ינון מגל משווה נשים לחפצים

Berethor

New member
שכחת את האמירה, הסכמה לאקט אחד אין פרושה הסכמה לאקט אחר?

את הנשיקה וחדירה הוא כפה עליה, ואין לי בכך כמעט שום ספק, אני מסכים שמין אוראלי יותר קשה לכפות, משום שבמקרה כזה האישה היא בצד היותר אקטיבי, אבל בהתחשב בכל הדברים שהיו שם מסביב אני לא יתפלא אם בעזרת לחץ פסיכולוגי, הפעלת כוח ואיומים הוא איכשהו הצליח להכריח אותה לרדת לו. אם אפילו הסכמה לאוראלי אין פרושה הסכמה לאקטים מיניים אחרים, אז על אחת כמה וכמה שאם אישה מסכימה ללכת לבית של גבר, אין פרושה של דבר שהיא מסכימה לדברים מיניים איתו ואין פרושו של דבר שמותר לגבר להתנפל עליה, במיוחד שהוא הבטיח לה שהם יעשו דברים לא מיניים בבית, בין אם זה הכנת אוכל ובין אם זה לצפות בסרט. למה שלא נשפוט? זכותנו לשפוט את חניך אומנות הפיתוי הסוטה הזה, ואת אומנות הפיתוי אשר תמכה בו ועודדה אותו לכך. אנחנו לא שופטים בבית משפט, אבל יש לנו כושר שיפוט עצמי. כן אני לא חושב שזה היה חכם מצידה של האישה ללכת עליו לבית, אבל זה עדיין לא מצדיק את מה שהוא עשה לה, בנוסף לדעתי טיפוסים כאלו פוגעים באמון של גברים שאינם כאלו, משום שבגלל מקרים כאלו נשים חוששות ללכת לבית של גברים. לגבי תלונה במשטרה, יש הרבה ישראליות שנאנסו ולא התלוננו במשטרה, על אחת כמה וכמה שלתיירת קשה לעשות את זה, במדינה זרה, לא במקרה שגם בסחר בנשים מדובר לרוב בנשים שהן לא אזרחיות ישראליות. להתלונן במשטרה במדינה זרה זה הרבה יותר קשה, וגם ככה להתלונן במשטרה זה לא כל כך קל, את מדמיינת את עצמך הולכת למשטרה בזמן שאת נמצאת בחו"ל?
 
כן, למה שלא אלך?

במדינה מערבית בכל אופן, על אחת כמה ולמה בתור תיירת למה לי לזייף סיפור אונס?.

אני מנסה להכריע אם מה שאמרת לגבי סחר נשים קשור לעניין השפה או האזרחות. יכול להיות במקרה של אלימות אבל כשאדם פה ויש לו ויזה של תייר מה יאמרו אם יספר שנאנס ? עד כמה שאני יודעת בחלק מהמקרים של הסחר הדרכון נלקח מהם ויש שלל פרקטיקות לכפות מנטלית אדם בהנחה וזה דבר רווח (לא בדקתי).

אז אני חושבת שלצערי זה לא קשור במקרה הזה , כי קודם כל הם נפגשו ברחוב, אני לא רואה איך זה חכם ללכת לבית של גבר שאת לא מכירה כך סתם אבל נניח שהיא מגיעה מתרבות מאוד מתקדמת וזרה לי וזה דבר מאוד מקובל ורווח שם.

טוב , שמע אתה משתמש במשהו קרוב אבל לא קרוב, כמו שבטח אתה מכיר את הדוגמא: במחקר גילו שיש קשר בין מספר הפיראטים בעולם לעליה בהתחממות הגלובלית. כן יש קשר , אבל כנראה שהוא מקרי. זה שהיא לא מדברת שפה או שאין לה אזרחות זה לא דבר שמאפשר להשותה לאישה שנסחרת . תנאים פתיחה שונים , בחירות שונות ,לחץ אחר.

