נסעתי ברוב חברות התח"צ שפועלות בארץ, ואגד היא השנואה עלי
לא שמתי לב לשירות טוב של נהגי דן או גרוע של נהגי אגד
אלה ואלה בד"כ בסדר (אין לי הרבה אינטראקציה איתם), למעט מקרים נקודתיים (שקורים לי כיום יותר באגד, אבל זה עניין סטטיסטי מוטה – בחיפה יש רק אגד, למעט המטרונית שאינה רלוונטית לחיי). לא זוכרת מתי סגרו עליי את הדלת (אולי קרה פעם אחת בחיי) ולא נתקלתי בזה בכל שנות נסיעותיי בקווי העיר (של אגד, כאמור). לא אומרת שזה לא קורה, אבל זה כנראה נדיר. קרה כמובן פה ושם שנהג לא פתח את הדלת האחורית כלל או שמיהר לסגור אותה (אבל לא על נוסע).
נסעתי ברוב חברות התח"צ שפועלות בארץ, ואגד היא השנואה עלי
לא אומר שבדרך קבע נהגי אגד סוגרים על אנשים דלתות, אבל כן אומר: סגרו עלי דלת של אוטובוס *פעמיים* בזמן שעליתי - בשני הפעמים זה היה נהג אגד בתל אביב.
כמעט כל פעם שעליתי על אוטובוס שבו המזגן לא עבד או שהאוטובוס היה מלוכלך בצורה חסרת פרופורציה - זה היה אוטובוס אגד.
כמעט כל פעם שנהג לא עצר לי בתחנה כשניסיתי לרדת - זה היה נהג אגד.
בכל פעם שנתקלתי בנהג מתבטא בצורה גזענית - זה היה נהג אגד.
בכל פעם שולידטור לא הצליח לקרוא את הרב קו שלי - זה היה ולידטור דפוק של אגד.
לא יצא לי לתור את כל חיפה בקווים של אגד, אבל בקווים שנסעתי בהם במרכז וגם כמה פעמים בחיפה - למעט כמה מפרקיות חדשות - תמיד האוטובוס היה ישן ומיושן ובמצב תחזוקתי גרוע.
לעומת זאת, בחברות האחרות - דן (המעולים), קווים, אפיקים, מטרופולין וכו', האוטובוסים די חדשים, רמת הניקיון סבירה יחסית לאוטובוס ציבורי, המזגן בד"כ עובד, הולידטורים מתפקדים, ואף נהג של דן לא סגר עלי את הדלת מעולם.