כל אדם כשהוא נולד

כל אדם כשהוא נולד

נועד לבצע משימה בחיים שלו,כלומר תיקון,איפה שהכי קשה לו,סימן שזה התיקון שלו.זה גם נכון לגבי משיכה לבנים.החיים לא אמורים להיות קלים,החיים זה מלחמה.בנאדם לא אשם שהוא נולד עם נטיות מסוימות.משעליו לעשות זה להתמודד עם זה.
 
תגובה

חבר שלי , מבית דתי-חרדי , גם בעבר ניסה לומר לי כל מיני דרכים בינהם שזה תיקון\להתגבר על זה . כמו למשל לא להסתכל על בנאדם שאני מרגיש כלפיו כל מיני רגשות וכד' . כמו גם , קראתי את זה באחד התגובות בפורום זה . אני מנסה לחשוב על איך לעקוף זאת . זאת אומרת , משהו לעקוף את העניין שיאמר לי שאכן מותר לי להיות הומוסקסואל ולהסתכל על אנשים ואפילו ... אותו חרדי גם סיפר לי את ה.. אתם זוכרים למה קרה סיפור פילגש בגבעה? המשכב זכר.. בכל מקרה, לא לשכב עם זכר ולא עם נקבה (אלא אם כן אתם מתחתנים ורוצים להביא ילדים כדי לא לאכזב הורים\בן בכור\וכד') זה לא קל ואפילו קשה - אין ציפיות לאהבה וכלום . מי שמצליח להתגבר על זה , כל הכבוד
עוד משהו - אני לא בטוח שזה נכון- שבנאדם צריך להתגבר על זה . באמת... המליצו לי ללכת לרב , אני לא רוצה . אולי אלך בקרוב.. אחת הסיבות שאני לא הולך - טוב לי במה שאני עכשיו ואני גם מסורתי כך שזה לא כל-כך אכפת לי .
 
אבל השאלה היא

מה המטרה שבנאדם בא לעולם,להנות או משהו יותר חשוב,ברור שיותר כיף לעשות משבא לך.אבל יש חוקים שאלוקים קבע,ומה לעשות יש דברים שאסור לעשות,אפילו שזה כיף ונהנים מזה.אם אתה מאמין שתורה מהשמים אינך יכול להכחיש זאת.אף אחד לא מושלם,זה ברור,כולם עושים חטאים,אבל לפחות לא צריך לרמות את עצמנו,ולהגיד שזה לא חטא.חוץ מזה לדעתי הנטיות האלה קיימות אצל כל אחד,רק בדרגות שונות.כידוע ביוון העתיקה כולם עסקו בזה,זה מוכיח שנטיות האלה קיימות אצל כולם.אבל מה לעשות הבוס אמר שזה אסור.
 
../images/Emo26.gif

זה המשחק בעולם , לדעת איך להתגבר . כמה שאתה מצליח להתגבר , אתה מקבל יותר נקודות
ועכשיו יותר ברצינות - יש חוקים , אמנם לא חוקים כמו אם תעבור על מהירות יתר וישר תקבל כנס - העונש מגיע מאוחר וגם זה עניין שתלוי בגודל האמונה שלך (אני למשל מרגיש ב80% מאמין ואולי איפהשהוא זה משפיע , כי אם אין אלוקים - אין עונש) . אני לא יודע מה היה ביוון , אבל "החטא" הזה אצל שאר האנשים הוא טבעי ומקובל . אצלנו (גייז) ההעניין יותר מורכב וקשה , כמו למשל : א. בדת מקובל הפרדה בין נשים וגברים . אתה לא תמצא את עצמך לומד בישיבה עם בחורות מסביבך , אלא אם כן זה היתר חדש לרפורמים .. חבריי אומרים לי שבשבילי בית הספר זה כמו בית ספר לבנות , אז אני יכול לומר לך שהישיבה , מסגרות דומות ובכללי ההפרד בין בנות לבנים בדת - זה כמו שאתה מוקף בנות (אלו הבנים, כמובן) . ב. המשך לא' : גם בעולם "המודרני" , בו בנים ובנות יחד , יש מעין תקווה ואפילו מקובל "להתחיל" עם בנות ולפתח קשר . אתה יכול לראות את זה בסרטים וסדרות טלוויזיה - זה כמעט כמו במציאות . במקרה של הגייז , זה לא בדיוק.. אתה לא יכול לבוא ולנסות לפתח קשר עם בנאדם כי זה שונה . בעיקר הרבה גייז סובלים מהעניין שהם "נדלקים" על מישהו ואל תשאל .. זה בהרבה יותר גרוע מסבל של בן לבת ולהיפך . חוץ מכל המתח הרגיל שאתה מרגיש כלפיו , אתה גם צריך לסבול שאתה הומו ולא יהיה לך מצב איתו אלא אם כן הוא הומו\במקרה שלי-מנסה להראות קצת כמו אישה יפה ולמשוך אותו
. ואת האמת , זה עובד לי לא רע . עוד בעניין שקורה כאשר אתה מתאהב\"נדלק" במישהו : 1. לא קשר רציני 2.אם אתה נשי מידי , מחכה בנות ורואים ממש עליך שאתה הומו (כמוני) , זו עוד בעיה . A. לא הנאה מנקבות (אין משיכה אלא אם כן אתה דו מיני) ולא הנאה מגברים (אם אכן זה חטא וצריך לשמור) . --- מה שכתבתי זה רק חלק קטן מהבעיות , אבל המסר שאני רוצה להעביר הוא שהעניין מורכב וקשה . - זה לא "חטא" מקובל כמו אי שמירת נגיעה\משכב עם נקבה (לפני החתונה - לפי הדת) וכד' . בגלל שזה כ"כ מורכב וצריך מחשבה רבה , אני גם לא בטוח שזה חטא (כתבת " לא צריך לרמות את עצמנו,ולהגיד שזה לא חטא") . [עוד חשוב לי לציין - אני לא בקיא בעניין פסוקים מהתנ"ך בהקשר למשכב זכר , כך שלדעתי לא כל מה שנכתב בהודעה זו הוא נכון . מה גם דעותי עדיין לא מגובשות כי אני לא קורא מחקרים ומתעסק בעניין . אני חדש שקרא בעבר קצת בפורום "גאווה צעירה" .]
 