זה מזכיר לי קטע מסאוות פארק בו אחד החברה מהאחווה של הPC (הם אחראים על שמירת התקינות הפוליטית) מסביר לבחורה שהוא רוצה לזיין אותה ומאשר שהיא אומרת כן על הכל , אחרי הסקס הוא מוציא לחבר שלו ערמת מסמכים חתומה לכל תנוחה שהם עשו.

זו הקצנה אבל מה ציפית שמישהו שרושם תיאור קצר באיזשהו בלוג נידח יוכל להמציא לך ערמת אישורים לגבי כל תנוחה ותנוחה? אתה בעצמך אם תהיה עם בחורה תדאג ליידע אותה :"עכשיו אני יורד לך , עכשיו אנחנו מתנשקים , האם מקובל עליך שא^^^^ אצבעות? " , ת'כלס זה יהיה די צולע אם אתה באמת מודה שאתה עושה את זה . אבל אם כן , אשריך צדיק בסדום.

בכל מקרה, אני באמת *לא* זוכרת אם הוא הבטיח לה שלא יהיה שום דבר מיני וגם אם הבטיח שום קשה לי לדמיין שהוא זינק לה לפה , מה גם שאני כן זוכרת במפורש שלא הוזכר שהוא נהג בה באלימות או כפה עליה פסיכולוגית משהו (לא שהגיוני שהוא יכתוב אם היה אבל בגלל שאתה משער אז יש לך אונס משוער- מוכח?)

מי אמר שהוא יתנפל עליה? למה ישר אתה הופך אותה לשה חסר ישע. אומנות החיטוי בשום מקום לא מאזכרת שמומלץ ואף רצוי לאנוס נשים - זה למשל שקר.

עכשיו למה אני אומרת שיתכן ולא היה אונס (ויתכן והיה וזו הפואנטה אנחנו לא יכולים לדעת) כי לדעתי זה אכזרי להחליט שאתה שופט ובלי לדעת את הפרטים ובהעדר סמכות משפטית לקבוע דין של אדם אחר שאינך מכיר.

ויותר מזה אני לא מאחלת לך להגיע במקומו של אדם במקרה ולא באמת עשה זאת להתמודד עם סטיגמה של אנס.
אני לא אוהבת את כל תרבות השיימינג הזו שנוצרה סביב כל ציוץ קטן של אדם.

עכשיו לגבי המשפט:"
שכחת את האמירה, הסכמה לאקט אחד אין פרושה הסכמה לאקט אחר?"

זה בדיוק מה שדיברתי עליו . מה דעתך על במקום המשפט הזה :"
אם ביצעת אקט מסוים ואת לא רוצה להמשיך לבא , את אומרת למי שאיתך"
ההמשך המתבקש הוא שאם הוא מבצע את זה בניגוד לרצונך זה נע בין מעשה מגונה לאונס.

מה דעתך על זה?.
למה תמיד להציג אישה במקום של חסרת ישע. יש לה פה ויש לה יכולת והחוק היום עומד לצידה, למה שלא תשתמש בזה (מה גם שאני לא רואה איך להציג אותה כחלשלושה נרפית מיטיב עם העצמה נפשית או מטרתו של הפמניזם לשיוויון במידה וזו עדין מטרתו)
 

