אפשר לנצל את הבירוקרטיה בהנפקת כרטיס חדש כדי להנפיק נקי
פשוט בגלל שכשיש לך כרטיס של מפעיל אחד ואתה בא לעמדה של מפעיל אחר, המפעיל האחר לא יכול להעביר לך את תוכן הכרטיס בלי שיש טופס שחרור נסיעות חתום ע"י המפעיל השני.
אז אם אתה מנפיק אצל אחר תקבל נקי.
אפשר לנצל את הבירוקרטיה בהנפקת כרטיס חדש כדי להנפיק נקייתכן וקנית את הכרטיסיה במכונה של דן בקו 1? אם גוללים את
רשימת החוזים לסופה, אפשר עדיין לטעון נסיעה קוד 41/42/43/44 בנפרד מהערך הצבור, גם אם זה אינו בשימוש יותר
 
אכן, אם זה "לא נראה" במרכז שירות, זה פועל רק ע"י תלונה שתשובה כלשהי עליה מחכים חצי שנה.... בקיצור ישראבלוף, כי כבר ציינתי כאן כמה פעמים את הסיפור שמרכז שירות רואה רק חוזים שנתמכים כעת, ולא שם גרוש לקיום חוזים ישנים בכרטיס אם הם לא בשיתוף, כמו כן המרכז לא מזהה חוזים שלא תקפים אך עדיין נמצאים בכרטיס ולמעשה אתה תקוע עם מספר חוזים לצמיתות ללא אפשרות לנקותם (ברב-קו אונליין הם מסומנים באפור), גם אתה מנפיק כרטיס מחדש כי העובד פשוט רק מעתיק את כל הדאמפ...
פשוט בגלל שכשיש לך כרטיס של מפעיל אחד ואתה בא לעמדה של מפעיל אחר, המפעיל האחר לא יכול להעביר לך את תוכן הכרטיס בלי שיש טופס שחרור נסיעות חתום ע"י המפעיל השני.
אז אם אתה מנפיק אצל אחר תקבל נקי.