כיצד אתם שומרים על אופטימיות ולא נופלים לדכאון?

Reyn

New member
מספר עצות פרקטיות

1. למרות שזה מרגיש לך כרגע כמו הרבה זמן, חודשיים באתרי הכרויות זה כלום. אנשים מבלים באתרים האלה חודשים ושנים. זה לא כיף, אבל מה לעשות, צריך להתמיד.

2. תוציא מהראש את המחשבה שהמראה או המקצוע שלך אשמים. נשים שלא נמשכות אליך, או כאלה שיפסלו אותך מייד על המקצוע, הן לא קהל היעד שלך. הקהל שלך הוא נשים שיימשכו אליך כפי שאתה.
אבל, וזו נקודה חשובה: אתה צריך להציג את עצמך באופן טוב. אני לא מציע לייפות ולפאר את המציאות, או להפגין ביטחון עצמי מוגזם ומאולץ. אבל חיוני שתרגיש מספיק נוח עם מי שאתה כדי שתוכל לפחות להציג את עצמך בלי בושה. אתה נבוך מהמקצוע? תוסיף בדיחה אחרי שאתה מספר במה אתה עובד. תראה שאתה *יודע* שאתה שווה יותר, ושואף להגיע לשם. אל תציג את זה כאילו אתה כנוע לחסדיהם של החיים.

3. מעטות הנשים שיעשו את הצעד הראשון - אתה זה שמצופה ליזום. ובד"כ אי אפשר להגיע ישר לנשיקה, צריך לבנות את האינטימיות בהדרגה דרך מגע מזדמן: ביד, בכתף וכו'.
אם, כמוני, גם לך זה לא בא בטבעיות, אתה חייב להכריח את עצמך ליזום מגע. היא אמרה משהו מצחיק או הזוי? תן לה דחיפה עדינה בכתף תוך כדי צחוק, ותגיד "הפעם הגזמת!". היא מספרת משהו עצוב? תן לה ליטוף קטן ביד או בכתף תוך כדי שאתה מנחם אותה. אתם מטיילים יחד בטבע? חפש הזדמנויות להציע לה יד.
אלה רק דוגמאות. אני לא מתכוון שתעתיק אותן באופן מאולץ, אלא שתמצא הזדמנויות דומות לפתח מגע ראשוני. הפעם הראשונה תהיה קשה להחריד. כל פעם אחריה תהיה קלה יותר ויותר.

4. בהמשך לנקודה הקודמת: כאחד שבילה יותר מדי דייטים בבתי קפה בתקווה שתתפתח אינטימיות, אגלה לך שזה בזבוז זמן. יש אנשים שמרגישים נוח ללטף לבחורה את הרגל באמצע בית קפה, אבל אנחנו לא כאלה. זו הסיטואציה קרה, פורמלית, ונוגדת-אינטימיות, וכדאי לכוון את הדייטים (לא בהכרח הראשון, אפשר בשני או בשלישי) לסיטואציה שבה יהיה לך קל יותר.

אפשרות אחת היא למצוא פעילות משותפת שתנפץ את הקרח והפורמליות: משחק ביליארד, טיול בטבע, מועדון... כל אחד לפי טעמו, העיקר לחרוג מהאינטראקציה היבשה, להשתחרר ולצחוק יחד, ומשם קל יותר ליזום מגע.
אפשרות שנייה היא להגיע לסיטואציה פרטית ואינטימית יותר. הליכה בטיילת ועמידה בנקודת תצפית יפה. ישיבה בפינה שקטה בפארק. אולי מלווה בשיחה אישית ועמוקה שתיצור חיבור רגשי. משם הרבה יותר קל וטבעי להתחיל לפתח מגע, מאשר כשיושבים בבית קפה מואר בין מליון אנשים ומלצר שמגיע כל רגע לשאול אם הכל בסדר, ומדברים על השכלה אקדמית.

בהצלחה!
 

shuki2k16

New member
אני חייב להגיד, שמה שאמרת על בתי קפה מעניין

מכיוון שאני כמעט ולא שותה אלכוהול, אני תמיד נפגש איתן בבתי קפה/מסעדות. יכול להיות, שבאווירה של פאב, דברים היו זורמים קצת אחרת. אבלללללללללל, וזה אבל גדול, אני מאמין שהרושם הראשוני משמעותי מאד. אני בספק, שאם הייתי הולך עם הבחורות שדחו אותי(על הדייט הראשון) לפאב במקום בית קפה- זה היה מתפתח אחרת. אבל יכול להיות שאני טועה...