Berethor

New member
כן אני בהחלט שואל אישה אם היא מסכימה לכל האקטים ואין לי בעיה

"אם גם היו חותמים על חוזה לפני יחסי המין, זה היה יכול להיות גם לטובת נשים(במיוחד נשים שלא מסכימות להכל) וגם לטובת גברים(בתור הגנה מפני תלונות שווא). יצא לי כבר בלא מעט מקרים מה העדפות המיניות של אישה ומה היא מוכנה לעשות ומה לא(בזדמנות זאת אני אציין שוב שאני לא מעוניין לרדת לאף אחת, רואה אפילו לא צריך להיות במצבים אינטימיים איתי כדי לגלות את זה), ואני בהחלט מברר מראש אם מישהי מעוניינת או לא, אם כי הזהירות שלי בנושא היא גם אחת הסיבות לכך שאני רווק, אם הייתי מאלו שמשתמשים בדרכים לא מוסריות כדי להשיג מין או/ו אם לא הייתי בררן, אז סביר להניח שהדברים היו נראים אחרת, אבל אני מעדיף להיות כנה ולפעול נכון אפילו אם זה קשה, ואפילו אם אני לא מקבל פרסים על כך, לפעול בצורה אידיאליסטית בעולם אפל זה לא פשוט, אבל אני גאה על כך שאני מוסרי בנושא. די צולע? אני מעדיף להקריב חלק "מהספונטניות והקוליות" שלי לטובת לוגיקה והסכמה אמיתית, ואני לא באמת חושב שצריך לשאול כל רגע, אבל לפחות בפעם הראשונה לפני שעושים את זה עם מישהו. מה הבעיה לשאול מראש אם הצד השני מעוניינת בדברים כאלו או אחרים באופן כללי ואיתך ספציפית, כבר יצא לי לקבל הצעות מהסוג הזה, בדרך כלל סירבתי עליהן, אבל כיבדתי את הכנות, ושקלתי אותן."

"לא רק שאני מעדיף לברר את זה לפני האקט עצמו, אני מעדיף לברר את זה הרבה לפני, אפילו לפני שהולכים שיוצאים לאנשהו, מה כל אחד רוצה(ואם הרצונות לא מתנגשים) ומה התוכניות לפגישה, ולפי זה להחליט אם שווה להיפגש. יש אנשים שלא מדברים את זה משום שהם מסתירים את הכוונות האמיתיות שלהם, ומשם שהם מתכוונים לעשות מניפולציות/להתנפל על הצד השני מבלי שהוא מסכים לזה בצורה חופשית ומודעת, ויש כאלה שלא מדברים על הנושאים האלו מבושה, או/ו משום שהם חוששים שהצד השני שמרן מדי מכדי לדבר על נושאים מיניים. לא נראה לי שאני יגיע למצבו של החניך הסוטה מאומנות הפיתוי, אני לא ינשק אישה למרות סירובה המפורש בכך, ואני לא יזיז תתחתון/אפשיט ואתנפל על אישה שמסרבת ליחסי מין מלאים, אם זה לא נשמע לך מספיק אלים וכפייה אז אני לא יודע מה כן. נכון שהוא לא הרביץ לה, אבל הוא נישק אותה בכוח "ועלה עליה" בכוח(למרות שהיא לא רצתה לתת לו להוריד לה תבגדים, אז הוא החליט פשוט להזיז לה את התחתון), למרות סירובה המפורש לדברים האלו, אבל כפי שהוא אמר, "אני קרנף עיוור, אל תקשיב למה שהן אומרות, תעשה להן מה שבא לך בלי לשאול אותן". מבחינתו האישה היא בובת מין, לא אכפת לו אם היא רוצה או לא רוצה, כל מה שאכפת לו זה להשיג מין, גם בדרכים לא מוסריות. אני לא מאשים גברים אם אין סיבה מספיק טובה לכך, ובהמקרה הזה יש סיבות מאוד טובות לכך שהוא אשם/היא באמת חסרת ישע ולכך שהיה קשה לה למנוע ממנו לנשק אותה בכוח ולהפשיט אותה, המשטרה לא הייתה ליד הבית שלו, וסירוב המילולי שלה לא הזיז לו, משום שהוא "קרנף עיוור", אולי בעיטה חזקה לפנים שלו הייתה עוזרת, אבל היא לא הייתה מספיק חזקה ואמיצה בשביל זה."

