KIA PICANTO 1000
New member
כולנו מסכימים
אני משוכנע שגם הוא מסכים. הוא הרי יודע שלא כולם יכולים למכור רכב דומה לשלו, בן כשנתיים, יד 2 בקלות כמוהו. מאלף סיבות...רבים אחרים לא יודעים לשמור על הרכב כהלכה והוא נעשה שרוט ורקוע עד כדי מראה כמו רקיעות נחושת לא מקצועיות ולא אסטטיות...וגם תיקוןנים במידה ומבוצעים, אף פעם אינם באיכות של המקור
אהרון לכל היותר [ואני משוכנע שהוא יסכים לכך], מסביר על הסטנדרטים שלו עצמו, הוא אוהב לנהוג בצמיגים איכותיים ובמצב כמעט חדש, ועם בלמים שהם OEM ואין בזה כמובן רע וזה עוזר לו להגיע לחישובים שלו... אבל אנחנו כולנו יודעים שהשוק ככלל איננו בהכרח מתנהג ככה.
אני זוכר שבאופנוע שהיה לי, היה לי חשוב התחזוקה ברמה של 100% [כי גם כך בטיחות של אופנוע רעועה משמעותית], אז שם התקנתי רכיבי OEM בלבד. החלפתי לרפידות בלם לפי המספר הסידורי של היצרן אופנוע [מי עוד עושה ככה? ובארץ זה סופר נדיר! קניתי אפילו צמיגים בחו"ל והבאתי לי עם חזרתי מחו"ל], ושם אף פעם לא נוצר בלאי בדיסקים אפילו אחרי 7 שנים...ואני נוהג נכון ובולם חכם אבל בכל זאת המון נסיעות מהירות וכו'...ולהבדיל, ברכב אני מגלה שיש מדרגונת קטנה בדיסק למרות שהרפידות היו עד כה מקוריות, וכלומר שחלקי הOEM אינם באיכות של מה שהיה באופנוע וזה גם ברור. היה לי אופנוע שביחס לאופנועים הוא 17 דרגות מעל הרכב הצ'וקו שיש לי כיום ביחס לרכבים... וגם זה בסדר. אני חסיד גדול של בטיחות אקטיבית וזה נתון גם בידי הנהג...מאד סובייקטיבי, ובאופנוע זה מורכב שבעתיים העסק הזה.
ושלא נטעה, אני נהנה מאד גם מהרכב אבל לא מדובר על האופנוע שטיפס את הקסטל על 150 או 180, כמה ש"בא לרוכב באותו היום"...ותמיד בא..., ולא היה רכב ולא משנה מה שלא נותר מאחור, והכל נטול כל מאמץ שהוא... ואם היה נהג כלשהו ברכב ספורטיבי הוא הצליח לשמור על קשר עין לטווחי זמן קצרים ושלא לדבר כמה פעמים החליף לחיצה בין ברקס לגז בעוד אנוכי על גז קבוע ומעט משחקים...
אבל אם נחזור לעניינינו, כיום ברכב, כיאה לרכב צ'וקו ובכלל ממילא יש לי את ההגנה של רכב [ואני יודע להעריך שכיום יש לי 2 גלגלים נוספים בהשוואה לפעם....], אני מרכיב אפטרמרקט זולים לרפידות הברקס [ואגב אינני מרגיש ירידה בבלימה], ואני נוהג עם צמיגים שהם כבר גמורים לכל הדיעות...אני עוד מושך עם זה כי אני סומך על עצמי וכד'... כוונתי לומר שאהרון כנראה איננו כזה. הוא להבדיל, אוהב צמיגים שאינם בלויים מעל מינימום שבמינימום ורפידות ברקס שאינם בלויים מעל למדיום מסויים ולכן הסטנדרט שלו הולך לחומרה והחישובים מותאמים ללבל הזה הגבוה של התחזוקה... כמובן שאחד כמוהו יישאף להחליף רכב לעתים קרובות כי זה כבר מגיע במקום המון החלפות של רכיבים שיתחילו להתבלות...
החישוב של אהרון אמיתי ונכון. אין שום שקר בדיווחים שלו, אבל זה מתאים ומדוייק רק בעבורו.