מצד שני, בני אדם אומרים דברים בסגנון של "תהיה מי שאתה". ללכת לפאב, להזמין בירה, לשבת על איזה שרפרף עץ אירי, עם אורות עמומים ומוזיקה רועשת- זה פשוט לא אני. אני יכול לעשות את זה "בכוח"- אבל השאלה האם הזיוף הזה יוביל לאנשהו?

שוב המסקנה היא עגומה: בנאדם לא אטרקטיבי, צריך לגבש "טקטיקות". צריך לאזן בין "להיות אני", לבין "להציג את עצמי נכון". אין לי כוח להצגות האלו
.
אני רוצה שמישהי תירצה אותי כפי שאני- בלי משחקים, בלי אסטרטגיה, בלי משקאות משני תודעה, בלי אווירה "סליזית" וכו'.

מגבר מושך נחסכים כאבי הראש הללו..
 

Reyn

New member
קראת דבר אחד והבנת דבר אחר

מעולם לא הצעתי שתשב בפאב. פאבים דומים בעיני לבית קפה - אמנם יש בהם אווירה קצת יותר סליזית, אבל אין בהם פרטיות שמובילה לאינטימיות, וגם לא אטרקציה שתשבור את הקרח.
גם לא הצעתי שתשתכר, ובטח לא שתנסה לשכר את הבחורה. מעט אלכוהול יכול לשחרר חסמים מיותרים מבלי לשבש את שיקול הדעת, אבל זה לא מתאים לכל אחד (גם לי לא).
&nbsp
עכשיו קרא שוב מה שבאמת הצעתי.
&nbsp
לגבי "תהיה מי שאתה" - בוא נאמר שיש שתי דרכים לעשות זאת. הראשונה היא להיות מי שהיית עד כה, מה שבא לך הכי בטבעיות. כלומר, רווק שיושב לבד בבית. וזה בסדר, זה גם "מי שאני". אבל אם אתה לא רוצה לשבת לבד בבית, אתה צריך לצאת מאזור הנוחות.
&nbsp
מה שמוביל אותנו לאפשרות השנייה: תהיה מי שאתה *יכול* להיות. הוא לא שונה כ"כ ממי שאתה כרגע, ובוודאי לא גרסא שקרית של עצמך. זו פשוט הגרסא של עצמך בה אתה מאמין בעצמך מספיק כדי לא לתת ל""מגרעות"" שלך למנוע ממך להכיר נשים, ובה אתה מאמין בעצמך מספיק כדי לעשות צעד. אם אתה לא רוצה להיות הגרסא הזו של עצמך, אין לך מה לחפש בהכרויות בכלל.
אגב, "לעשות משהו בכוח" מרמז שאתה לא מעוניין לעשות אותו. אבל לא אמרתי שתעשה משהו שאתה לא מעוניין בו. לגיטימי לא לאהוב פאבים, אבל מה לגבי הליכה בטיילת, צפייה משותפת בשקיעה, טיול בטבע, משחק ביליארד או באולינג? לא יתכן שאתה לא נהנה משום דבר.
&nbsp
"מגבר מושך נחסכים כאבי הראש האלה" - בולשיט.
&nbsp
אני חייב לומר לך, באמת בלי כוונה לפגוע - רחמים עצמיים הם התכונה שדוחה אנשים באופן הכי אחיד. לצורך העניין, לא כולן מחפשות גבר שופע ביטחון ומאצ'ואיסטי - יש כאלה שנמשכות לזה ויש כאלה שלא. אבל רחמים עצמיים דוחים את כולן וכולם.
תשתחרר מזה. אתה לא נכה ולא מסכן. אתה אדם בשיא כוחו, כנראה בעל מראה ממוצע ומעלה (תתפלא, אבל לא קל להשיג כמה דייטים באתר הכרויות תוך חודשיים), שלא מממש כרגע את היכולות והשאיפות שלו בתחום המקצועי ובתחום הרומנטי. אבל זה לא מכורח הנסיבות ולא באשמת כוח עליון, אלא באשמת המחסומים שיצרת לעצמך. תשתחרר מהם, ותוכל להתחיל לנוע קדימה. עם נשים ובכלל.
 

shuki2k16

New member
אני מאד אוהב את ההגיון ודרך הכתיבה שלך


אכן, לא הבנתי את מה שכתבת מקודם כמו שצריך. הרעיונות שלך יפים וישימים. אהבתי את המשפט: "תהיה מי שאתה *יכול* להיות". ואתה צודק, כדי להוביל לשינוי, ולהפסיק לשבת לבד בבית, צריך לצאת מאזור הנוחות.

