כמה באמת אתם נותנים הזדמנות בתחילת קשר?

© RoNa

New member
מה הקשר לחוסר ביטחון?

אולי רצון שזה יצליח, אולי תקווה ופנטזיה, אבל לא חושבת שזה נובע מחוסר ביטחון. חושבת שאם חושבים שיש סיכוי קטן שזה יצליח או מתלבטים, כדאי לתת הזדמנות. אפילו אם זה רק בשביל להגיד בפה מלא שזה לא זה. להגיד לא תמיד אפשר, לתקן לא.
 
לא נותנת

רק אם אני ממש לחוצה, סתם נו. רונה יש אינטואיציה ויש סיטואציה שמגבה אינטואיציה זה בגדול.
 
אחי זה הכי

 
התשובה הכי חכמה פה היא שלי ../images/Emo3.gif../images/Emo63.gif :

קרה לך שהכרת ( הכרות כללית, לא רומנטית ) מישהו ככה סתם בארוע חברתי , או דרך חברה , או בשיעור חוג או סדנה , בתור לקופת חולים,בנק, דואר, או בתור למקלחות המשותפות בעירום בפסיטבל פשוט , ועם הזמן נהייתם ידידים , אולי אפילו יצא לכם לשכב פעם פעמיים , ואז לא התראיתם כמה זמן בגלל נסיעה לחו"ל או משהו כזה, ואז פתאום שוב נפגשתם ואז פתאום הרגשתם משהו כזה בבטן ... ואז התחלתם להיות בקשר ככה רציף כזה ופתאום מצאתם את עצמכם חברים בלי לשים לב אפילו .... עכשיו נילחץ על pause נצא רגע החוצה מהפריים של הכאן ועכשיו , ונחשוב רגע כמה מהר היית מעיפה אותו אם היית פוגשת אותו בבליינדייט ?
 

© RoNa

New member
אם משהו קרה בדרך שאמרת

זה אומר שזה היה יכול לקרות גם בבליינ דייט. כשמשהו מוצא חן בעיני, זה לא משנה איפה אני פוגשת אותו. איפה מצאת את הקישוטים לחתימה?
לא חובבת חיידקים, אבל אם אתה ידידותי - ברוך הבא
 
πππ ../images/Emo6.gif

לא נכון ,רוב הסיכויים שבבליינדייט היית מעיפה אותו . בבליינדייט אנחנו בררניים להחריד ,דווקא בגלל שיודעים את מטרת הפגישה , לרוב הרוב מרגישים שצריכים להחליט כאן ועכשיו אם קונים או לא. זה כמו שבעל של חברה שלך הוא טכנאי מחשבים , אז תיקראי לו לתקן לך את המחשב , אבל אם סתם היית מוצאת אותו בדפי זהב ומדברת איתו בטלפון אז לא בטוח שהיית לוקחת אותו וכניראה היית מיתקשרת לאיזה 10 מקומות לפני שהיית מחליטה
 

© RoNa

New member
תגיד, אתה עושה את זה בכוונה?

ככה להביא לי חשק על קרמבו באמצע היום?
אני כנראה לא כולם. יש לי נטייה להסתכל מעבר למה שרואים ברגע הראשון. אני אומנם בררנית, אבל אני לא שופטת אנשים או שוללת מבלי לדעת ולהכיר. אני יודעת שיש הרבה דברים שמשפיעים עלינו ולא תמיד מה שרואים על פני השטח זה באמת מה שיש. אני גם יודעת שלוותר ולהעיף זה הכי קל בעולם. לנסות תקן, לבנות קשר ולהתמודד, זה הרבה יותר קשה - אבל שווה!
 

3 שרונית

New member
אה, לא משהו..:))

הרי ברור לכולנו שהיכרות שלא לצורך דייט היא אחרת....
 
נכון, זה גורם לך להיות בלי מיגננות

ופותח צוהר להתגנבות האהבה פנימה . . . כפי שאכן קרה בהרבה מיקרים. כמובן שמאז העלייה בשימוש באינטרנט יחד עם הבידוד החברתי שלנו שאחד הסימפטומים של זה פשוט חיים שניים באינטרנט ופחוות פגישות עם אנשים , אפילו התכתבויות מרגשות במעטפה ובול דרך דואר ישראל כבר לא קוראת ( איזה כייף מרגש היה לחכות שלושה שבועות לתשובה....) אז אנשים שיש להם מסגרות חברתיות רחבות מחוץ לאינטרנט , יש להם סיכוי טוב יותר להיווצרות קשר כתוצאה מידידות לא מאיימת . . .
 
אם אין לי שום סיבה לפסול את הבנאדם

נראה לי שאתן לזה 3 פגישות ... ואז אבחן את הקשר: אם הוא מרגש אותי ולא משעמם אותי ... יש סיכוי להמשך...
 
"לא משעמם אותי" ?

זה מזכיר לי שאני רואה כרטיסים בסגנון :" מחפשת מישהו שיצחיק אותי וישעשע אותי... " אז אני ישר שולח הודעה שילכו להופעה של מיקי גבע . . .
 
לא מחפשת את מיקי גבע.. יותר בכוון של סיינפלד.

סתם... לא... הקטע הוא שיש בחורים שאני יושבת איתם ואין קליק ומשדעמם לי בטירוף. אני לא רוצה בחור כזה. זכותי לא?
 

אייבורי

New member
במקרה ככה יצא

שנפגשנו קבוצת X של קוסמים חופשיים יש כרגע שני קוסמים חופשיים פנויים להובלה. המבצע לזמן מוגבל
 
למעלה