"The world is filled with idealists who believe in truth and justice and devote their lives to fighting for it. And then the world keeps letting them down. For them, Being Good Sucks. But rather than giving up on their goals, they replace their shiny armor with a full plate of pure cynicism. These characters realize they live in a dark, cruel and brutal world and choose to fight not because they believe they will truly make a difference, but because it's the right thing to do."

"The presence of cynicism usually makes the idealistic behavior even more noteworthy: it's easy to love everyone when Rousseau Was Right, but you really have to be a good guy to believe that Humans Are Bastards and care about them anyway. Such characters can also be The Fettered; their cynical outlook tells them they could probably get away with all kinds of things that they don't do because that would be wrong, and just because the world sucks doesn't mean you need to make it worse. Then again, this kind of character goes great with a world where you Earn Your Happy Ending after much strife."

[URL]http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/KnightInSourArmor[/URL]

 
תביא קישור מלא.

אחלה שביררת לפני באותה מידה אני לא חושבת שיש סיבה שאישה לא תוכל לומר שהיא רוצה או לא רוצה משהו (לפני או אחרי) , אם זה משהו שהיא מצידה אמרה- הולך.

חוץ מזה אני חושבת שאם זה בפעמים הראשונות זה נשמע יותר "אנושי".
אין לי כוח יותר לדון בההוא שוב :/ ,
כעיקרון אדם חף מפשע עד שהוכח אחרת (וברמה משכנעת).

כלומר זה היה לפחות עיקרון מוביל פעם :I
 

Berethor

New member
אם יותר פמיניסטיות היו לומדות על כל ההשפעות של הטסטוסטרון

אז אולי הן היו מבינות למה גברים מיניים יותר מנשים(בדרך כלל) ולמה גברים ונשים שונים לא "רק" מבחינה פיזית. לגברים יש הרבה יותר טסטוסטרון מאשר לנשים, ולכן גברים מיניים יותר מנשים(בדרך כלל), וזאת גם אחת הסיבות העיקריות לכך שגברים אלימים יותר מנשים(בדרך כלל). זה ממש לא קשור רק להתניות החברתיות, מאפייני המגדר לא באו יש מאין, ולכן אלו דברים שמאוד קשה עד בלתי אפשרי לשנות, וזה שיש כמה גברים ונשים יוצאי דופן לא משנה את העובדה שרוב הגברים גבריים מטבעם ורוב הנשים נשיות מטבען, לטוב ולרע. אני לא מסכים שאונס בא מאלימות גרדא, לדעתי זאת אג'נדה שמנותקת מהמציאות, למה שגברים רבים עם גברים אחרים הם בדרך כלל לא אונסים אותם? בפרוש יש קשר גדול בין העובדה שגברים נמשכים מינית לנשים לבין כך שגברים מטרידים מינית נשים, והנ"ל נכון גם לגבי דברים קשים יותר כגון אונס, עברות מין והוללות מינית זה הצד האפל של המיניות. המטרה של האנס היא להשיג מין בכל דרך אפשרית, כלל דרכים מפוקפקות ולא חוקיות. אני לא מתעלם מכך שזונות הן נשים, אבל אני מאמין שמי שרגילה לעסוק בזנות זה בדרך כלל הרבה יותר פשוט בשבילה בהשוואה למישהי שלא רגילה לעסוק בזנות, אחרי הכל זה המקצוע שלה ויש לה רב ניסיון בזה, מבחינת אישיות ודרך חיים הזונות הן שונות(בין אם הן היו שונות מתחילת דרכן ולכן התחילו לעבוד בזנות ובין אם הן השתנו אחרי הרבה שנים של עיסוק בזנות), כן הזונות הן נשים, אבל לא כל הנשים הן אותו דבר, כפי שגם לא כל הגברים הם אותו דבר.

