וכדי לתת את התמונה המלאה
א. ציר ה-2+ בין כפר שמריהו לגלילות לא כל כך עובד, בעיקר בגלל התור הארוך של הנכנסים לא"ת הרצליה בבוקר (שזה גם רוב האוטובוסים, למעט ה-347 שלי). ואחר כך בגלל ההשתלבות מהסירה חזרה לכביש 2 ומיד אחר כך הירידה ימינה לגשר מחלף גלילות. מאחר שאר הנתיבים די פנויים האוטובוס פשוט לא נוסע בנת"צ. מה שצריך להוסיף שם זה נת"צ ברמפות של הסירה כי שם עוברים רוב האוטובוסים.
ב. הפקק עד קק"ל הוא "פקק רמזור" ואפשר לראות לאורך הסרטון את המקטעים שבהם הפקק נפתח לרגע ונסגר והם די מסונכרנים עם התדירות של הרמזור הירוק ישר. מאחר ומרבית הרכבים ממשיכים ישר, התוצאה היא שהקטע מקק"ל עד איינשטיין לא עמוס. הרמזור ישר באיינשטיין מותאם לנפח התנועה שמגיע (שהתמתן על ידי הרמזור בקק"ל). האוטובוס מרוויח להיות ראשון ברמזור של איינשטיין אבל לא מעבר לכך.
ג. קטע איינשטיין-עגנון - בשעות הבוקר גם הוא לא מאד עמוס, כי הרמזורים מוכוונים לישר ארוך לכיוון תל אביב, אבל אני יודע שבשעות אחר הצהריים, כשהרמזורים מוכוונים לישר קצר יותר (כדי לתת לתנועות שיוצאות מממרכז תל אביב יותר זמן ירוק), הוא מאד עמוס ואז הקטע הזה של הנת"צ עובד יופי. מה שאומר שחשוב לא לקבל החלטות על סמך שעה ספציפית ביום אלא להתסכל מערכתית.
ד. מעגנון/לבנון מצטרפים המוןו אוטובוסים ולמעשה הנת"צ בקצה גבול הקיבולת שלו. ואז כל פניה ימינה הופכת לממש בעייתית, הן הפנייה לרוקח ובעיקר הירידה לאוסישקין שתמיד מייצרת שובל ממתינים ארוך על הנת"צ. כאן לכאורה מה שצריך לעשות זה לאסור על פנייה ימינה בשעות השיא (ואני לא רואה את זה הולך לקרות) או לחלופין לקחת אחד משלושת נתיבי הרכב הפרטי שיש בין רוקח לפנקס ולהפוך אותו ל-2+ (בנוסף לנת"צ שיישאר בנתיב הרביעי כמו היום).
ה. לאורך בבלי. הנת"צ עובד במובן של "זוחל אבל פחות". זה טבעי כתוצאה מחתך הרחוב וצפיפות הצמתים במקביל לריבוי האוטובוסים. אחרי פנקס כל התנועה קצת נפתחת והנת"צ בבוקר לא מוסיף המון אבל אחר הצהריים לפעמים יש פקקים גדולים בארלוזרוב (שוב כי הרמזורים מכוונים לכיוונים אחרים) ואז הוא מאד משמעותי.
ו. על הנת"צ בבגין אין טעם לדבר כל כך, עומס האוטובוסים שם דורש פתרונות יצירתיים במיוחד כדי שהכל יזרום (לדוגמה רק"ל