white star

New member
../images/Emo54.gifלא בטוח שזה מאלוהים

נראה לי שזאת יותר כמו חוות דעת של אחד המאנשים שהעבירו את זה מדור לדור\העבירו לכתב\תירגמו. אם נצא מנק' הנחה שאכן האדם נוצר ע"י אלוהים, הרי אלוהים לא היה יוצר את האדם סטרייט\גיי\בי אלא רק סטרייט נכון? וגם כיום יש כבר הרבה הוכחות שגם בחיות יש נטייה הומוסקסואלית, שגם לפי התנ"ך הם פרי הבריאה של האלוהים.
 
שאלה קשה.

נכון היו שני אחים קין והבל,אתה מכיר את הסיפור:השאלה למה הבל נולד עם נטיות חיוביות וקין נולד עם נטיות שליליות שבסוף התבטאו ברצח אחיו? הרי קין היה יכול לשאול את אלוקים למה הוא ברא אותו מלכתחילה עם נטיות שליליות,ואת אחיו עם נטיות חיוביות.הרי הוא לא עשה שום דבר רע לפני שהוא נולד,למה הוא קיבל מראש נתונים לא טובים? והתשובה לדעתי זה שלא משנה עם איזה נטיות בנאדם נולד,השאלה מה הוא עושה עם הנטיות האלה.יכול להיות שאם קין היה עומד בנסיון ולא רוצח את אחיו,שכרו היה הרבה יותר גבוה מהבל עצמו אפילו שהבל היה עושה בחיים שלו הרבה מעשים טובים.ולעניננו,יכול להיות שבנאדם שנולד עם משיכה לגברים,אם הוא רק יימנע מזה,ילחם בזה שכרו יהיה יותר גבוה מאחד שנראה לנו כצדיק.כמו אחד שהוא קמצן בטבעו ומתגבר על עצמו ונותן 5 שקל לצדקה,שכרו יותר גבוה מאחד שהוא פזרן בטבעו ונותן 500 שקל לצדקה,כי היה לו יותר קשה להוציא את 5 שקל וחברו.
 

BabyBoy1

New member
"מה שעליו לעשות זה להתמודד עם זה"

אז אתה בעצם אומר שהסיבה שאלוהים הביא אותי לעולם הזה זה כדי שאני אהיה בו בודד וערירי במשך כל החיים שלי? שאחיה את החיים שלי בלי מישהו לצידי? בלי מישהו לאהוב? מצטער, אבל זה לא נשמע לי הגיוני.
 
החיים הם אף פעם לא קלים

יש אנשים שנולדים למשל באפריקה,סובלים מרעב כל החיים,עד שלבסוף מתים בגיל צעיר.החיים זה מלחמה ואנחנו חיילים שצריכים לבצע את המשימה שהוטלה עלינו,אין מה לעשות.
 

BabyBoy1

New member
יש לי שאלה היפוטתית

אם נגיד היו אומרים לך שהתורה אסרה עליך להיות עם אישה. האם באמת היית מתנזר מנשים?
 
הדת צריכה לבוא ממקום של אהבה לאדם

אתה וחבריך החרדים הופכים אותה להתעסקות בכל פרט ופרט בספר שאתם כה משוכנעים שכל חלקיו דברי אלוהים הם..
 
שאלה לא במקום הנכון

את השאלה היית צריך לשאול בפורום אחר,אני מדבר פה בהנחה שאנשים מקבלים את הדת כמו שהיא.
 

קרפדית

New member
זה בדיוק הטיעון של הרבנים

הם טוענים שהקב"ה לא יברא בחיים בן אדם הומו. מכאן טענתם שזה "יצר הרע" ומחלה ולא משהו מולד.
 
למעלה