"טסטוסטרון (באנגלית: Testosterone) הוא הורמון המין הזכרי העיקרי. הוא מיוצר בכמויות גבוהות אצל הגבר באשכים, בהשפעת ההורמון LH המיוצר בבלוטת יותרת המוח, ואצל האישה, בכמויות קטנות, בשחלות. לטסטוסטרון תפקיד מפתח בדחף המיני, הן אצל הגבר והן אצל האישה."

"הורמון זה גם אחראי על סימני המין המשניים הגבריים: שׂיעור הפנים והחזה, עיבוי הקול, העלאת מסת השרירים, עיבוי העצם, יצירת תאי זרע והדחף המיני. בתחום ההתנהגותי, רמות גבוהות של הורמון זה מובילות לאגרסיביות ותחרותיות."

[URL]https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%98%D7%A1%D7%98%D7%95%D7%A1%D7%98%D7%A8%D7%95%D7%9F[/URL]
 

גאיה1323

New member
תודה על הקישור לויקיפדיה

אבל עדיין לא מצאתי הוכחה שזכרים יותר מיניים מנקבות, (אם מדובר על הבדלים פיזיים ולא מגדריים) גם לנשים יש אסטרוגן וליבידו.
בנוגע ל״אישה אחת תראה הערה מינית כמחמיאה וסקסית ואישה אחרת תראה הערה מינית כמטרידה, במיוחד אם היא מקבלת אותה מגבר שלא אטרקטיבי בעינייה״ זה פשוט לא נכון בעליל. הטרדות מיניות נבדלות מפלירטוט לפי מידת הנוחות ששני הצדדים מרגישים, ולא לפי מידת ה״אטרקטיביות״ של שניהם, מוזמן להסתכל בכל דף עדויות של נפגעות פשעים מיניים בכדי להבין את הנקודה הזו.
מין אינו שלילי, אונס הוא שלילי. הטיעון בנוגע לפרקטיקה הדומה לא רלוונטי לדעתי. אפשר לסרק את השיער במסרק ואפשר לסרק את גבו של רבי עקיבא במסרקות ברזל. זה לא אותו דבר, אולי האקט דומה אבל ההבדלים ברורים.
 

Berethor

New member
טסטוסטרון ידוע בהשפעה על הליבידו הרבה יותר מאשר אסטרוגן

זה לא מספיק הוכחה בשבילך? ותשימי לב שהטסטוסטרון מעלה את הליבדו גם של גברים וגם של נשים, פשוט לנשים יש פחות טסטוסטרון מאשר לגברים, ואני מניח שבמקרים של נשים שהן הרבה יותר מיניות בהשוואה לנשים אחרות יכול מאוד להיות שיש להן רמת טסטוסטרון גבוהה יותר מהממוצע הנשי. בנוסף לכך יש גם הוכחות בשטח, בכך שגברים בדרך כלל יוזמים מין ומעוניינים במין יותר מנשים, גם שמדובר בסטוצים וגם שמדובר בקשר זוגי. זאת גם אחת הסיבות העיקריות לכך שגברים מעוניינים בתכנים מיניים ובשרותים מיניים יותר מנשים. אם כי יש לציין שיש גם נשים שצורכות שרותי מין מגברים והייתה תוכנית ריאלטי על הנושא.

"Gigolos is an American reality television series about the lives of five male escorts in Las Vegas. The series follows the men, all employees of the same escort agency Cowboys4Angels, through their daily lives and interactions with each other."

[URL]https://en.wikipedia.org/wiki/Gigolos[/URL]

 

גאיה1323

New member
השאלה, שהופכת להיות סלע המחלוקת בינינו בדיונים רבים

היא האם העניין הוא פיזי או עניין של התניה חברתית.
נניח שלמרות שלא הבאת מקור או סימוכין לדבריך בנוגע לעניין הפיזי, האם אתה מכחיש את זה שגברים נדרשים לרצות מין כל הזמן וגבר שלא רוצה מין בכל סיטואציה נחשב לחלש או פגום, בעוד שאצל אישה הדבר הפוך לחלוטין ואם היא מעוניינת במין קוראים לה בכל מיני שמות ו״ערכה יורד״ בעיני החברה, והיא גם כן נחשבת פגומה?
האם אתה טוען שלהתניות חברתיות אין חלק בדבר?
 

