אנשים רבים מעוניינים להיכנס לתחום ההייטק משום זה תחום רווחי ומתגמל במיוחד בו המשכורות גבוהות כבר בהתחלה.
בנוסף לכך, ישנו פער גדול ומשמעותי בין משכורת שמרוויח מתכנת ללא ניסיון לבין משכורת של מתכנת בעל ניסיון ובמשכורת של מתכנתים שונים בהתאם לשפת התכנות איתה הם עובדים.
על מנת לאתר את העבודה הראשונה שלכם בתחום, עליכם להיעזר בחברה מקצועית ומנוסה כל שתוכלו לצבור את כל הניסיון הדרוש לכם על מנת לעלות בשכר .

אז כמה מרוויח מתכנת מתחיל ללא ניסיון?
-דבר ראשון שחשוב לזכור הוא שישנו פער בשכר המתכנת בהתאם להכשרה וההשכלה שלו.
מתכנתים רבים בלי ניסיון בתחום יתקשו למצוא עבודה, אך לאחר מציאת העבודה הראשונה שלהם האפשרויות יפתחו בפניהם והם יוכלו להתקבל לעבודות מתקדמות יותר ומשתלמות להם יותר. - -העבודה הראשונה תמיד יותר מאתגרת, מבחינת הקבלה והשכר ההתחלתי.
-מתכנתים שסיימו קורס מקצועי יקבלו שכר נמוך יותר ממתכנתים שלמדו מדעי המחשב באחת מהאוניברסיטאות המוכרות בארץ אך קבלת ניסיון מסוים פערי השכר מצטמצמים.
-השכר מושפע גם משפת התכנות שאיתה המתכנת עובד- כך ששפות תכנות נפוצות ומבוקשות יותר יכולות לגרום לכם לקבל שכר גבוה יותר .

השכר של מתכנת מתחיל ללא ניסיון – כל מה שלא ידעתם
שכר מתכנתים מתחילים ללא ניסיון באופן התחלתי נע בין 12,000-17,000 -מה שתלוי בהכשרה המקצועית שיש לו ובשפת התכנות איתה הוא עובד. שכר התחלתי כזה הוא הרבה יותר גבוה מהשכר ההתחלתי בשוק העבודה(בשוק העבודה השכר נמוך פי 2!) .
יש לזכור שככל שהותק ובניסיון עולה איתו עולה גם השכר, שכבר אחרי שנתיים השכר יכול לנוע בין 16,000-19,000 ש״ח ולאחר מכן זה יכול לעלות בעוד הרבה.
עליכם לפתח את עצמכם כל הזמן, ולנהל משא ומתן תמידי כדי שתוכלו לקדם את עצמכם בתחום שמתפתח כל הזמן .
בתחום שגדל מיום ליים, עליכם ללמוד הטכנולוגיות החדשות ביותר ולהתעדכן כדי להישאר אטרקטיביים ולשפר את השכר שלכם באופן משמעותי בכל מקום עבודה חדש שאליו תתקבלו.

אנו בחברת אקספוינט נשמח לסייע לכם להתקבל לעבודה הראשונה שלכם וליהנות משכר גבוה ותנאים טובים. למידע נוסף, צרו קשר
 
למעלה