עמוד השדרה
New member
אתה לא רק מציע להפוך רכבת אחת למהירה
אתה מציע להוריד לכל התחנות צפונית ליבנה מערב רכבת, כדי שאפשר יהיה להחזיר רכבת מהירה, שהחזרתה במצב כזה תגרום להפחתת מספר הרכבות בבת ים וחולון לא ברכבת אחת, אלא בשתי רכבות.
אתה מציע ששירות פרברי במטרופולין הגדול במדינה, יבוסס על שתי רכבות בשעה בשעות השיא.
כלומר מבחינתך, החזרת הרכבת המהירה לאשדוד מקדשת את כל האמצעים.
והזמנת אותי להסתכל אובייקטיבית - אז הסתכלתי...
אתה לא רק מציע להפוך רכבת אחת למהירההמחאה אינה "שלי", אני לא מטעמה ואיני חלק ממנה
ככה שהטענות כלפיי אינן במקום.
אני כן אומר (למרות שכבר אמרתי בעבר וזה די ברור) שאני תושב אשדוד ואני חושב שראוי שיקח לי פחות מ - 50 דקות נסיעה לתל אביב ללא איחורים, בטח שביחס למרחק.
אם נסתכל אובייקטיבית, אתה מוזמן להסתכל בנתוני הנסועה של תחנות: בת ים, חולון, ראש העין, פתח תקוה וכו'. אתה תיווכח לדעת שכמות הנוסעים שם קטנה משמעותית מאשר תחנות הדרום (אשדוד ודרומה). זה שאתה מונה הרבה מאוד ערים שונות ומרחבים לא הופך את כמות האנשים לגדולה יותר.
אתה גם מערבב כל הזמן בין דעה של אדם פרטי (אני) לבין העדיפויות של משרד התחבורה ו/או הממשלה, האמן לי ידידי, בין ההעדפות שלי לבין סדרי העדיפויות של משרד התחבורה אין דבר וחצי דבר, אני גם לא מאמין שמה שנכתב פה באמת ישפיע עליהם.
אבל אם כן, בוא ארגיע אותך, גם אני חושב שהמסילה הרביעית באיילון צריכה להיבנות כבר *היום*, אפילו אתמול. אבל אין לזה שום משמעות.
הדבר היחיד שיש לו משמעות הוא סידור הרכבות ככה שלא יהיה מצב שבו רכבות עמוסות עם אנשים עומדים עוצרות בתחנות חולון ובת ים כדי להעמיס עוד 2 אנשים, זה מצב מגוכח, מיותר ומאוד לא יעיל בראיה כוללת.
אתה מציע להוריד לכל התחנות צפונית ליבנה מערב רכבת, כדי שאפשר יהיה להחזיר רכבת מהירה, שהחזרתה במצב כזה תגרום להפחתת מספר הרכבות בבת ים וחולון לא ברכבת אחת, אלא בשתי רכבות.
אתה מציע ששירות פרברי במטרופולין הגדול במדינה, יבוסס על שתי רכבות בשעה בשעות השיא.
כלומר מבחינתך, החזרת הרכבת המהירה לאשדוד מקדשת את כל האמצעים.
והזמנת אותי להסתכל אובייקטיבית - אז הסתכלתי...