חלונות כהים זה נחמד נגד השמש, אבל כאן נראה שהם כהים מדייוטונג עירונית של אפיקים, נצפתה הבוקר בפ"ת
לא בשירות, אבל כנראה בדרך לשירות...
בהצלחה
גם היוטונג הבין עירוני עם חלונות כהים. לא רואים כלום מבחוץ.חלונות כהים זה נחמד נגד השמש, אבל כאן נראה שהם כהים מדי
בקו 1 של דן יש חלונות עם הגנה נגד השמש וזה נחמד, אבל באוטובוס הזה נראה שקצת הגזימו. כשאני רואה חלונות כאלו הדבר הראשון שאני חושב זה שזה סיכון בטיחותי, כי במקרה שיש תאונה וצוותי הצלה צריכים לשבור חלון כדי להיכנס פנימה, הם לא יוכלו לראות אם יש ליד החלון הזה מישהו.
 
כמו כן העיצוב הגרפי על האוטובוס די מזעזע, מאוד "עמוס" גרפית בלי סיבה טובה, וזה די מכוער.
זו מגמה מתרחבת במדינות חמות כמו ישראל.גם היוטונג הבין עירוני עם חלונות כהים. לא רואים כלום מבחוץ.
יש לזה עוד השלכה מעצבנת בבין עירוני. רק כשאתה עולה לאוטובוס, אתה מגלה האם הוא מלא או לא, אם יש מקומות ישיבה או שתסע בעמידה. בעירוני, אתה לפחות רואה מהחזית כשהאוטובוס מתקרב אליך מה קורה בפנים.
תמונה 2 - אוטובוס "קינג לונג"זו מגמה מתרחבת במדינות חמות כמו ישראל.
יש לזה השפעה ישירה על נצילות מערכות מיזוג האוויר, וכתוצאה מכך חסכון באנרגיה.
אין בעד מהתמונה 2 - אוטובוס "קינג לונג"(לפחות עבורי)
זמן רב, היו פרסומים, לפיהם אוטובוסים מהיצרן הסיני "קינג-לונג" יגיעו לייבוא בישראל.
הייתי רואה אוטובוס לבן, בלי סימונים של חברת הסעות. כעת בתמונה מספר 2, אני רואה, שנכנס כזה לחברת הסעות.
מתן על התמונה הזו וגם על יתר התמונות.
שובאין בעד מה
את הלבן של 'סיורים בעמק' צילמתי ליד קיבוץ מגידו לפני שבועיים בערך,
ואת זה של 'שמוליק רובין' בחיפה בפברואר האחרון
אפשר לעשות חלונות כהים אבל לא כהים עד כדי כךזו מגמה מתרחבת במדינות חמות כמו ישראל.
יש לזה השפעה ישירה על נצילות מערכות מיזוג האוויר, וכתוצאה מכך חסכון באנרגיה.
בטכנולוגיות הקיימות היום אפשר להציג את מספר המושבים הפנוייםגם היוטונג הבין עירוני עם חלונות כהים. לא רואים כלום מבחוץ.
יש לזה עוד השלכה מעצבנת בבין עירוני. רק כשאתה עולה לאוטובוס, אתה מגלה האם הוא מלא או לא, אם יש מקומות ישיבה או שתסע בעמידה. בעירוני, אתה לפחות רואה מהחזית כשהאוטובוס מתקרב אליך מה קורה בפנים.
בטכנולוגיות הקיימות היום אפשר להציג את מספר המושבים הפנויים
באוטובוס בצג חיצוני.
אולי יצרניות ומפעילות האוטובוסים צריכות לפעול למימוש הצגה כזו.
אגב, עפ"י פרסומים זרים ישנם בערךבשביל מה זה נחוץ?
לא נראה לי שהסיניות הכי מוצלחותגם היוטונג הבין עירוני עם חלונות כהים. לא רואים כלום מבחוץ.
יש לזה עוד השלכה מעצבנת בבין עירוני. רק כשאתה עולה לאוטובוס, אתה מגלה האם הוא מלא או לא, אם יש מקומות ישיבה או שתסע בעמידה. בעירוני, אתה לפחות רואה מהחזית כשהאוטובוס מתקרב אליך מה קורה בפנים.
לא נראה לי שהסיניות הכי מוצלחות
יוצא לי לנסוע לא מעט בגולדן דרגונים של סופרבוס וכבר יש תקלות שונות והם רק כשנה על הכביש.