אני משוכנע שגם הוא מסכים. הוא הרי יודע שלא כולם יכולים למכור רכב דומה לשלו, בן כשנתיים, יד 2 בקלות כמוהו. מאלף סיבות...רבים אחרים לא יודעים לשמור על הרכב כהלכה והוא נעשה שרוט ורקוע עד כדי מראה כמו רקיעות נחושת לא מקצועיות ולא אסטטיות...וגם תיקוןנים במידה ומבוצעים, אף פעם אינם באיכות של המקור
אהרון לכל היותר [ואני משוכנע שהוא יסכים לכך], מסביר על הסטנדרטים שלו עצמו, הוא אוהב לנהוג בצמיגים איכותיים ובמצב כמעט חדש, ועם בלמים שהם OEM ואין בזה כמובן רע וזה עוזר לו להגיע לחישובים שלו... אבל אנחנו כולנו יודעים שהשוק ככלל איננו בהכרח מתנהג ככה.
אני זוכר שבאופנוע שהיה לי, היה לי חשוב התחזוקה ברמה של 100% [כי גם כך בטיחות של אופנוע רעועה משמעותית], אז שם התקנתי רכיבי OEM בלבד. החלפתי לרפידות בלם לפי המספר הסידורי של היצרן אופנוע [מי עוד עושה ככה? ובארץ זה סופר נדיר! קניתי אפילו צמיגים בחו"ל והבאתי לי עם חזרתי מחו"ל], ושם אף פעם לא נוצר בלאי בדיסקים אפילו אחרי 7 שנים...ואני נוהג נכון ובולם חכם אבל בכל זאת המון נסיעות מהירות וכו'...ולהבדיל, ברכב אני מגלה שיש מדרגונת קטנה בדיסק למרות שהרפידות היו עד כה מקוריות, וכלומר שחלקי הOEM אינם באיכות של מה שהיה באופנוע וזה גם ברור. היה לי אופנוע שביחס לאופנועים הוא 17 דרגות מעל הרכב הצ'וקו שיש לי כיום ביחס לרכבים... וגם זה בסדר. אני חסיד גדול של בטיחות אקטיבית וזה נתון גם בידי הנהג...מאד סובייקטיבי, ובאופנוע זה מורכב שבעתיים העסק הזה.
ושלא נטעה, אני נהנה מאד גם מהרכב אבל לא מדובר על האופנוע שטיפס את הקסטל על 150 או 180, כמה ש"בא לרוכב באותו היום"...ותמיד בא..., ולא היה רכב ולא משנה מה שלא נותר מאחור, והכל נטול כל מאמץ שהוא... ואם היה נהג כלשהו ברכב ספורטיבי הוא הצליח לשמור על קשר עין לטווחי זמן קצרים ושלא לדבר כמה פעמים החליף לחיצה בין ברקס לגז בעוד אנוכי על גז קבוע ומעט משחקים...
אבל אם נחזור לעניינינו, כיום ברכב, כיאה לרכב צ'וקו ובכלל ממילא יש לי את ההגנה של רכב [ואני יודע להעריך שכיום יש לי 2 גלגלים נוספים בהשוואה לפעם....], אני מרכיב אפטרמרקט זולים לרפידות הברקס [ואגב אינני מרגיש ירידה בבלימה], ואני נוהג עם צמיגים שהם כבר גמורים לכל הדיעות...אני עוד מושך עם זה כי אני סומך על עצמי וכד'... כוונתי לומר שאהרון כנראה איננו כזה. הוא להבדיל, אוהב צמיגים שאינם בלויים מעל מינימום שבמינימום ורפידות ברקס שאינם בלויים מעל למדיום מסויים ולכן הסטנדרט שלו הולך לחומרה והחישובים מותאמים ללבל הזה הגבוה של התחזוקה... כמובן שאחד כמוהו יישאף להחליף רכב לעתים קרובות כי זה כבר מגיע במקום המון החלפות של רכיבים שיתחילו להתבלות...
החישוב של אהרון אמיתי ונכון. אין שום שקר בדיווחים שלו, אבל זה מתאים ומדוייק רק בעבורו.