יולי בערוצי הסדרות של

  • פותח הנושא is00
  • פורסם בתאריך

is00

New member
יכולות של דברים.


"בעלי היכולות" - כן מרגישים שהעונה מתקרבת לסיומה. אני חייב לציין שבסה"כ 3 הפרקים האחרונים ששודרו היו יחסית מוצלחים. לאט לאט אנחנו מגלים מי המוטנטים שיעברו לצד של אזמה והאחווה. די ברור ששניים מהצמדים של הסדרה הולכים להתפרק והולכים לבחור צדדים מנוגדים. וכן אני מדבר על האחים פון שטרייקר, שדי ברור שהמסלול של אנדי הולך אל "הצד האפל", ועל לורנה ואקליפס שאני די בטוח שלורנה בדרך לשם. זה בטוח ייתן לסדרה את הדרמה הבנאלית שהם כל כך רוצים, כנראה. אגב בפרק הזה הייתה הרגשה חזקה שהוא פרק שנועד להעביר ביקורת על כל המדיניות של טראמפ עם מהגרים. האם רק אני הרגשתי את זה? אה וד"ר קמבל הוא אדם מאוד בר מזל, אה? איכשהו הוא תמיד מצליח לחמוק מהמוטנטים. מרתק... ומופרך, אם תשאלו אותי, אבל אני מניח שזה חלק מהגישה הבנאלית בסדרה בעניין הזה. ציון:8.
&nbsp
"דברים חדים" - בשבוע האחרון השלמתי את הפרקים ששודרו עד כה. ואת הפרק השבוע ראיתי רק באיחור של כמה ימים. קודם כל הפתיע אותי כמה קצר היה הפרק(יחסית). גם לא אהבתי את הסיום הפתאומי של הפרק. בפרקים הקודמים לא זכור לי שככה פתאום הסתיימו הפרקים. היה איזה סוג של סוף לפרקים. אני לא יודע מה אני חושב על זה. אם זה יימשך ככה בהמשך הסדרה, יש מצב שאני אצטער שלא חיכיתי לשבוע האחרון של הסדרה כדי להשלים אותה. הסדרה לא כזאת מרתקת, כדי לצפות בה משבוע לשבוע. גם אחרי הפרק הנוכחי אני בעיקר נשארתי עם שאלות. בכנות יש תחושה בסדרה בינתיים, כמו בפרק, שיש שם קטעים תלושים, שלא ברור למה הם תורמים. הדמויות גם הן לא מעניינות במיוחד, כרגע. אם כבר הן פשוט...חידתיות מדי. בעיקר אודרה, שאני מקווה שבקרוב נבין מה הקטע שיש לה עם קמיל(טוב נגד קמיל ליתר דיוק). וכנ"ל לשריף עם קמיל. אפרופו קמיל - כדמות מרכזית היא, לטעמי, נבנת בצורה ממש גרועה, בינתיים. אה ומה הקטע שכל הזמן מראים אותה שותה מבקבוק המים שלה? בכל מקרה יש לי כרגע לא מעט בעיות עם הסדרה, אבל יש בה משהו מסיק מעניין שגורם לי לרצות להמשיל לצפות בה, כרגע. ציון: 6.
 
איזה יופי שסוף סוף אתה רואה משהו שגם אני רואה

נראה לי באמת היה כדאי שהיית רואה את כל העונה ברצף .לי נגיד אין אפשרות לצפות ברצף כי אין לי מקום ביסמקס אבל זה הכי כיף לצפות בסדרות כאלה ברצף



בקשר לסיים של הפרק זה באמת היה מוזר אבל בכל הפרקים הרגשתי שפתאום הם הסתיימו
נראה לי גם כל פרק הוא באורך שונה
מה שלי יותר מפריע זה פלאשבקים שיש לקמיל אין לי אפליסיה אבל זה מציק לי ועושה לי כאב ראש

אני קראתי את הספר
ולא אהבתי לגלות שאיימי אדמס משחקת את הדמות של קמיל
לא יודעת אם עם שחקנית אחרת זה היה יותר מוצלח אבל איתה זה לא מסתדר לי
בכל אופן אני מתה על כריס מסינה וגם את הדמות של הבלש אהבתי בספר וממש שמחתי שהבנתי שהוא ישחק את הבלש
אז אני אוהבת את קטעים שלו וזה הדבר היחיד שאני אוהבת בסדרה


עכשיו אני הולכת להגיב למה שכתבת אבל רציתי שתדע שאלו לא דברים שאני זוכרת שקרו בספר אני כמעט לא זוכרת ממנו דברים(אני כנראה אקרא אותו שוב למרות שאני שונאת לקרוא ספרים שכבר קראתי במיוחד כאלה שלא אהבתי)
בכל אופן דברים שאני אכתוב זה רק ממה שאנחנו ראינו בסדרה עצמה
אבל אם אתה מאלו שחושבים שאולי בתת מודע שלי אולי אני כן זוכרת דברים אז אל תקרא


























בקשר לאמא שלה נראה לי שזה בגלל הקטע של אחות החולה
היו כמה סצנות כאלה שרואים שאמא הייתה עסוקה בה וכמובן הקטע החזק אחרי הלוויה שהיא באה לנחם \ להתנחם ואמה שלה פשוט קמה והולכת
וגם זה נראה לי כי קמיל שונה מאנשים בעיירה שלה ואמא שלה היא קיצונית לצד השני
בקשר לשריף לא ראיתי משהו מיוחד אבל נראה לי שמפריע לו שהיא עיתונאית
זה לא ממש ברור אבל אני קבלתי את הרושם שיש רומן בינו לאמא שלה
 
למעלה