המנוע עובד והאוטובוס נוסע טוב אבל כל השאר חורק.
מזגנים שאו עובדים ומקפיאים או לא עובדים בכלל ואין מצבי אוורור בינמיים.
דלת קדמית שלא נפתחת וצריך לעלות מאחורה.
תא מטען שלא נפתח.
מראות שבורות/סדוקות מעל הנהג.
מראות שלא יושבות טוב.
ואני מאמין שאני יכול למצוא עוד תקלות .
אז השאלה היא האם אכן משתלם לקנות מהסינים או שעדיף להשאר עם חברות אירופאיות על הכביש ובמיוחד בתח"צ?
ויצא לי לשמוע נהגים שמתלוננים שהם פחות נוחים לנהיגה.
(וכשיוצא לי לקבל וולבו או סקניה אינני מוצא כ"כ הרבה בעיות כמו בסיניות)
גם בדן בדרוםלא נראה לי שהסיניות הכי מוצלחות
יוצא לי לנסוע לא מעט בגולדן דרגונים של סופרבוס וכבר יש תקלות שונות והם רק כשנה על הכביש.
המנוע עובד והאוטובוס נוסע טוב אבל כל השאר חורק.
מזגנים שאו עובדים ומקפיאים או לא עובדים בכלל ואין מצבי אוורור בינמיים.
דלת קדמית שלא נפתחת וצריך לעלות מאחורה.
תא מטען שלא נפתח.
מראות שבורות/סדוקות מעל הנהג.
מראות שלא יושבות טוב.
ואני מאמין שאני יכול למצוא עוד תקלות .
אז השאלה היא האם אכן משתלם לקנות מהסינים או שעדיף להשאר עם חברות אירופאיות על הכביש ובמיוחד בתח"צ?
ויצא לי לשמוע נהגים שמתלוננים שהם פחות נוחים לנהיגה.
(וכשיוצא לי לקבל וולבו או סקניה אינני מוצא כ"כ הרבה בעיות כמו בסיניות)
הנה אחת הדוגמאות המעניינות להבדלי טכנולוגיות תהומיים:גם בדן בדרום
האוטובוסים הסיניים הבינעירוניים פחות מוצלחים בעיני.
לא נוחים, מרעישים כאילו עומדים להתפרק, והדלתות בהם נפתחות ונסגרות מאוד לאט. בנוסף, אי אפשר להתחיל נסיעה כשאחת הדלתות פתוחה, מה שהוביל חלק מהנהגים לפתח שיטה שבה הם לוחצים על הגז כשהדלת עוד פתוחה, ובשניה שהיא נסגרת, האוטובוס מזנק קדימה תוך נפנוף ראשי הנוסעים.
חלונות כהים זה נחמד נגד השמש, אבל כאן נראה שהם כהים מדי
בקו 1 של דן יש חלונות עם הגנה נגד השמש וזה נחמד, אבל באוטובוס הזה נראה שקצת הגזימו. כשאני רואה חלונות כאלו הדבר הראשון שאני חושב זה שזה סיכון בטיחותי, כי במקרה שיש תאונה וצוותי הצלה צריכים לשבור חלון כדי להיכנס פנימה, הם לא יוכלו לראות אם יש ליד החלון הזה מישהו.
 
כמו כן העיצוב הגרפי על האוטובוס די מזעזע, מאוד "עמוס" גרפית בלי סיבה טובה, וזה די מכוער.
בהצלחה לחברת אפיקים בראש העין.יוטונג עירונית של אפיקים, נצפתה הבוקר בפ"ת
לא בשירות, אבל כנראה בדרך לשירות...
בהצלחה
והנה מחמישי,היום האחרון להפעלת הקווים ע"י קווים ודןבהצלחה לחברת אפיקים בראש העין.
הנה מקבץ תמונות שצילמתי לפני מספר חודשים בראש העין מתקופת קווים ודן. ותמונות של קווי ראש העין של דן בתל אביב מהשנתיים האחרונות.
יוטונג עירונית של אפיקים, נצפתה הבוקר בפ"ת
לא בשירות, אבל כנראה בדרך לשירות...
בהצלחה
היוטיונג הנסיוני עבר לנתב"גהיה (אולי עדיין יש) ב"מטרופולין" בשרון
דגם דומה ואולי זהה. לא יצא לי לנסוע בו.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.