נתת לי חומר למחשבה, ויש לי תחושה שאתה מנוסה בתחום, אם מגוף ראשון או מגוף שלישי.
 

Reyn

New member
שמח לשמוע שאתה מקבל את העצות

אני אכן מנוסה בתחום מגוף ראשון, ומבטיח לך שאתה מסוגל לעשות שינוי. אתה לא תהפוך ל"דון חואן", וזו גם לא המטרה - המטרה היא שתאמין בעצמך מספיק כדי לתת לעצמך צ'אנס אמיתי, כדי שבחורה שמתאימה לך ומתעניינת בך, תוכל גם היא לתת לך צ'אנס. זה הכל.
 

NSW2

New member
אתה כל כך תקוע בתוך הסיפור הזה

שאתה מספר לעצמך לגבי עצמך כבר שנים שאתה לא יכול לראות מעבר.
ובסיפור שלך מה שחשוב לנשים זה המראה, או כל מיני דברים חיצוניים.
וכל אחת לא רוצה אותך בגלל מיליון הסיבות שהמצאת לעצמך.
וגם אם תגיע מישהי שתרצה אתה כבר תדע להרוס את זה מרוב שהסיפור הזה רץ לך בראש.
הרי איך מישהי יכולה לאהוב מישהו כזה שהוא מעולה בלמצוא את כל הרע בעצמו?
וצריך כל הזמן להוכיח לעצמו שהסיפור הזה הוא המציאות.
עד שאתה לא תשחרר את הסיפור הזה שום דבר לא ישתנה.
ולא משנה לכמה אתרי היכרות תירשם ולכמה דייטים תצא.
מציע לך ללכת לאיש מקצוע/סדנאות שיעזרו לך לשחרר את הסיפורים האלה ולכתוב משהו חדש לגמרי.
וסתם ככה טעימה קטנה למציאות אחרת.
נכון שיש אחוז מסויים של נשים שמאוד מקובעות על מראה מסויים.
אבל הרבה מאוד נשים נמשכות להתנהגות.
אתה חושב כמו גבר ויזואלי נשים לעומת זאת נמשכות לתכונות גבריות שהן מעבר למראה.
רמז:שנאה עצמית היא לא אחת מהן.
כבר ראיתי אנשים שלא נראים משהו בכלל עם נשים יפות וחכמות.
חוץ מזה איך בונים את עצמך?
חוץ מלשחרר את הסיפור אתה מוצא לעצמך דברים שהם לא פחות חשובים מנשים וקשרים.
כן זה אפשרי כשאתה אשכרה עושה משהו עם החיים שלך חוץ מלשרוד ולהעביר את הימים.
ולחכות שקשר ייתן לך את המשמעות היחידה שלך בחיים.
 

shuki2k16

New member
הבעיה זה מעגל של חוסר מוטיבציה לעשיית דברים

"חוץ מזה איך בונים את עצמך?חוץ מלשחרר את הסיפור אתה מוצא לעצמך דברים שהם לא פחות חשובים מנשים וקשרים.כן זה אפשרי כשאתה אשכרה עושה משהו עם החיים שלך חוץ מלשרוד ולהעביר את הימים.ולחכות שקשר ייתן לך את המשמעות היחידה שלך בחיים."

אתה צודק במאה אחוז, אבל פה בדיוק הקאץ'. ישנם כל כך הרבה דברים שהייתי רוצה לעשות, בלי קשר לבת זוג: לטייל בארץ ובחו"ל, לנסות מסעדות מעניינות, לראות סרטים, בלה בלה. הבעיה היא, שכל פעולה שכזאת כרוכה ב"חשיפה": לראות את כל הבחורות האלו סביבי, לראות זוגות משולבי ידיים, לשמוע סיפורי זוגיות וסקס מאנשים אחרים וכו'. התחושה המתמדת של הדחייה, או "אי-ההתאמה", מורידה עד מאד את היכולת שלי להנות מכל אותן פעיליות. תאכלס, זאת גם הסיבה העיקרית לכך שנשארתי חסר השכלה. בכל כיוון שפניתי אליו, כל מוסד לימודי שדרכתי בו- עננת הניכור וחוסר המוטיבציה תמיד לוותה אותי...
 