Berethor

New member
הנושא של מולד ונלמד הוא מורכב באופן כללי, גם בלי קשר למחלוקת

שיש ביני לבינך בנושא, ובסופו של דבר זה גם וגם, והשאלה היא רק מה משפיע יותר, ואני מאמין שהביולוגיה משפיעה יותר מאשר החברה, וזה שיש אנשים בחברה שמתנהגים באופן שונה, לדוגמה טומבויות ובוצ'ות, ובמקרים יותר קיצונים טרנסג'נדרים, והאנשים האלו מוכיחים שזה דבר אפשרי, אבל עובדה שרוב האנשים לא בוחרים בזה, למרות שהחברה לא אוסרת על זה באופן מוחלט. גברים נדרשים לרצות מין כל הזמן? בזוגיות עצמה? לא ממש, למעשה זה גורם להרבה ריבים בזוגות שיש בהם פערים גדולים בליבדו, ובדרך כלל זה הגבר שרוצה יותר מין(משום שגברים נוטים להיות מיניים יותר מטבעם), במקרים הנדירים שהגבר הוא בצד שרוצה פחות אז כן, יכולים להגיד עליו שהוא חלש, פגום ולא גבר מספיק, וזה גם מה שבת הזוג שלו תגיד לו או/ו עליו בהרבה מהמקרים. לאישה שמעוניינת במין קוראים בכל מיני שמות וערכה יורד בעיני אנשים לא מעטים, בעיקר אם היא מעוניינת במין שלא במסגרת של קשר רציני. יש התניות חברתיות אבל הן מבוססות על סיבות ביולוגיות, בעיקר על העובדה שאישה שמתהוללת מינית עלולה להישאר לגדל את הילד/ה לבד, ושרוב הגברים לא מעוניינים לעזור לגדל ילדים שלא שלהם, וככה זה גם בטבע, אצל רוב המינים הלא מונוגמיים, הנקבה מגדלת את הצאצאים לבד, והזכר הולך לדרכו אחרי ההזדווגות.

"For the last few hundred or more years, sexually active men have often been admired for their virility and sexual 'conquests' (unless he is a cad, or picking only low hanging fruit)note while a sexually active woman is more likely to be seen as being a trashy whore. For a man, the loss of his virginity is an achievement. For a woman, it is a surrender or, if outside of marriage, a filthy defilement. This probably has something to do with how a man can have hundreds of partners without any discernible consequence, whereas a woman in the same position would most likely be irreversibly changed into a mother forever."

"This is Older Than Feudalism, due to the historical sexual Double Standard. This is partly explained by mere biology. A man can impregnate multiple women a day while a woman can only get pregnant once every nine months. Therefore, base animal reproductive instinct dictates that men should be having sex with as many women as possible while women should be very selective in choosing their mates in order to ensure that only the best genes are passed on to the next generation. note Plus, a sexually active but irresponsible woman is far more at risk than a man in a similar position. If she gets pregnant and daddy's just a Glorified Sperm Donor, she's the one stuck with a fatherless child, while a man who is willing to care for his wife and children would feel rightfully screwed if he finds out he isn't really the daddy."

[URL]http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/MyGirlIsNotASlut[/URL]
 

גאיה1323

New member
פשוט לא נכון

יש המון צורות של גידול צאצאים בטבע, הן לא בדרך כלל הנקבות מגדלות את הילדים.
מפנה לפרק הראשון של המין האחר של סימון דה בובואר.
אין לי מה להגיד לך, מה שאתה אומר לא מוכח, רק שבבקשה בגבולות הפורום הזה תשתדל לא למחוק את הזהות של אנשים אחרים ולא לבזות מגדרים שונים. אם אתה לא יודע מתי ההודעה מבזה ומתי לא, אני אגיד לך.
 
