כמה הם באמת משפיעים?

CyberP

New member
כמה הם באמת משפיעים?

אני זוכר כשהייתי מתבגר מרדן וכועס, לגאנז היה חלק מאוד נכבד מחיי היום יום שלי וההשפעה שלהם עליי הייתה מאוד גדולה. הייתי שומע קלטות ודיסקים שלהם רוב שעות היממה, זוכר את המילים ונקשר אליהן ושואב הרבה מהרעיון הכללי של הלהקה. אמנם לא הייתי מתלבש כמו סלאש, ולא שם בנדנה, ולא היה לי שיער ארוך. אבל הייתי הרבה פעמים מצטט משירים ומדבר כמו ששמעתי אותם מדברים בראיונות. היום המצב טיפה שונה (על זה ארחיב בפוסטים הבאים), אבל אפשר לומר שהמוזיקה של גאנז השפיעה מאוד על ההתפתחות שלי. אז רציתי לפתוח את זה לדיון - כמה באמת אתם מושפעים מגאנז? מראה חיצוני? דיבור? התנהגות? שירים? ראיתי פה אנשים שהתחפשו בפורים לחברי הלהקה - זה גם משהו. ובכלל, לא רק גאנז. כמה המוזיקה שאתם שומעים משפיעה על מי שאתם ועל חיי היום יום שלכם. אתם שמים כובע צילינדר שחור גדול כמו סלאש? אתם נרדמים ולוקחים מנות יתר של סמים באמצע הופעה כמו קורט קוביין? לוקח לכם 17 שנה להקליט אלבום? כמה אתם מושפעים מהמוזיקה שלכם? חפרתי - עכשיו תורכם!
 

hofri10

New member
לא מושפע

אני לא מתנהג כמו אף מוזיקאי שאני אוהב. אני מעריץ את גאנז ומת על להקות כמו רד הוט,בון ג'ובי,מטאליקה,מוטלי קרו ועוד המון להקות רוק אבל מפה ועד להתלבש כמוהם,לחקות אותם ולקחת סמים זה רחוק.
 

CyberP

New member
הן בטוח משפיעות על החיים שלך איכשהו

שוב, לא כולם לוקחים את זה כל כך רחוק, אבל לפסקול של החיים שלנו יש השפעה גדולה על מי שאנחנו. כמה שעות ביום אתה מקדיש למוזיקה שאתה אוהב?
 

hofri10

New member
אני שומע מוזיקה בין שעה לשלוש שעות ביום

ומוזיקה בשבילי זה הטעם לחיות. את גאנז אני לא שומע באותה תדירות כמו פעם, עכשיו אני שומע יותר בעיקר סקיד רואו,אואזיס,מוטלי קרו,בון ג'ובי, והתחלתי קצת עם דיוויד בואי וגרייטפול דד. אני כל הזמן שומע דברים חדשים כדי שלא ישעמם לי. אני לא יודע איך גאנז אמורים להשפיע עליי אבל פעם קראתי כתבה שלפי מחקר מי ששומע רוק כבד הוא ביישן. אצלי זה נכון,לא יודע מה זה אצל האחרים.
 

Slash105

New member
עונהה

תאכלס בזכות גאנז אני מופיע/מנגן/מקליט הם גרמו לי לאהוב גיטרה כל כך המוזיקה שלהם מאוד שינתה אותי מהרבה בחינות.. בלעדיהם לא הייתה לי משיכה למוזיקה ברמה כזאת הם פתחו לי עולם חדש שלא הכרתי
 

Slash105

New member
לא.. מכמה סיבות

אני יודע לנגן כל שיר מכל אלבום.. הייתי שומע רק אותם בסיבות השעתיים שלוש ביום ומנגן רק אותם לא משנה מה הם יהיו תמיד הלהקה שנתנה לי את ההשארה וכמו מקודם שאמרתי את המשיכה החזקה לרוק
 

CyberP

New member
סוג של המשך לדיון

באותו נושא - האם אתם חושבים שלמוזיקה יש השפעה על מעשים של בני אדם והבחירות שהוא עושה. כלומר, האם באמת בגלל שאני שומע מרלין מנסון (לדוגמא) אז יהיו לי נטיות התאבדותיות או לרצח או מה שלא יהיה? יש חיה כזאת?
 