NSW2

New member
הקאץ

הוא בראש שלך כי אתה חיי במודעות של מחסור.
ואתה חושב שבחורה תמלא לך את החור הפנימי הזה אבל היא לא.
ממליץ בחום לפנות לאיש מקצוע כי אתה שוב ושוב חוזר לאותם התירוצים שאתה ממציא לעצמך.
מישהו שיעזור לך לשנות את זה מבפנים ובעקבות זאת גם מבחוץ.
 

anesthesi

New member
אתה מייחס יותר מדי חשיבות למראה חיצוני

מה לעשות, אנחנו הגברים לא המין היפה. בשביל זה יש נשים
מה שאתה משדר החוצה - ז"א חוסר הבטחון שאתה משדר החוצה, הוא הבעיה העיקרית. אומרים שכל בעיה היא גם אתגר. אז עכשיו יש לך אתגר - להיות שלם יותר עם עצמך ועם המראה שלך. מה שאלוהים נתן זה מה שאלוהים נתן. אבל אם יש לך אופי טוב, אם אתה אדם טוב לב, אם אתה אדם שיודע להעניק אהבה, פתח בטחון "בסחורה" שלך. דע בבטחון מלא שאתה מציע משהו טוב (וברור לי שקל לדבר ותצטרך להתאמן על זה). אפילו תגיד לעצמך בקול, גם אם בהתחלה זה נשמע לך מגוחך, "אישה שתבחר לצאת איתי, תזכה בהמון דברים טובים" - או איזה ניסוח (חיובי!) שתחליט שאתה מתחבר אליו.
אני בטוח ב-1000% שהבחורה שהחליטה לקשור את חייה עם חיי לא עשתה זאת בגלל המראה החיצוני שלי, אלא בגלל העניין שהבעתי בה.
אה, זה עוד משהו, אל תהיה אינציקלופדיה מהלכת.. תתעניין במי שנפגשת איתך. תשאל אותה שאלות. לא ברמה של חקירה משטרתית, אבל תן לה את ההרגשה שהיא מרכז תשומת לב. זה טיפ זהב...
ואל תתייאש. באמת. אני מכיר אנשים שניסו וניסו זמן רב ולא התייאשו. כולם היום נשואים עם ילדים. פשוט אל תתייאש.
 

STELLA8

New member
אין ייאוש בעולם

אין ייאוש בעולם!
למצוא מישהי שתתאים לך ולדוג אותה מהאפליקציה לא פשוט, תמשיך לנסות, תנסה להבין מי יותר תתאים לך ותפנה רק לסוג הזה.
בהצלחה!!
 

shuki2k16

New member
לדוג דג שמתאים לי זה לא קשה

צריך שגם אני אתאים לדג


אפילו על סמך התמונה הקטנה והלא ברורה שלך בפרופיל בתפוז, אני כבר יכול להיות בטוח, שאחרי שבוע אחד בOKC, את מוצפת בעשרות רבות, אם לא מאות של פניות. לא חושב שהיית מתפשרת על פחות מדייג נאה, שופע בטחון וסביר להניח גם בעל קריירה.
 

STELLA8

New member
מראה חיצוני הוא רק מראה חיצוני

שמראה חיצוני לא יבלבל אותך, גם לאנשים שנראים טוב יש בעיות של ביטחון, העוצמה האמיתית של האדם הינה טמונה פנימה, ורק בזה יש להאמין, יש ליצור, ולהעצים את התחושה ממניעים פנימיים ששווים משהו, אדם שמאמין בעצמו בגלל המראה בלבד אני לא מקנא לו
 

shuki2k16

New member
לא אמרתי שצריך להאמין בעצמך רק בגלל מראה

את הולכת, כמו רבים אחרים, למצב הקיצון: "יפה אבל חסר תוכן". ברור שאין שום ערך ליופי שכזה במערכת יחסים.

השאלה מה עושה גבר שאין לו יופי, אין לו דומיננטיות, אין לו תחביבים מיוחדים, אין לו מקצוע, אין לו קסם מיוחד- u get the point. סתם עוד גבר.. לא היית יורקת לכיוון שלו, כי יש לך לפחות את הפאקטור של היופי החיצוני(לא מכיר אותך מעבר לזה כמובן)
 

xvxxvx

New member
תמיד

כשאני שומע מישהו מדבר על זה שנשים לא נמשכות אליו כי הוא לא נראה להיט, אני נזכר במישהו שהיה איתי בצבא.
הוא היה תימני שחרחר וכחוש שלא נראה להיט בכלל. ועדיין זה לא עצר אותו בדרך למיטה עם הבנות הכי שוות בבסיס.
&nbsp
מה שבאמת מעניין זה מה שיוצא לך מהפה, שנאמר, "החיים והמוות ביד הלשון".
עשה לעצמך טובה ותתחיל להרים את הדימוי שלך. אתה סתם מתעסק בקקה.
&nbsp
&nbsp
 

shuki2k16

New member
יש נשים שנמשכות לשחומים- ויהי מה

זאת תופעה ידועה, שנתקלתי בה פעמים רבות. ישנן גם כאלו שיש להן מין "פטיש" לעור לבן- אך הן הרבה פחות נפוצות. "תימני שחרחר וכחוש" עלול למשוך המון נשים, גם אם תווי הפנים שלו יפים.
 