לא מסכימה איתך , ראיתי בפירוש

נשים שמגיבות בצורות שונות לגברים שונים שאומרים כמעט את אותו משפט שבהחלט יכול להתפס כהטרדה מינית (וכן האטרקטיבי לא הטריד אותן מינית בניגוד למקבילו ביש המזל)

אני חושבת שהוא אמר משהו נכון (וזה לא קרה פעם אחת).
זה תחום מאוד מעורפל.

הייתה לי בחורה בעבודה שמישהו העיר לה על משקפי השמש שהיא לובשת ומשום שמשקפי השמש שלה היו תלויים על החולצה באיזור אסטרטגי של המחשוף היא החליטה שהוא הטריד אותה מינית .

:/

ו
 

גאיה1323

New member
ההבדל בין הטרדה מינית לבין פלרטוט

הוא האם שני הצדדים מרגישים בנוח.
צריך רגישות מינימלית בכדי להבחין בכך.
אם מישהו רוצה להחמיא לי על השרשרת שלי כאשר נפגשנו לפני חמש דקות והוא מוצא לנכון לשלוח יד לחזה שלי ולתפוס את התליון, ארגיש לא בנוח. אם בן זוגי עושה את זה ארגיש יותר בנוח. לא כי אחד יותר ״אטרקטיבי״ מהשני, אלא כי אחד מכיר אותי ואת הגבולות שלי והאחר חצוף ונכנס לתוך המרחב האישי שלי בלי להכיר.
אם יש ספק אין ספק וכו׳, צריך רגישות מאוד מינימלית בשביל לא להטריד, זאת בהנחה שאתה לא חושב שמגיע לך לעשות הכל וכולם צריכים לספוג את זה.
 

Berethor

New member
יש נשים סטוצריות/זורמות שמרגישות מספיק בנוח גם עם אנשים זרים

ומגע הוא לא תמיד מיני, ככה שאין מדד אוניברסלי לאם גבר או אישה מרגישים בנוח עם זה או לא. מאוד קל להאשים אנשים בהטרדה, במיוחד אם הרף של מה שנחשב להטרדה הוא נמוך, ולא תמיד יש דרך לדעת אם הצד השני מרגיש בנוח או לא, אנשים לא קוראים מחשבות, ואנשים הם לא אותו דבר. זה לא קשור רק לגבולות, זה קשור גם לאדם הספציפי, אותו אקט בדיוק אין לך בעיה שבן זוג יעשה אבל יש לך בעיה שגבר זר יעשה, אז את טוענת שאצלך זה נמדד ברמת הכרויות מאשר ברמת האטרקטיביות, אבל זה עדיין עיקרון דומה בנושא הזה, ועדיין את סלחנית יותר לגבר אחד מאשר לגבר אחר על אותה התנהגות. אם אישה נוגעת בצורה מינית בגבר שלא מעוניין בא הוא יכול לראות את זה כהטרדה מינית, אם אישה נוגעת בצורה מינית בגבר שמעוניין בא סביר להניח שהוא לא יראה את זה כהטרדה מינית. כן יש דרכים להפחית את הסיכון, אבל זה בא על חשבון הספונטניות וזה משהו שיותר קשה לעשות עבור אנשים מוחצנים או/ו חברותיים. חוץ מזה זה לא כל כך הוגן להשוואת בין בן זוג לגבר זר בנושא הזה, עדיף להשוואת בין התנהגויות של שני גברים זרים, האם לאנשים זרים מותר לעשות דבר זה או אחר. לבן הזוג שלך יש לא רק ידע עליך, אלא יש לכם גם היסטוריה משותפת, זה לא הפעם הראשונה שהוא נוגע בך.
 
