יומיים חלפו עברו מאז חזרתי לעבודה
אין לי עדיין מושג אם שערי הלבן הקצוץ היטב, שפמי הדק וזקן התיש שלי הם הגורמים המשפיעים על התלמידים, או אולי שלל טבעותיי [ ארבע!], צמידיי [ שמונה!] או אולי עגיליי [ שלושה] או סימן ה"אום" על החזה שלי.
אבל -
גם לפי בקשה מוצהרת שלי, אני עובד עם הקבוצות הקשות ביותר בביה"ס. אני נהנה מכל רגע, ואני נהנה לרסק את כל הדעות הקדומות של המורים שלימדו לפניי.
הם בשקט, או "מפריעים" במעברים [ וזה הכי בסדר בעולם. מעבר בשיעור בין אירוע א' לאירוע ב' מיועד בדיוק לשחרור, להפגת מתח, להזיז קצת את הגוף ], הם יודעים לכתוב - אמא'לללללהההה, מהההההההההההההההה, הם יודעים לכתוב?? והם חכמים, כמה שהם חכמים.. אז מה אם הם מתקשים במיומנויות אקדמיות? כל מיומנות נתנת ללמידה, חכמה, רגישות, קריאת מצבים במציאות, זיהוי הזדמנויות.. אלה מיומנות שהחיים מלמדים, ויש להם את זה.
ובקיצור -
עוד שנה נפלאה מחכה לי.
אין לי עדיין מושג אם שערי הלבן הקצוץ היטב, שפמי הדק וזקן התיש שלי הם הגורמים המשפיעים על התלמידים, או אולי שלל טבעותיי [ ארבע!], צמידיי [ שמונה!] או אולי עגיליי [ שלושה] או סימן ה"אום" על החזה שלי.
אבל -
גם לפי בקשה מוצהרת שלי, אני עובד עם הקבוצות הקשות ביותר בביה"ס. אני נהנה מכל רגע, ואני נהנה לרסק את כל הדעות הקדומות של המורים שלימדו לפניי.
הם בשקט, או "מפריעים" במעברים [ וזה הכי בסדר בעולם. מעבר בשיעור בין אירוע א' לאירוע ב' מיועד בדיוק לשחרור, להפגת מתח, להזיז קצת את הגוף ], הם יודעים לכתוב - אמא'לללללהההה, מהההההההההההההההה, הם יודעים לכתוב?? והם חכמים, כמה שהם חכמים.. אז מה אם הם מתקשים במיומנויות אקדמיות? כל מיומנות נתנת ללמידה, חכמה, רגישות, קריאת מצבים במציאות, זיהוי הזדמנויות.. אלה מיומנות שהחיים מלמדים, ויש להם את זה.
ובקיצור -
עוד שנה נפלאה מחכה לי.