כל אחד חושב שהמועצה שלו הכי טובה

kedeman

New member
כל אחד חושב שהמועצה שלו הכי טובה

ויש פה ייצוג של הרבה מועצות כבר אז אני רוצה לבקש ביקוש קטן כל אחד יכתוב 10 סיבות למה המועצה שלו הכי טובה (וכן אני יודע שלקחתי את הרעיון מפורום אחר - מותר, זה כמו מטודה)
 

TIS

New member
לעמק יזרעאל יש הרבה יותר מ-10 סיבות

וממש אין לי כח לכתוב אותן עכשיו. אולי יותר מאוחר... ומי שמכיר את עמק יזרעאל יודע על מה אני מדבר (עומר - תן להם בפקאן!!!)
 

Charmed by love

New member
לב שרון../images/Emo15.gif

1. מכל המחנות\טיולים\ווטאבר שאני זוכרת שהייתי בהם (והייתי כמעט בכל טיול אפשרי...) אני לא זוכרת שאף מועצה אחרת ניצחה אותנו במלחמת מורל. 2. במועצה שלנו אין דבר כזה שאחד הישובים במלחמת מורל ולא עוזרים לו. גם אם הוא עושה מורל של הישוב ולא של המועצה כולה. 3. אצלנו אין חלוקת תפקידים של נגיד, בנים בונים את המחנה ועושים את כל הקשרים והכל והבנות מסתלבטות\מכינות אוכל. אצלנו כל אחד עושה מה שהוא יודע ולא קשור אם זה בן או בת. 4. חשוב אצלנו כשיש פעילויות מושביות\מועצתיות הגדולים תמיד עוזרים לקטנים ואם צריך גם נותנים להם לנצח בתחרויות...
5.אנחנו גאים להיות במועצה שלנו. גם אם מפסידים באיזו תחרות. גאווה מועצתית היא מעל הכל!
שרון, תנו להם עוד חמש... לי יש כמה עבודות להכין עכשיו...
 

מאיושית

New member
כן, ממש...

הרי ברור שכולם חושבים שהמועצה שלהם הכי טובה! אני בכלל לא אתחיל, כי יש לגזר הרבה סיבות להיות הכי טובה, ואם אני אתחיל לפרט עכשיו- זה לעולם לא ייגמר...(כן, בטח...
)
 

yotamstei

New member
למה אתם עושים שטויות?

למה לפתוח את השטות הזאת "איזו מועצה הכי טובה"?? הרי זה ברור שכל אחד חושב שהמועצה שלו הכי טובה, וכל אחד יכול לתת 10 סיבות, שלא תמיד מתבססות על המציאות ("תמיד אנחנו הכי הרבה", "אצלנו תמיד עוזרים", "יש יותר מ-10" וכו...)! בואו פשוט נמשיך לצמוח בתור תנועה, שכל מועצה תשתדל להיות הכי טובה שהיא יכולה וזהו...לא חייבים ליצור תחרויות מיותרות, ואם הן כבר קיימות אז לא חייבים לטחון אותן. תודה על שהקדשתם לי מזמנכם יותם
 

TIS

New member
יש סיבה מאוד טובה שכתבתי את מה

שכתבתי!! לא היה לי זמן לכתוב 10 סיבות, הייתי חייב ללכת, אוקיי? ובגלל זה כתבתי לעומר שיכתוב סיבות, כי אני יודע שלעומר זה לא ימאס... (אז מה אם הוא בטיול חנוכה? שכחתי...)
 

נ ו ם

New member
אני לא חושבת שמבואות חרמון הכי טובה

אני די בטוחה שלא. אבל מבחינת מיקום נגיד, אצלנו הכי הכי יפה.. מי יבוא לנופש בבאר טוביה נגיד? או בגזר? אפאחד אבל אצלנו יש נוף מדהים ועובדה שכמעט כל אחד כאן עשה קייאקים וזה אצלנו. ולמרות שאנחנו מעטים במפעלים של התנועה אנחנו מאד איכותיים. ויותר ממה שאני גאה במועצה אני גאה במושב. כחל "סביונים"! נעם.
 
אאוץ´. זה כאב נעם.

אבל אין מה לעשות..את צודקת..באיזור שלנו (באר טוביה..גזר) אין באמת נוף מיוחד למרות שאם ממש מתאמצים אפר למצוא איזה קמצוץ של נוף מושבי (כי גם את זה בקושי יש הרי אנחנו מוקפים בערים ואיזורי תעשייה)
 

נ ו ם

New member
חשבתי על עוד משהו...

