כדורגל עולמי

itzikon5352106

New member
אצטדיון הדל כבר לא קיים נכון?

איפה משחקת הקבוצה כעת? ומה תכולת האצטדיון בו היא משחקת?
 

itzikon5352106

New member
אני בטוח שזה היה שבוע שמח בסאותהמפטון

זה התחיל בירידתה של היריבה המושבעת פורטסמות ליגה והסתיים בחזרה של 'הקדושים' לפרמייר ליג.

לגבי אצטדיון 'הדל' אז תיירי הנרי כבש שם את שער הבכורה של במדי ארסנל,אני בטוח שהוא לא ישכח את האצטדיון הזה לעולם וכמוהו אייל ברקוביץ'.
 

somone141

New member
איזה גול של סוארז

http://www.caughtoffside.com/2012/0...tacular-long-range-goal-against-norwich-city/

שלושער אדיר שלו סוחף את ליברפול ל-0:3 בנוריץ'. התעורר מאוחר מדי.

ניוקאסל חוטפת רביעייה מברומיץ'. פאקינג הל.. אם טוטנהאם לא מנצלת את זה לניצחון ביתי על בלקבורן, אז לא מגיע לה צ'מפיונס. אגב, רדנאפ כנראה חותם בנבחרת, עניין של זמן.. לדעתי הוא עושה טעות, לטוטנהאם יש פוטנציאל להפוך לאחת הטובות בעולם, יש לה בעלים שלא מפחד להוציא כספים, בסיס צעיר ואדיר.

נבחרת אנגליה זה כאב ראש אחד גדול, עם כל היוקרה שהיא מביאה. פשוט לא שווה.
 

Mellow29

New member
ניוקאסל חוטפת רביעיה מוויגאן

שכמו בכל שנה, מתעוררת בעשרת המחזורים האחרונים ומשחקת אולי את הכדורגל הכי טוב בליגה, ממעמקי הקו האדום. תופעה די מדהימה.
אני מקווה שישארו, ולמרות שלרונן קצת מציק שזו עיר עם אוהדי רוגבי....אני מעדיף קבוצות שמשחקות כדורגל בפרמיירליג מאשר רוגבי.
 

somone141

New member


תודה על התיקון.. התפלק לי כנראה ברומיץ' משום מה.
אישית לא מבין למה המנג'ר שם שורד כ"כ הרבה זמן. בסופו של דבר הוא מתקן את מה שעולל כל העונה, לא חושב שזה יצליח כל שנה.
 
וויגן כל שנה מאבדת שחקן-שניים משמעותיים

העונה היא גם סבלה מכך שהוגו רודאייגה אאוט לגמרי. רוברטו מרטינס עושה עבודה מצוינת. כסף אין שם כמעט. זה לא עניין של הוא שורד שם, זה עניין של הם מצליחים להחזיק אותו. אסטון וילה פנתה אליו בקיץ, אבל הוא הפגין נאמנות. מתישהו זה חייב להיגמר. הוא ראוי להזדמנות להתקדם.
 

somone141

New member
אנחנו חוזרים לסוגיית מוייס באברטון

מבחינתי (ואתה יכול לא להסכים), מאמן שמתפשר על קבוצה עם אמצעים דלים ובלתי אפשריים, כנראה לא מאמין ביכולות שלו.
לא מבין מזה 'נאמנות', יש לך הזדמנות להתקדם, לך על זה. זה לא שהוא גדל בוויגאן, היא בסך הכל 'תחנת מעבר' שלו.
 
תלוי לאן

גם דייויד ווילן, הבעלים של וויגן, הודה רק אתמול שמרטינס אוטוטו ייחטף למקום טוב יותר ובמקרה שלו, בניגוד למויס, באמת יש יותר לאן להתקדם.

אני לא יודע מה גרם לו לומר לא לאסטון וילה בקיץ, אך בהתחשב שהאופציה הבאה שלה היתה למנות את אלכס מקליש, אולי הוא עשה בשכל להתרחק מווילה פארק כרגע. לא המקום הכי הגיוני כרגע ובסופו של דבר מה מפריד עכשיו בין הקבוצות בטבלה? כמעט כלום...

אני חייב לומר שאני לא מבין מה אתה מצפה שמנג'ר יעשה, לנוכח האמצעים - מויס או מרטינס. ישבור כיסא על הראש של היו"ר וידרוש עוד כסף לרכש? יאיים בהתפטרות? אין כסף, זה מה שהמועדון מסוגל להכניס, זה מה שמוציאים. אולי מחר בבוקר יקנה אותם מישהו, מי יודע. בסופו של דבר מנג'ר שעושה עבודה טובה צריך להמשיך בה אלא אם הוא מקבל הצעה ממש עדיפה. מארק יוז עשה שנה טובה בפולהאם בעונה שעברה ועזב בסוף העונה כי לא חשב שהמועדון שאפתני מספיק, ממש כפי שאתה סבור. אז הוא ישב בבית בקיץ, חיכה, לא קיבל כלום, החלה העונה... ובאמצע העונה הוא לקח את הג'וב היחיד שהוצע לו - קווינס פארק ריינג'רס, שנאבקה בתחתית. עכשיו הוא הולך לרדת איתה ליגה. לא היה עדיף כבר השפיות של פולהאם?

כן, גם שפיות זה דבר נחמד, ומנג'ר טוב מאוד יכול להמשיך לעבוד במועדון טוב וראוי גם אם אי אפשר לקדם אותו למשהו ממש משמעותי - יש כדורגל גם מחוץ לארבע או שש הגדולות. וילה שציינתי השקיעה לא מעט כסף במשך כמה שנים בתקופת מרטין אוניל. ואז בבת אחת - כי העסק הפסיד כסף, מה לעשות - החליט הבוס לרנר לסגור את הברז, ושחקנים נמכרו (בארי ומילנר לסיטי, למשל), ואוניל עזב, והתחילה סחרחרה מאחורי הקווים, ו-וילה הידרדרה לתחתית, ופתאום לרנר נבהל והוציא איזה 20 מיליון פאונד בשביל דארן בנט... אני לא בטוח שלהחליף שפיות ועבודה ארוכת טווח באברטון לטובת מאניה-דיפרסיה דוגמת וילה כשאתה לא יודע מה יוליד יום, זה להאמין ביכולות שלך. ומה לעשות שיונייטד, סיטי, ליברפול, צ'לסי, ארסנל וכו', לא פנו למויס. או למרטינס.
 

W A T P

New member
רוב האנגלים מעדיפים שהיא תרד

משו בסגנון מכבי פ"ת אצלנו
אבל אם הם משחקים ככה אז מגיע להם להישאר למרות שבכללי עדיף קבוצות עם יותר קהל
 
בטוטנהאם אין כסף ענקי

והבעיה היא שתמיד קיים החשש שתבוא קבוצה חזקה יותר כלכלית ותיקח לה את השחקנים הטובים ביותר. אם היא לא תגיע לליגת האלופות העונה, זה עשוי לקרות בקיץ. רדנאפ יכול לקחת את טוטנהאם קצת יותר קדימה. לא חושב שהרבה יותר.

מאמן אנגלי לא מסוגל לומר לא לנבחרת אנגליה.
 
אבל נבחרת אנגליה מסוגלת לומר לא....

רדנאפ? ההתאחדות האנגלית בחרה בהודג'סון.
 

itzikon5352106

New member
בחירה מעניינת

האם הוא האיש שיביא לאנגליה תואר משמעותי מאז מונדיאל 66? קשה להאמין.
 
אנגליה הנוכחית לא יכולה אפילו לחלום על זה

אולי בעוד כמה שנים, כשכמה צעירים באמת מבטיחים שיש לכדורגל האנגלי יתבגרו. כרגע, not on.
 

itzikon5352106

New member
אתה יודע מה הבעיה שלי בנבחרת אנגליה?

שהיא כבר 15 שנה נראית אותו דבר,אין איזו רוח צעירה שתסחוף אותה קדימה כמו שקרה בגרמניה,הולנד,צרפת וספרד.ספרד הייתה כמעט 20 שנה כשלון בכל הטורנירים הגדולים.היא הודחה בשלבים מוקדמים או שלבים של שמינית גמר,אני עוד זוכר במונדיאל 98 איך אוקוצ'ה וניגריה עשו מהם קרקס ושלחו אותם הביתה בשלב הבתים.היום ספרד היא מעצמה ולדעתי הנבחרת הטובה בעולם.

אנגליה ביורו תתמודד בבית לא פשוט ולדעתי היא תגיע לרבע הגמר,אבל לא יותר מזה.
 
במידה רבה מדובר בתזמון

לאנגליה היה דור טוב שעליו באופן בסיסי היא ניסתה לרכוב ובצדק במשך כמה שנים טובות. עכשיו זה נגמר. אתה לא יכול לבנות באותה מידה על השילוב של טרי, פרדיננד, קול, למפארד, ג'רארד. חלק מהם עוד ישחקו תפקיד, אבל אנגליה נמצאת עכשיו בעיתוי של עיצוב מחדש עם שחקנים צעירים. הארט כבר תפס מקום בשער, וולבק וסטארידג' הם העתיד בחוד עם רוני, יש את ווקר, סמולינג וג'ונס בהגנה, וכמובן ווילשיר בקישור, בתקווה שקלברלי יתגבר על הפציעות וגם הוא יהיה שחקן משמעותי.

השאלה אם הודג'סון הוא האיש המתאים לבנות את הנבחרת הזו עכשיו. השאלה הראשונה היא עד כמה מיורו 2012 מיועד להוציא עוד קצת מהוותיקים ועד כמה לקדם כבר את השחקנים הצעירים יותר. אנגליה תיראה אחרת מאוד בעוד שנתיים, אבל אני לא חושב שהודג'סון הוא זה שצריך לעתיד את העתיד שלה. סתם החליטו שאחרי שלא הלך עם מאמן זר, צריך ללכת בכוח על מאמן מקומי גם אם אין מבחר.
 

itzikon5352106

New member
אני מנסה להיזכר במשחק גדול של אנגליה

מאז תחילת המילניום ובראשי עולים רק 2 משחקים-הניצחון הגדול 1-5 על גרמניה במוקדמות מונדיאל 2002 והניצחון על דנמרק 0-3 בשמינית גמר מונדיאל 2002 כשאנגליה הגיעה מהמקום ה-2 של בית המוות עם ארגנטינה,שבדיה וניגריה ודנמרק הגיעה מהבית של צרפת,סנגל ואורגוואי.

זהו,לא זוכר משחקים גדולים של האנגלים שהם נבחרת אפורה,שחייבת רענון.זה נראה כאילו תכף מזעיקים את דיויד בקהאם שיבוא וייתן את מה שהוא יכול.למפארד וג'רארד נחשבים למנהיגים אבל לא יודע הם לא הצליחו אף פעם ואין מישהו צעיר שיחליף אותם.
 
הרענון קורה. אני לא בטוח כמה ממנו נראה ביורו

לגבי משחקים גדולים... ה-1-5 בקרואטיה היה גדול לטעמי. אבל זה לא באמת משנה. כמה משחקים גדולים של נבחרות בכלל ראינו בעשור האחרון? ספרד זכתה בגביע העולם האחרון מבלי לתת משהו שתגדיר כמשחק גדול (בניגוד להופעה הנפלאה ביורו). איטליה היתה אלופת העולם ב-2006... אני לא יודע כמה "הופעות גדולות" אפשר לתת שלה לאורך השנים האחרונות.
 
למעלה