לדעתי

התפיסה קצת מוטעית, ההשפעה היא לא בהכרח חיצונית, עלי הם השפיעו מאד [גאנז ושאר ירקות] ואני לא מתלבשת כמו סלאש או אקסל [למרות שיש להם טעם טוב לדעתי], הם כן יוצרים אהבה למוזיקה שאני לא כלכך רואה אצל אנשים ששומעים מוזיקה מסוגים שונים, אני למשל כל דקה פנויה שומעת מוזיקה, זה ברירת מחדל. רוב מאמצי בחיים זה לעבוד והלרוויח כסף ולטוס לראות הופעות. בקיצור אני מושפעת מאד! אבל אני גם לא מצופה עור של פרה ומסוממת רוב היום אז תשפטו אתם כמה זה נחשב מושפע..
 
לצערי

לא בתחום המוזיקלי, לא התברכתי בכשרון [אבל אני מציקה לאלה שכן התברכו] בתחום הויזואלי כן
 
צילום וציור

אבל קשה להגיד כי בציור אין לי דברים שאני עושה מהראש אני רק מעתיקה בשביל אנשים ובצילום לא כלכך , אבל גם קשה להגיד
 

danishki

New member
?

כרגע, אני לא חושבת שהמוזיקה שאני שומעת לוקחת חלק גדול על ההשפעה עלי כ-אני. קצת יותר בעבר, הרגשתי שאם אני לא אביע את המוזיקה שאני אוהבת במראה חיצוני זה לא היה נכון וכו', אבל כיום אני שומעת הרבה סוגי מוזיקה הרבה להקות, וכל 3 ימים יש לי "שיר אהוב" אחר. אני לא חושבת שברגע שאדם אוהב מוזיקה מסוימת, הלבוש שלו צריך ללכת לפי המוזיקה הזאת או סגנון חיים שמאופיין למוזיקה זו. תשמע מה שאתה אוהב, תיראה איך שאתה אוהב. מבחינת דברים כמו: בני נוער ששומעים מרלין מנסון נוטים להיתאבדיות וכו', לדעתי שטיוית במיץ, כי אדם שפוי אף פעם לא , יתאבד, לדוגמא, כי הוא שמע ככה בשיר או סתם אמרו לו.
 

RockTheFuckOut

New member
אני מושפע ממוזיקה במובן ש

אני תמיד אוהב להמליץ לאחרים על מוזיקה שאני אוהב. לפעמים אני משלב בדיבור ציטוטים משירים .
 

otlumak

New member
אז אני...

אני אומר שאני מושפע בהרבה מובנים... קודם כל אני מנסה לגרום לכמה שיותר אנשים לשמוע את גאנז. דבר שני אני לימדתי את עצמי איך לשיר כמו אקסל (ואז הבנתי שזה אותו בסיס שירה כמו Judah's Priest ועוד כמה) שזה אחלה השפעה ודבר. אני אוהב להתלבש בסגנון רוקיסטי עם מעיל גי'נס כובע לאחור ובנדנה וגם ג'ינס שחור לחזרות כי אני אוהב את זה וכיף לי ככה. אגב גם לטיולים שצריך לחבוש כובע ("_") אני שם בנדנה מתחת לכובע (סטייל אקסל) וככה אני מרגיש הרבה יותר טוב עם עצמי חוץ מזה שאני שונא לשים סתם ככה כובע... לא חושב שזה מתאים לי ככה סתם. לגבי איך המוזיקה עצמה משפיעה עלי וההתנהגות של הלהקה: אני הרבה פעמים ממש עקשן והולך עם הראש בקיר עד הסוף במיוחד אם מישהו מעצבן אותי ואני כמו רכבת בלי מעצורים נוסעת מהר ושהיא תתנגש זה יהיה רועש וכואב. וזה לדעתי משהו שהשפיע עלי מהזמן שהתחלתי לשמוע גאנז.. הפכתי להיות טיפוס פחות ביישן ויותר אגרסיבי אבל לא אגרסיבי בלי סיבה, רק שמישהו נטפל אלי. טוב זה היה הרבה... אבל אני מקווה שעזרתי לך יורי.
 
למעלה