המועצה שלנו מסבסדת חלק מאד גדול מהסכומים של הטיולים. למשל יוסי יופה - 150, סמינר יב - 70, חנוכה - 270. וגם, למרות שהמועצה שלנו קצת קשה ואין לנו היסטוריה תנועתית משובחת וכבר שנתיים אין לנו גרעין, אנחנו בכל זאת מצליחים להדריך ולהיות פעילים בתנועה.
 

שקסי

New member
אז זה הולך ככה!!!

העשר סיבות שהמועצה שלי כנראה הכי אבל הכי טובה היא סיבה פשוטה אחת שמשתווה לעשר- אנחנו ניצחנו את לב שרון!!!!!!! ומה שעוד אני יכולה להוסיף זה שלכל מועצה יש את הדברים המדהימים בה : ערבה , גזר באר טוביה ...מקומות שקטים כאלה עד שזה מדהים הכי פנאן בעולם!!! עמק חפר - מועצה שווה בהחלט יש להם ילדים קרועים במח...
חופא"ש - כי יש להם את אוהדי ולילכי
מעלה יוסף- כי יש להם את דרור הגרביל!!
עמק יזרעאל רמת הגולן מבואות חרמון -הנופים אצלכם כמו בחו"ל זה המקומות שאני הכי אוהבת בארצנו הקטנטונת
וצורן-זה מקום מצויין
ומטה יהודה ניי נייס
וגליל תחתון- שיש שם איש שזיהה אותי מקורס מדמ"ים בגלל הכלב ים שלי ויש שם נוף מדהים במיוחד בארבל...
ואשכול- כי אשכול סוסים אשכול חיות והבנות הכי שוות אשכול חיות אשכול סוסים והבנים הכי שווים...
ובני שמעון שהיו נחמדים וישנו לידינו
ומרחבים ומנוף שהם בכלל חמודים
ומטה אשר שאי לימושג אף פעם איפה זה...
וגלבוע...שיש שם המוני אנשים מגניבים בפיתה
ולב שרון שבכל זאת אם כל זה שרוצים להימנע חייבים להזכיר כי יש להם בכל זאת שרון בשם וכן זה כישרון...
ואני ממש ממש ממש מתנצלת מראש אם שכחתי מישהו אבל בעיקרון אני חושבת שזהו...אז לכל מי שבאחת המועצות האלה אני חושבת שזה מספיק סיבות למה המועצות הכי טובות הם בבני המושבים!!! ואנשים ואנשות הכי שווים הם בבני המושבים!!!
ועלה והגשם- עלה נעלה!!!!
 

NKstuff

New member
מטה אשר... כולם שוכחים

1. חוף בצת, אכזיב, נהריה, שבי ציון, עד עכו... מהחופים המדהימים בארצנו 2. 3 חניכים שלנו השתיקו את לב שרון ועמק חפר בזמן שעשו מורך בטיול חנוכה. שלושה חניכים מול 2 מעצמות מורל... 3. אנחנו מעטים. חסרי ציוד. חסרי כסף. אבל בהתחשב בזה שיצאנו לטיול חנוכה, למרות שהמחיר אצלנו היה הכי יקר בארץ - מראה על היתרונות שבמוטיבציה. 4. האנשים הפועלים באזור שלנו הם אנשים צעירים - אך בעלי המון ניסיון (למשל - המדב"ית שלי - בוגרת צופים, ש"ש, גרעין נח"ל, הנחיית גרעיני נח"ל, והיא סה"כ בת 21) 5. יש לנו גרעין ראשון - כך שאין מותר ואסור - יש רק לעשות. 6. יש לנו את כל סוגי האוכלוסיה האפשריים במועצה, שחיים בדו (תלת, רבוע, מחומש, משושה, משובע, מתומן, וכך הלאה) קיום. 7. "מהשמש הזורחת בחניתה, ושוקעת באכזיב" - זה אנחנו. (קח מקל, קח תרמיל, בוא איתי אל הגליל!) 8. זוגלובק, שטראוס, מילואות, ועוד המון חברות באזורנו... אם רק היו מסבסדים... 9. יש אצלנו את האח של זה מהאתר... 10. הממ... זה לא מספיק כבר? 11. אפשר להמשיך... 12. מועצה כל כך טובה שזה פשוט לא נגמר... 13. מספר מזל. (בתנאי שאתה יהודי)
 
למעלה