זו הבעיה בהשוואה שעשה

ואני לא מתעניינת ביחסי הכוחות,

קודם כל אני מכירה מספיק אנשים שיכולים להמנע כל חייהם (!) מללכת לזונות. זה לא במיוחד קשה.

דבר שני בניגוד לקושי של אדם להמנע ממשקה אלכוהולי שנהוג להגיש באירועים חברתיים , באירועים שאני מכירה (מגדילה ראש שאולי יש אחרים) לא נוהגים להגיש זונות כמנת ביינים ואין סיבה שאדם כך סתם בדרכו לחבריו , בעבודתו , ביציאה בערב ימעד בטעות תמימה אל מפתן דלתה של זונה.

אני אומנם לא מאמינה שאפשר להעלים לחלוטין זנות (לא מכיוון שתמיד הייתה, כי היא בעבר נשאה אופי פולחני כמו למשל הקדשות במקדשים או פולחן הבכנחליה) , כי היום אין בה דבר מהעולם העתיק. מדובר בסה"כ בטיבין ותקילין שבאים במכירה והפעם בדמות גופה /גופו (למה לא מתייחסים לגברים? זנות של גייז היא דבר שריר וקיים) של אדם, לפחות לו היה לזה תוקף של קדושה יתכן ומצבם היה טוב יותר.

בעיני מיותר לדון בחוקיות של זה, זה בבירור ברוב רובם של המקרים פוגע נפשית באדם שבוחר לעסוק בזה ואני לא מוצאת סיבה לתת לזה גושפנקא חוקית ולהקל על מי שבוחר לפקוד בתי בושת , זונות רחוב ודירות פרטיות או להקל על מי שמסיבה הזויה כזו או אחרת תבחר בזה כמשלח גופה.

אני בטוחה שחוק יובש (איכשהו זה נשמע פה הומוריסטי) יוכל לעזור אבל לכל היותר אין לי שום סיבה לחשוב שלגליזציה כזו יכולה לתרום למישהו .

בכלל בלי קשר לסטיגמה למה שמישהי תרצה להרשם ולהודיע למשרד הפנים או הרווחה או מי שלא יהיה שהיא עוסקת בזה ? . כאילו, ועוד בישראל...
 

גאיה1323

New member
הבעיה היא באמת לדעתי שאין פה התייחסות לאישה כסובייקט

אלא כאובייקט. את אף אחד לא מעניין איך כוסית היין מרגישה, היא חפץ שנועד לתענוג שלך.
עם כל הכבוד זה עובר את הגבול.
בנוגע לזנות היא המקצוע העתיק בעולם, מעתיקה ישירות מהאתר של מכון תודעה:
&nbsp
זנות תמיד הייתה ותמיד תהיה, זה המקצוע העתיק בעולם, ואי-אפשר לשנות זאת.
&nbsp
הזנות איננה מקצוע, אלא אורח-חיים הנוגע בכל. בניגוד לזנות, פעילויות אחרות ידועות משחר האנושות כמקצועות של ממש. עם אנשי המקצוע שעסקו בהם נמנו למשל מיילדות, רועי צאן, וחקלאים.
מלחמות, רצח, וגילוי עריות, אף הן תופעות שתמיד התקיימו וכנראה תמיד תתקיימנה. עם זאת, אנחנו פועלים בשאיפה מתמדת לצמצומן, ולא משתמשים בעובדת קיומן ההיסטורי כתירוץ מוסרי להצדקתן. מיתוס ה"המקצוע העתיק" מצפין בחסותו את העובדה לפיה בהחלטתנו כחברה אם להיאבק בתופעות חברתיות שליליות או לשמרן.
מדוע במדינות שונות, הנוקטות בהליכים נגד הזנות, התופעה לובשת היקפים שונים? בפערים אלו טמונה ההוכחה להתכנות של שינוי חברתי.
 
למעלה