עוד נסיון (אחרון)
אם הלינק לא פועל - העתק את הכתובת לדפדפן ואז תגיע לאתר. http://s2.yousendit.com/d.aspx?id=D20EFAE42C53521365ED9BF69760D794 לגבי ה-G במטוסי קרב - נכון, הזמן ארוך יותר וצריך גם - לדבר עם הנווט/בקר/מבנה, להפעיל מערכת נשק, לראות טוב ורחוק כדי לזהות, ועוד פעולות שה-G מפריע לבצען, ולכן כבר לא מסתפקים ב-חליפת ה-G המסורתית ומפתחים/משתמשים במערכות נשימה בלחץ עם שילוב של חליפה מיוחדת על בית החזה. טייס ממוצע אמור להחזיק 6-7 G למשך כדקה ברציפות.
אם הלינק לא פועל - העתק את הכתובת לדפדפן ואז תגיע לאתר. http://s2.yousendit.com/d.aspx?id=D20EFAE42C53521365ED9BF69760D794 לגבי ה-G במטוסי קרב - נכון, הזמן ארוך יותר וצריך גם - לדבר עם הנווט/בקר/מבנה, להפעיל מערכת נשק, לראות טוב ורחוק כדי לזהות, ועוד פעולות שה-G מפריע לבצען, ולכן כבר לא מסתפקים ב-חליפת ה-G המסורתית ומפתחים/משתמשים במערכות נשימה בלחץ עם שילוב של חליפה מיוחדת על בית החזה. טייס ממוצע אמור להחזיק 6-7 G למשך כדקה ברציפות.