שמע, ואני אומר את זה באהבה

אתה סובל כמו 98% מהזכרים בעולם, בתסמונת הזכר שלא התפתח לגבר
אתה זכר כזה חמוד ולא מזיק, אין הפתעות מיוחדות, אין דרישות, אין בעצם כלום מעבר להיותך זכר (שגם זה נכפה עליך)
והזכר הזה מעורר חלחלה בעיניי נשים, וגם אינו מעורר עיניין בקרב הנקבות
כך שרק נקבה שמוכנה להתפשר על ימבה רק בשביל ילדים תהיה מוכנה להכנס למקום הזה
וחבל, כי מגיע לך ולה יותר
פשוט החוק הוא שגבר נמשך לאישה ואישה לגבר, לא אישה לזכר ולא גבר לנקבה (אבל גם נקבות לגברים, וזכרים לנשים)
פשוט נשים נמשכות לדומיננטיות הגברית, לכוח ולעוצמה הגברית
ולזכר אין את זה, לכן הוא לא מעניין
זה לא שהוא צריך להראות טוב או מושך, הוא יכול גם להיות מכוער טיכו, אבל אם הוא גבר גבר, אז הוא מושך, מהסיבה שנשים לא נמשכות דרך העיניים, הן נמשכות דרך הראש, שם גם נקודת הג'י שלהן
&nbsp
אבל אני אגיד לך שהמצב הוא לגמרי הפיך, אבל מצריך קצת לימוד והדרכה,
ולימוד והדרכה אתה יכול למצוא היום ביוטיוב, ואם תשקיע זה יכול להוביל אותך להצלחה עם הנשיות ביותר ועם הכוסיות ביותר
לא צריך קרירה מפוארת, ולא צריך תואר ראשון, ולא צריך אפילו שקל בשביל למשוך אישה (או נקבה), צריך רק לצמוח לגבריות שכבר טמונה בך
זו הדרך היחידה שלך להגיע להצלחה שאותה אתה מבקש
&nbsp
https://www.youtube.com/watch?v=XrbU6W3QXQQ
&nbsp
יוטיוב מלא בכאלו, בהצלחה

 
דעתי

נראה לי שהבעיה היא שאתה משדר כישלון, כמו ששידרת אותו בכתיבתך כאן, זה מרתיע בחורות. אבל הכישלון הזה הוא תחושה סובייקטיבית שלך ואתה לוקח את המינוסים שלך ומעצים אותם למטה במקום לקחת את הפלוסים ולהעצים אותם למעלה.
אני רגיש לשגיאות כתיב ולמשל צורמים לי טוקבקים שמבלבלים בין "אם" ל"עם" ובין "מושחטים" ל"מושחתים", ושים לב שיש כאלה המון.
שמתי לב בפוסטים שלך שאצלך אין שגיאות כתיב ויותר מזה, יש לך כושר ביטוי וניסוח ברמה גבוהה.
לי יש תואר שני, אבל כבר מזמן הבנתי שזה לא הדבר הכי חשוב להצלחה, שישנם לא מעט בעלי תואר אקדמי שהם טפשים ו/או חסרי יוזמה ולא מעט בעלי השכלה תיכונית שהם חכמים ו/או בעלי יוזמה, להערכתי אתה חכם אבל כנראה חסר יוזמה.
אתה ודאי יודע שתמיד יהיו טובים ממך ותמיד יהיו גרועים ממך, אז איך זה שרבים מאלה שגרועים ממך מצאו בת זוג (אם לא רובם)?
הם פשוט משדרים יותר אופטימיות והצלחה ממך, גם אם מכל בחינה אחרת הם נחותים ממך.
מה שאתה צריך לדעתי זה סוג של אימון להצלחה, בין אם דרך טיפול פסיכולוגי ובין אם ללכת להרצאות או סדנאות בנושא.
 

shuki2k16

New member
תודה על המחמאות


אכן, אני בנאדם מאד רהוט יחסית להשכלה שלי. אני משתלב יפה מאד בשיחות עם אנשים בעלי תואר שלישי במדעים מדויקים(אני גר ליד אוניברסיטה) ואפילו מקבל מהם מחמאות על הרהיטות והאינטליגנציה. עם זאת, אני לא מקבל שום "קרדיט" מיני מהנקבות שבהם
 
למעלה