יוסטון מציעים למינסוטה 4 בחירות סיבוב ראשון בתמורה לבאטלר

OrEl74

Well-known member
מנהל
יוסטון מציעים למינסוטה 4 בחירות סיבוב ראשון בתמורה לבאטלר

במינסוטה עדיין לא השיבו להצעה ובהחלט מעניין לראות אם הם יסכימו.
מצד אחד, נשמע מפתה עבור קבוצה צעירה דעדיין נמצאת בתהליך בניה המו מינסוטה.
מצד שני, צריך לקחת בחשבון שכנראה ואלה לא יהיו בחירות גבוהות במיוחד אז אולי זה לא רעיון כזה טוב.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
אוקלהומה עם פתיחת עונה של 0:4


 

Anfield

New member
רמת ביצוע נמוכה ב5 דקות הסיום

זאת בעיה שקיימת בכל אחת מ11 העונות של הפרנצ'ייז הזה.
זה לפעמים הלך חלק כי היו כוכבים עם המון כישרון אבל מתוכנן זה לא היה ובטח שזה לא קיים היום.
 

rapgamer4ever

New member
ווסטברוק ניגר בצורה קשה

ברבע האחרון זרק 0-7 מהשדה וגם איבד פעמיים.
זה שלא שבוסטון היו טובים יותר אבל למזלם הם היו בבונוס כמעט לאורך כל הרבע, ועבירות טיפשיות שביצעתם בריבאונד או במאבק על מיקום נתנו להם נקודות מהקו במתנה.
 

Krit123

Well-known member
OKC-בוסטון

במחצית הראשונה בוסטון שיחקה עם הפרעת קשב וריכוז בהתקפה, יותר מידי כלים ואין מי שימקד אותם, פוזשן אחד מפרגנים בכוח ובאחר למישהו נשבר והוא מכריח זריקה... יש הרבה מוסרים טובים אבל אין מנהל משחק טבעי שאפשר להפקיד בידיו את האחריות למצוא את האחרים ולהכניס אותם למשחק. חשבתי שאם ההתקפה תתנהל סביב הפיק אנד רול בין קיירי להורפורד דברים יקרו מעצמם, אבל לא נראה שלטייטום או לקיירי יש מספיק סבלנות ליצור התאמה בין כולם, הם מראים נכונות לפרקים אבל סגנון המשחק שלהם די סותר את המטרה
לגבי המשך העונה אם זה ימשיך ככה באיזשהו שלב בראון או היוורד יצטרכו לקחת צעד אחורה ולעלות מהספסל, צריך שיהיה מישהו בחמישייה שלא מצפה ל-15 זריקות בערב שמוכן להתמקד במשימות הגנתיות, וזה בדיוק מרקוס סמארט, שהוא גם רכז אז על הדרך יוכל לעזור לאחרים למצוא מבטים. החמישייה הפותחת כרגע היא זו שצריכה לסיים משחקים... ככה גם תביא את החמישייה הפותחת לכדי מיצוי ותשדרג את הספסל שגם ככה היה מעולה לטוב בליגה בפער.

OKC הובילה ב-16 במחצית, התפנית הגיעה ברבע השלישי כשהשלשות של הסלטיקס התחילו להיכנס, הורפורד (שעד לאותו רגע הפסיד לאדאמס במצ'אפ הישיר) קלע שלוש שלשות רצופות, קיירי, מרקוס מוריס ואחרים גם תרמו לרבע של 40 נקודות ומחיקת הפיגור.

בצד של אוקלהומה ווסטברוק עדיין לא כשיר לגמרי והוא משחק חזק מידי (כמו תמיד) בניסיון להניע את הקבוצה, צריך להאט לפני שיפגע בעצמו... ההתקפה שלהם נראית כמו משחק חיובים של זריקות רעות בין ג'ורג' לראס, הלילה ג'ורג' הוביל רוב המשחק אבל ראס הפך את התוצאה לקראת הסיום עם שני שלשות זוועתיות. ג'ורג' לא הספיק להחזיר לו. בזבזו את הטיימאוט האחרון שלהם בפיגור 3, 27 שניות לסיום בשביל להוציא כדור לראס שזרק מטר וחצי מעבר לקשת על השמירה כמעט שנייה אחרי שקיבל את הכדור... בשביל זה לקחתם פסק זמן? מי היה מונע ממכם לקחת את הזריקה הזאת?
 

rapgamer4ever

New member
ניצחון יפה של הלייקרס על דנבר

מקגי ממשיך בעונה הטובה ביותר בקריירה שלו, הוא חיוני לגמרי ללייקרס שאין להם אף סנטר מחליף. ברבע השלישי כשג'ונתן וויליאמס עלה כ-C יוקיץ' פשוט השמיד אותו כמה פוזשנים ברצף והכריח את וולטון להחזיר את ג'בייל למשחק. 32 דקות שלו הלילה, לא זוכר את הפעם האחרונה ששיחק כל-כך הרבה.
&nbsp
קוזמה ממשיך להיות טוב מאוד בהתקפה, סולידי בהגנה, כרגע השחקן השני הכי טוב בלייקרס.
לברון ממשיך במאמץ המודע לא לקחת על עצמו יותר מדי, גם כשזה עולה לקבוצה בהפסדים. דוקא כשהוא ירד לנוח ברבע האחרון, כשהלייקרס בפיגור, לאנס הוביל קאמבק ובנה מומנטום אדיר. אגב הוא המועמד שלי ל-MVP של שאקטין-א-פול העונה, כל-כך הרבה שטויות הוא עושה.
לונזו בול שהיו מי שהרימו ידיים לגבי הקליעה שלו על סמך עונת הרוקי, בינתיים קולע העונה 11-27 משלוש שזה יפה מאוד. כולל שלשות סטפ באק וכאלה.
&nbsp
הנאגטס הפסידו לראשונה העונה במשחק שהשלשות לא נפלו וההגנה לא הצליחה להחזיק את היריבה כמו במשחקים קודמים. בכל מקרה זו קבוצה שהשתפרה בהגנה בבירור לעומת העונה הקודמת, וההתקפה שלהם זורמת יפה מאוד. יש סיבות לאופטימיות.
 

billc

New member
כשאינגרם חוזר, קוזמה אמור לרדת לספסל

קוזמה מבחינת הוכיח את עצמו ,
אנשים מעדיפים את אינגרם בגלל שבחרו בו גבוה בדראפט
ובגלל שהוא "נראה" פוטנציאל, אבל הדבר הכי חשבו בכדורסל זה יכולת להכניס סל, ולעיין נראה שיותר קל לקוזמה הוא גם פיזית נראה יותר חזק
מאינגרם שלמרות שהוא התחזק הקיץ עדיין נראה בלי אוויר

דרך אגב במקום למחוק עוגיות , פשוט לעשות לוג אאוט לוג אין
 

billc

New member
תאמינו או לא, בוגי הרגע הורחק עם תלבושת אזרחית

אני חושב שהוא התווכח עם השופט
 

OrEl74

Well-known member
מנהל


גולדן משחקים בניוטרל, זה פשוט מדהים לראות.
דוראנט וסטף משאירים אותם בתמונת המשחק ולמרות שהניקס משחקים נהדר ומובילים כבר דקות ארוכות, אי אפשר להמר על הפסד של גולדן.
קצת לחץ בהגנה והריצה המפורסמת שלהם והתוצאה מתהפכת.
&nbsp
אשמח לראות את הניקס מנצחים כי הם באמת משחקים נהדר במשחק הזה.
 

rapgamer4ever

New member
גולדן היא קבוצה של 2 שחקנים בהתקפה

רבע ראשון היה קרי, שני דוראנט, שלישי קרי, רביעי דוראנט ביג טיים עם 25 נקודות ברבע!! מניח שזה שיא אישי שלו.
קליי תומפסון שבימים כתיקונם הוא הקלעי השני בטיבו בליגה, נמצא בסלאמפ שאני לא זוכר כמותו. העונה הוא קלע 4 שלשות מתוך 31. פשוט חושך. כולל שלשות פנויות מהפינה שאנחנו רגילים שהוא שם אותן ב-70%. העונה שום דבר לא הולך לקליי והוא עוד לא הגיע ל-20 נקודות במשחק אפילו פעם אחת. לכן קרי ודוראנט יושבים יחד על ממוצע של איזה 60 נקודות ו-12 אסיסטים.
&nbsp
איגודאלה נהיה ממש נון פקטור בכל הקשור לסקורינג. זו מגמה שהולכת ומתחזקת בשנים האחרונות. ב-104 דקות על המגרש העונה הוא הגיע ל-10 נקודות. במצטבר.
דריימונד היה טוב הלילה אבל גם במקרה שלו אין עקביות. מתוך 6 משחקים העונה, ב-4 מהם קלע 5 נקודות ומטה.
&nbsp
מי שעוזרים קצת בסקורינג אלה ג'רבקו בתחום של קליעה, דמיאן ג'ונס כפינישר באזור הסל, ולוני גם כן לא רע בכלל. אבל הווריורס צריכים לקבל יותר משאר שחקני הגרעין, אחרת כשהם יפגשו קבוצה בפלייאוף ששומרת חזק ומביאה שמירות כפולות הם יתקלו בקשיים.
&nbsp
 
למעלה