טרור ה RMT ולו"ז החירום של חברת הרכבות Southern

מצב
הנושא נעול.

cwen

New member
המטרה שלהם היא למנוע את פיטורי השומרים?

טרור ה RMT ולו"ז החירום של חברת הרכבות Southern
לינק להסבר באתר החברה:
http://www.southernrailway.com/your-journey/revised-timetable

מתחילת הקיץ ארגון הטרור ה RMT מחבל בפעילות הרכבות של המפעילה Southern הן בהשבתות חוקיות (כן, גם החוקים שמאגי העבירה מאפשרים שביתות) והן בשביתות איטלקיות, "מחלות" המוניות, היעדרויות וכיו"ב.

העילה היא העברת הסמכות לסגירת הדלתות מהשומר לנהג (יש מצלמות ומסכים) ותוכנית למעבר לרכבות עם נהג בלבד בקווים הפרבריים בדרום לונדון לפחות (בקווים הכפריים ישנן תחנות לא מאוישות שכשמכשיר הכרטיסים מקולקל צריך לעלות לרכבת ולקנות כרטיס המשומר ואינני חושב שזה ישתנה).

מה 11.7 החברה עברה ללו"ז חירום עד להודעה חדשה. גם לו"ז החירום לא מבטיח בהכרח נסיעה ברכבות החברה אך צימצום הלו"ז איפשר התמודדות מסויימת עם המצב.

מפת הרשת לפי לו"ז החירום:
http://www.southernrailway.com/download/42069.3/00-revised-timetable-map/

אישית זה היה משפיע על יכולתי לפגוש את קרוביי בברייטון אם לא הייתי מוציא רישיון לפני כמה שנים. זה עדיין משפיע על יכולתם לעלות על רכבת רדיאלית ולהפגש איתי בכל מני נקודות ביניים לאורך החוף הדרומי ואפילו הצעתי שאולי ניפגש בכלל בלונדון כי יש לשם רכבות של מפעילים אחרים. הם נוהגים אבל ישנה העדפה שלא לנהוג יותר משעה פלוס אם יש רכבת. יש משהו אחר בלשבת מאחורי ההגה ב110 קמ"ש על הכביש המהיר שלא בשעות העומס בשלב שכבר מרגישים בנוח עם נהיגה במהירויות כאלו ולדעת שהשביתה הזו לא רלוונטית לי.
המטרה שלהם היא למנוע את פיטורי השומרים?
אין מצב שהשומרים פשוט מקבלים תפקיד אחר בארגון?
 

Ccyclist

Well-known member
לא מדובר בפיטורים אלא בזכות לסגירת הדלתות

המטרה שלהם היא למנוע את פיטורי השומרים?
אין מצב שהשומרים פשוט מקבלים תפקיד אחר בארגון?
לא מדובר בפיטורים אלא בזכות לסגירת הדלתות
הכותרת היא מעבר לרכבות עם נהג בלבד אבל מחוץ לדרום לונדון עדיין יהיה צורך בתפקידו של השומר ככרטיסן (הן לאכיפה והן למכירת כרטיסים ברכבת במקרה של תקלה במכונות). מבחינתם שלילת האחריות על סגירת הדלתות היא שינוי סוג המשרה, אך יש להדגיש שבתחתית למשל יש נהג בלבד.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
עקבתי אחרי הסיפור הדי הזוי הזה

לא מדובר בפיטורים אלא בזכות לסגירת הדלתות
הכותרת היא מעבר לרכבות עם נהג בלבד אבל מחוץ לדרום לונדון עדיין יהיה צורך בתפקידו של השומר ככרטיסן (הן לאכיפה והן למכירת כרטיסים ברכבת במקרה של תקלה במכונות). מבחינתם שלילת האחריות על סגירת הדלתות היא שינוי סוג המשרה, אך יש להדגיש שבתחתית למשל יש נהג בלבד.
עקבתי אחרי הסיפור הדי הזוי הזה
מתחילתו ולדעתי הוא הגיע לרמת הזיה פשוט מצחיקה.
 

Ccyclist

Well-known member
זה כמו ההבדל בין שחקן לניצב.

עקבתי אחרי הסיפור הדי הזוי הזה
מתחילתו ולדעתי הוא הגיע לרמת הזיה פשוט מצחיקה.
זה כמו ההבדל בין שחקן לניצב.
בסרטים ובטלוויזיה הבריטית אם יש לשמות משנית מילה או משפט האדם שמגלם אותה נחשב שחקן, ואם התפקיד שקט הוא נחשב לניצב. ההבדל בסיווג יוצר הבדלי שכר כי לשחקן משלמים פי 2 מלניצב. במקרה הזה לא מדברים ספציפית על השכר אבל ההבדל בין התפקיד הטכני של סגירת הדלתות לבין תפקיד של גביית כרטיסים בלבד נראה לאיגוד עקרוני. אין בעיה שהנהג יסגור דלתות כי יש בכל רציף מכשיר עם 3 מסכי טלוויזיה במעגל סגור שמראה את צידה של הרכבת מ3 נקודות שונות לאורכה בעוד שהשונר עונד בנקודה בודדת על הרציף ושופט לפיה. מדובר במקרה של ברור של Sabotage (המחבלים של תחילת העידן התעשייתי בצרפת שזרקו את נעלי העץ שלהם, ה"סאבוט" לתוך מכונות האריגה).
&nbsp
בעלי אומר שכשטסלה ששמנו עליה פיקדון תבוא לאסוף אותנו בספרד בעוד שנתיים נצטרך להתמודד עם נהגי מוניות כעוסים, או שאם נרצה שהיא תנהג בכבישים באל-פאראנסה / צרפת הרשויות פשוט יגידו Non! כי אנשים רוצים לעצור את הקידמה. אני תמיד אומר שאחרי 5 שנות רכב אוטונומי הספרדים יאסרו על נהיגה אנושית בחוק פשיסטי גורף בעוד שבמדינות דמוקרטיות חברות הביטוח יהפכו את העסק לבלתי כדאי. כמובן שמה שרכב יכול לעשות על כביש מלא ברכבים רכבת תוכל גם תוכל לעשות במסילה עם סלוטים פרטיים משלה ומערכת איתות אז ברור שיהיה שמח
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה